Mooi terrarium. Goede levering. Duidelijke informatie.

Hele fijne ervaring, leuke mensen, goede adviezen.

Ik ben al jaren klant bij de qunienies, hele mooie, fijne spullen en goed contact met personeel na het halen van de gerbils.

Nette levering binnen afgesproken tijd en live track en trace op de dag van levering

Bestelling geplaatst met afwijkende maten en drie plateaus. Netjes in goed afgewerkte staat en op tijd geleverd. Overleg verliep soepel via e-mail en werd altijd snel beantwoord. Kortom erg tevreden met de service.

Terrarium is goed geleverd! We zijn er heel blij mee. Het terrarium is precies zoals we hoopte.

Super service en bezorging

Goede service en een mooie aankoop.

Mooi materiaal voor een mooie prijs

Mooi glazen hok en netjes geleverd

Van bestelling tot levering helemaal top. Zelfs bij tussendoor contact super geholpen. Netjes op de hoogte gebracht van levering en zelfs kunnen volgen tot ze aan de deur waren. Vriendelijke bezorger en behulpzaam. Terrarium was helemaal in orde en naar onze wens, wat maken hun mooie terrariums. Onze dwerghamster is helemaal blij erin. Echt een top service van begin tot eind.

Werk aan de winkel

Leuke site mooi spullen. Levering zijn optijd. Wel komen afmeting soms niet overeen met het product. Daarin kan het retour beleid en comminicatie een stuk beter.

Snelle levering en kennis van zaken

We hebben nu twee keer meerdere artikelen besteld, de levering is snel en de kwaliteit van de goederen is prima. We komen zeker terug.

Kwalitatief materiaal

Netjes op tijd geleverd. Mooi materiaal !

Echt super!

Ik heb al 2 keer besteld, volledig in orde, met extra gratis snoepjes voor mijn gerbils. Als ik vragen had, werd ik geholpen (uitleg +foto’s) wat echt ideaal maakte want ik heb nu 3 kooien op elkaar voor mijn 2 gerbils die trouwens ook van daar komen, echte schatjes!! Het enige jammere is dat er krassen op het glas is maar dat is alles. Ik heb ook knaagbestendige dingetjes gekocht wat super handig is! Het eten van queenies raad ik ook enorm aan want ze smullen ervan. Op me eerste bestelling heb ik ongeveer 2 weken moeten wachten en mijn tweede ongeveer 3 weken maar het is wel ook veel grotere. Dus: ~Als je gerbilarium zoekt of mooie kooi voor hamstertje raad ik het echt aan om daar eens te kijken. ~wil je goede gezonde eten bestellen kan je altijd eens proberen met goede bodembedekking. ~Twijfel je om eens te bestellen, ik zou zeggen probeer het eens. Na je bestelling krijg je ook track en trace, ze bellen ook wanneer ze er bijna zijn.

Super webshop met fantastische service!

Ik wist niets over gerbils, maar kwam hier duidelijk op de juiste plek terecht. Kon meteen praktische info vinden en veel leuke spullen. Ik bestelde een terrarium op maat en dat verliep heel vlotjes. Levering is ook top geregeld!

Erg goed

Goede service en hulp.

Mooi verblijf en prima levering

Een mooi verblijf voor de gerbils. Meerdere etages, trappetjes, huisje, radje, etc. maken het verblijf een eyecatcher in de woonkamer. Enige minpuntje is dat het verblijf niet gemakkelijk schoon te maken is. Met name de onderste etage (bodem) is lastig bij te komen. Gelukkig hoef dit niet wekelijks gedaan te worden. Levering en contact met Queenies prettig en snel.

Prachtig en goed

Prachtige verblijven, goede spullen en vriendelijk service. Het enige is, omdat het zo druk was, dat het contact soms wat langzaam verliep. Maar geduld is een schone zaak en wat is 't het waard! Mijn hamster is de koning te rijk.

Ik ben zeer tevreden over de service en kwaliteit van het verblijf. Het verblijf, voor mijn hamster, werd zeer snel geleverd (veel sneller dan verwacht). De track & trace was fijn en heel gedetailleerd/precies qua verwachte aankomsttijd. Er was even een misverstand over het huisnummer, maar na een telefoontje is de bezorger teruggekomen om het hamsterverblijf voor me naar boven te tillen. Heel fijn! Ik heb het verblijf meteen ingericht (zie foto) en ben er nog steeds heel blij mee. Precies wat ik zocht. P.s. de bijgeleverde snack voor mijn hamster viel in de smaak… ze had het binnen 5 minuten op.

Wat een zorgvuldige levering!

Ik had mijn gerbilarium besteld en was erg benieuwd hoe deze bezorgd zou worden. Als grote verrassing kreeg ik op zondag een bericht dat het die middag bezorgd zou worden. Met een 'tracker', kon ik precies zien wanneer de chauffeur kwam. Super! Netjes vervoerd, geen beschadigingen en ter plekke nog wat tips gekregen. Alleen maar complimenten!!

Buitengewoon behulpzaam met wensen

Mijn ervaring is buitengewoon goed. Had gevraagd om wat veranderen en dat was geen probleem. Ik ben er blij mee en mijn degoe's al helemaal. Zitten nu samen met ze vieren er in. Een aanrader voor de hobby van onze kleine knaagdieren.

Zeer tevreden met het maatwerk

We hadden een hamsterkooi op maat besteld. Deze heeft wat op zich laten wachten, maar dat kunnen we begrijpen doordat de zaakvoerder van GSQ het heel druk heeft. Het enige wat we als minpuntje kunnen aanhalen is dat we niet op de hoogte gebracht zijn dat er geen verdiepje in het kooitje zat. We dachten van wel, maar helaas niet. Voor de rest heel tevreden. Ook heel sympathieke chauffeur, leuk om hem te kunnen volgen via een app.

Fantastisch!

Wauw, helemaal top. Fijne en snelle communicatie via de mail. Toen ik van gedachte veranderde over de grootte van het gerbrilarium, was dit geen enkel probleem. Top geholpen bij het ophalen, werd keurig voor me in de auto gezet. En wat is het prachtig!!! Echt super blij mee.

Super service!

Heel tevreden over mijn bestellingen. Snelle levering, altijd tiptop in orde!

Heel goed, fijne webshop, goed contact! Mooi product.

Ben er blij

Goed advies, heel veel keus en de gerbils zijn echt handtam.

Ontzettend fijn

Werd goed geholpen met advies en vriendelijkheid

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam