Een aanrader voor iedere liefhebber!

De verhouding tussen prijs en kwaliteit is super! De levering heel snel en zorgvuldig. De bezorger ging erg netjes met de spullen om en gaf nog wat tips mee waar we het glas wel en niet moesten vasthouden. Heel blij me alle spullen!

Snelle service!

Een grote order met allemaal leuke speeltjes en snoepjes gekocht voor mijn 2 gerbils en al meteen de volgende dag geleverd!! Razend snel echt een aanrader om te bestellen.

Mooi kooi, zeer goede levering aan huis door Gerbilshop zelf wat echt aan te raden is!! Alles in prima staat

Prettige

Prettige en behulpzaam

Er vriendelijk geholpen en een ruime keus. We komen zeker nog een keer terug.

Prachtig hamsterverblijf

Mooi terrarium speciaal voor hamsters! We waren per ongeluk voor openingstijd maar werden toch geholpen, heel fijn! Hele blije hamster (en dochter)!

Goede service, mooie spullen

Ik ben super geholpen met alles omtrent het aanschaffen van een nieuw gerbilarium, de inrichting hiervan, en mijn 2 nieuwe gerbils. Samen met een medewerkster het hok van onder tot boven "ingericht" waardoor ik alles compleet mee naar huis kon nemen en voorlopig even vooruit kan. Genoeg keuze uit inrichting, maar ook uit snackies e.d.

Altijd tevreden

Zoals altijd top service, afspraak gemaakt voor koppeling netjes updates ontvangen. Ik mocht mijn twee gerbils dan komen halen en het gaat goed met hun.

Goede kwaliteit en service

Heel erg blij met ons Gerbillarium. Mooie kwaliteit en gele fijne service! Aanrader!

Alles naar wens! We mochten alles vragen, steeds vriendelijke antwoorden, correcte afspraken en prima levering. Verblijf naar wens en op maar gemaakt. Verblijf is catproof!

2e keer besteld en weer top service

Na een eerste positieve ervaring, besloot ik mijn 2e terrarium voor mijn hamster daar weer te bestellen. Eind vorig jaar had ik de bestelling geplaatst en in januari informeerde ik naar de status. Keurig netjes bericht gehad dat dit wat langer duurde ivm de drukte. Voor mij geen probleem, had geen haast. Vervolgens kreeg ik al vrij snel bericht met een leverdatum. Ook zeer handige traceer app (zouden meer bedrijven moeten hebben). Op die dag dmv een link gemakkelijk de koerier kunnen traceren en ook nog een Whatsapp bericht gekregen wanneer ik de eerstvolgende bestemming ben. Vriendelijke koerier, netjes afgeleverd en de terrarium is zoals de eerste keer weer goed van kwaliteit.

Mooie producten en goed advies!

Ik was op zoek naar een nieuwe hamsterkooi en hier zeer geslaagd. Fijne schuifruitjes en de deksel die open kan, dus je diertje altijd goed te bereiken. Genoeg diepte om heerlijk te kunnen graven. Goede uitleg en advies gekregen. Zeker aan te bevelen.

Snel

Wederom onwijs snelle levering van inmiddels het 4e gerbilarum. Echt tip top geregeld hier

Pas een oplossing toen ik mijn klacht openbaarde

Nog nooit zo iets mee gemaakt, Ik heb een klacht over een product, de webshop maakt er van dat ik mazzel heb gehad… Vervolgens geef ik aan dat ik het slechte service vind en mensen za afraden nog iets bij ze te kopen… Gaan ze me googelen en bedreigen ook slechte revieuws te plaatsen over mij, op een hobby die ik 6 jaar geleden had en nu al lang niet meer.. Kortom ze hebben mijn persoonsgegevens misbruikt. Nog nooit zo iets bizars meegemaakt Vervolgens een tiktok gemaakt over mijn ervaring met bewijs van de emails er in. Word ik gebeld door een andere medewerkster, ik heb mijn geld terug gekregen, in ruil voor het weghalen van de tiktok want ze kregen er nare reacties door. Maar ik blijf het schadelijk vinden dat ik zie dat niet alleen op mijn review hier en op andere plekken zo word gereageerd, er word op veel hier erg naar gereageerd door de webshop. Ik hoop dat ze hun service aan gaan passen en klantvriendelijker woeden! Daarom laat ik deze review staan. Anderen hebben namelijk niet deze invloed via social media, en hebben hun geld niet terug gekregen helaas.

Correcte afhandeling

Ontzettend snelle levering en goede service

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Alles netjes afgeleverd! Zeer tevreden.

Mooi verblijf gekocht, en goede service!

X

Hele goed behulpzame service. En wat een super mooi terrarium. Echt tevreden.

Goede afspraken met de levering, het was iets vertraagd maar uiteindelijk toch netjes geregeld

Ik heb een 100x50x40 terrarium gekocht met tussenschot en schuifdeuren over de hele lengte ik ben er heel blij mee netjes bezorgd

Slecht producten en absoluut geen service

Ik heb daar een maand geleden een glazen terrarium gekocht voor onze syrische hamster. Het terrarium bleek bij thuiskomst al gebroken glas te hebben; op een plek die voor ons in de winkel niet zichtbaar en wij het ook niet gezien hebben. Ook de afwerking is ronduit slecht, veel scherpe randen en ook stukjes uit het glas. Om garantie hoef je ook niet te komen want dan krijg je verschillende verwijten. Wij hebben het zelf kapot gemaakt volgens de verkoper. Buiten dat hebben we ook een hamsterwiel gekocht dat binnen een maand niet meer draaide en uit elkaar viel. Ik zou deze winkel absoluut niet aanraden!

Kundige medewerkers die uitgebreid de tijd voor je nemen en uitleggen 'hoe en wat' wat betreft de verzorging van gerbils. Ruim assortiment.

Super vriendelijk

Wij hadden een terrarium besteld bij Queenies. Die zal netjes bezorgd worden maar we konden niet meer wachten. Dus hup in de auto en gaan! Telefonisch zijn ze de laatste tijd niet bereikbaar wat ik jammer vind maar gelukkig reageren ze binnen twee dagen op de mail. Alles was op voorraad dus ze hadden zo onze spullen bij elkaar. Ze helpen je het terrarium in de auto te zetten en zijn super vriendelijk. Goed en duidelijk advies. Helemaal blij met ons terrarium en alle bijbehorende spullen. Voor twee gerbils is 100cm perfect. Dankjulliewel!

Snelle levering en goede verpakking

Verwachtingen meer dan ingelost!

De communicatie rond aangepaste maten voor het gerbilarium verliep heel vlot en vriendelijk. De eigen leveringsservice is super en uiteindelijk werd er sneller geleverd dan aangegeven op de website. Aan te raden als je er zeker van wil zijn dat het verblijf niet beschadigd aankomt. Heel leuk dat je via tracking de route van de bestelwagen kan volgen. Op deze manier krijg je een heel precies levermoment en zit je niet uren onnodig te wachten. Tegen een kleine meerkost ook tot in mijn appartement op de juiste plek laten brengen, werd op 1 2 3 de trap op gedragen. Super! Het gerbilarium is kwalitatief netjes afgewerkt, stevig, heel stijlvol. Heb gekozen voor een verblijf met schuifruiten van boven tot beneden, waardoor het zicht niet belemmerd wordt door een extra strip in het midden. Lijkt een aquarium met het gemak en de voordelen van schuifdeurtjes. Hier alvast een heel tevreden baasje en dwerghamstertje!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam