Ruim assortiment en superbezorging

Heel fijn ruim assortiment en het terrarium is geweldig voor onze grote Syrische hamster. Voor het eerst een landscape gemaakt maar dat is zeer goed gelukt met alle spulletjes uit de webshop! Bezorging ook perfect te volgen, nauwkeurige tijdsindicatie en hele aardige bezorger, topservice!

Goed geholpen, snelle reactie, snelle verzending

Blij met de snelle reacties via de mail, en de snelle levering. Blij met de aankoop die ik heb gedaan.

Superrr

Superrrrr handig

laagdrempelig

Binnen 1dag reactie op mijn vraag of opmerking. - vriendelijk - goede informatie op de website - duidelijke fotos Kortom, jullie hebben een tevreden klant erbij.

Onze hamster kwam sneller als verwacht en ik dacht even snel nog het verblijf bestellen. Ik had helaas op een verkeerde manier het bezorgen besteld . Jullie zochten zelf contact met mij op om te informeren of ik dat wel goed had ? Jullie hebben jullie hele planning op de kop gegooid om te zorgen dat onze hamster op tijd zijn verblijf kreeg .. Helemaal top!

Snel, goede communicatie, kundig advies, compleet pakket

Direct vanaf het begin snelle antwoorden op mijn vragen via de mail. De mogelijkheid om alles in 1 te kopen is erg fijn. Het gerbilarium met alle toebehoren én de gerbils werden keurig bij ons thuis bezorgd. De gerbils zijn erg nieuwsgierig en klommen direct bij aankomst op onze handen. Kortom: wij zijn zeer tevreden!

Echt een aanrader

Super goede service en heel vriendelijk geholpen. Echt een aanrader

Fijn shop

Mooie spullen en snelle levering van het glaswerk. Vriendelijk en behulpzame bezorger

Uitstekende service en meedenkend!

Ik heb een Gerbilarium besteld en was van mening dat die binnen 1/2 dagen bezorgd zou worden. Toen bleek dat de levertijd langer was (staat ook op de site; mijn fout). Na contact te hebben gehad met Queenies is het gerbilarium toch nog op tijd bezorgd voor de verjaardag van mijn dochter. Meedenkend dus en uitstekende service!

De eigenaar is een malloot

Ze houden zich niet aan eigen voorwaarden. Passief agressieve mailtjes als je, je geld terug wilt. Of als er wat mis is met een product.. Walgelijk hoe er met mensen word om gegaan.

Uitstekende service en producten

Zeer blij met mijn bestelling. Mijn hamster heeft nu een geweldig huis!

Snelle en correcte levering van een prachtig terrarium voor onze hamster!

Heel goed en erg vriendelijk geholpen. Via internet het verblijf besteld, wij zijn heel goed geholpen, voor het verzenden, van het verblijf. Het is een heel erg mooi verblijf, voor de knaagdieren. Wij zijn zeer tevreden.

Alles was perfect geregeld en netjes aan gekomen, wij zijn erg tevreden over alles

Wij zijn super tevreden over de mooie bakken en de spullen van de gerbils, de gebils zelf zijn schatjes (wijze en woppy) Als wij wat bestellen is het er snel en netjes in gepakt, wij zijn erg tevreden. Als je contact zoekt is er snel terug contact top !

Fijn dat je altijd advies krijgt

De spullen zijn goed en geschikt voor de gerbils. De beestjes zijn leuk om naar te kijken en echt handtam. Ze bijten niet.

Topzaak!

Goed contact, vlotte levering. Mooie materialen.

Perfecte plek voor leuke gerbil/hamster spullen!

Mooie spullen, snelle levering. Gerbilarium snel gemaakt en netjes geleverd door vriendelijke bezorger van de shop :)

Zeer snelle en goede service

Ik werd zeer duidelijk en goed geholpen. Ook de levering was zeer vlot, veilig en snel gebeurd.

Super service. Was zelf niet thuis om het terrarium te ontvangen, dus werd hij geleverd bij een ander adres. Er zitten zelfs til instructies bij. Erg goed!

Een hele goede service

Ik heb een terrarium besteld van 80x50x40 voor mijn dwerghamster. Ik ben netjes op de hoogte gehouden hoe het ervoor stond en ik ben uitgegaan van de 21 dagen. Het terrarium kon al veel eerder worden gebracht dus helemaal super. Hij is netjes aangekomen zonder beschadigingen oid en hij ziet er prachtig uit. Mijn hamstertje en ik zijn er erg blij mee :)

Had mijn bak bestelt en nog geen week later stonden ze al voor de deur... De chauffeur heeft hem alleen gepakt, hij zijn ik bent het gewend en weet waar ik hem moet vast pakken,, Ook zat er een briefje bij hoe je de bak het beste kan tillen... Zat netjes in gepakt.. Wij zijn zeer tevreden Gr Richard

Goede service geeft mij vertrouwen

Bij het bestellen kwam ik in de gaten dat ik een verkeerde maat territorium besteld had. Maar één mail en het was geregeld .

Dienstverlening is top!

Snelle levering, er wordt meegedacht, snelle reactie via de mail en leuk contact via de mail. Communicatie incl middels bezorger is een dikke 10. Producten die wij hadden besteld waren in perfecte staat en met zorg geleverd. Wij zijn supertevreden klanten.

Mooie glazenhok voor mijn hamster

Een mooie glazenhok voor mijn hamster besteld en binnen een week bij mij aan de deur geleverd in Meppel door een aardige chauffeur van de Queenies Transport Service. Voor de inrichting van het hok ga ik ook zeker hier bestellen.

Heel blij met onze mooie, op maat gemaakte, hamsterverblijf.

Wij zijn echt heel tevreden over ons hamsterverblijf. Heel mooi met witte ipv zwarte afwerkstrips. Ook goede en vriendelijke communicatie met Martijn van de GerbilShop.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam