Helemaal verliefd op Chips en Lucy!

Een paar dagen voor kerst zijn we naar Nederland gereden om onze volledige gerbil uitrusting en 2 diertjes te gaan afhalen. Chips en Lucy zijn super lieve beestjes die al vanaf de 2de dag uit onze hand kwamen eten. Enkel op onze hand blijven zitten buiten het gerbilarium lukt voorlopig nog niet zo goed. Wij waren heel erg tevreden over de communicatie vooraf, en ook ter plekke zijn we goed geholpen. Er werd ons aangeraden om ter plekke onze gerbils af te halen zodat onze jongens zelf de beestjes konden kiezen. Dit vonden ze heel leuk, alleen jammer dat ze hun eerste keuze niet mochten nemen omdat het twee gevlekte gerbils waren, al heeft chips wel erg weinig vlekjes. Jammer dus, maar ondertussen heeft Lucy ook ons hart gestolen ;-)

Matig

Ik ben zeer tevreden over het hok maar niet over de bezorg service, de bezorger heeft het terrarium voor de deur gezet zonder aan te bellen. Ik had wel een app je gekregen maar ik was zelf niet thuis op dat moment (ik had ervoor gezorgd dat er iemand anders thuis was om het hok aan te nemen). Voor hetzelfde geld was er iemand langs gelopen die het zomaar zou meenemen, volgens mij is het een kleine moeite om even op de deurbel te drukken. Het hok is van mooie kwaliteit, de raampjes schuiven goed en de metalen ombouw ziet er zeer stevig uit.

Super goede informatie

Mooie bak, goede service fijne levering in de avind

Fijne informatie, snelle verzending!

Prima contact. Fijne hokken voor de gerbils. Het leuke vinden we ook dat er een mogelijkheid voor uitbreiding is. In verhouding vind ik de hokken netjes aan de prijs zeker voor de kwaliteit. Ook de spulletjes die worden aangeboden zijn prima geschikt. Al met al is deze website een klant rijker we zullen zeker nog eens bestellen!

Doe zo voort

Zeer tevreden. Je krijg een tracker op de dag dat ze leveren en kan je zo volgen waar je bestelling is. Ook heel vriendelijk.

Mooie bak, geweldige service!

Ik heb deze bak aangekocht voor onze nieuwe hamster. 1 groot speelparadijs! Zeer tevreden!

Prachtige website

Eindelijk een website gevonden met een geweldig assortiment wat verre van standaard is zoals altijd in de dierenwinkel. Onwijs blij met de website, naar hartenlust geshopt. De producten werden snel geleverd, het hok werd nageleverd met de eigen bezorgdienst. Ging ook super snel en soepel. Vriendelijke chauffeur die hielp met het hok binnen zetten. Tot snel weer

Leuke site, mooie producten en prijzen, snel in huis.

Beste shop

Alles goed geregeld. Denken ook goed met je mee en zijn eeg vriendelijk

Fijne bezorgservice

Mooie producten met zeer snelle levering door eigen transport service. Goede communicatie. Heel mooi track en trace systeem waarmee je de chauffeur kunt volgen.

God en snel geleverd.

De communicatie over de bezorg tijd zou wel wasbeer kunnen, want ik hoorde de middag zelf pas dat het aquarium kwam.

Top geleverd, lieve beestjes en goede spullen.

Je merkt dat alles met zorg en liefde voor de dieren wordt gedaan. Vriendelijke mensen. Het starterspakket is een goed pakket, de basis zit er allemaal in.

Proactief advies gegeven over het vervoer van de glazen kooi

Zeer tevreden, over zowel het product als de manier van levering

perfect!

super snel en sympathik! zo mooi de verblijf!

Mooi product en super fijne service!

Goed mee te communiceren.

Geheel tevreden met het maatwerk gerbilarium.

Geweldig terrarium, top levering

Erg vriendelijk en hulpvaardig

2 mooie verblijven voor mijn dwerghamsters gekocht. 2 maal werd ik erg vriendelijk geholpen. Ik kreeg telkens vlot een antwoord op bijkomende vragen. Er werd telkens mee nagedacht over een veilige en correcte levering. Ik woon in Belgiė en koos voor de levering via Queenies zelf. Dan heb je het product misschien niet de dag nadien, wat ik helemaal geen probleem vind trouwens. Ik kreeg wel een vriendelijke levering aangepast aan mijn wensen.

Top bedrijf!

Laatst bleek een snack die ik had besteld niet goed. Deze waren aangetast. Na een mailtje van mijn kant is dit super opgelost door Martijn. Service is altijd goed en bij vragen is hij altijd bereikbaar. Top bedrijf!

Vriendelijk en fantastische service

Alles was top in orde, zeer fijn dat je de levering mooi kon meevolgen. Dat gaf toch een geruster en vertrouwend gevoel!

Gewoon zeer goed

Prima service klant vriendelijk

Enorm! Slecht!

Heel en heel slecht! Heel onvriendelijk behandeld door de eigenaar van de shop. Wij hebben een mooie kooi besteld voor onze vriendjes, vervolgens kregen we na het betaalprocess een mail dat we nog eens €50 zouden moeten betalen voor een ‘glasverzekering’. Hierbij hebben wij aangegeven dat we dan de hele bestelling wilde annuleren, ivm we voor dat geld een 3x zo grote kooi zouden kunnen kopen voor ze. Ze hebben hierop gereageerd met ‘nee wij worden niet beloond met annulering. Wij gaan het nu op eigen risico verzenden’ Lieve lieve lieve gerbilshop eigenaar. Houd u er rekening mee dat in het grote wetboek iets staat als ‘herroepingwet’ waardoor wij dus 14 ‘veertien’ dagen de tijd hebben ons te ontbinden van de koop overeenkomst. Dus ons geld terug willen/ sterker nog, u zult het verplicht moeten terug geven. Desondanks heb ik aangegeven dat ik het geld zelf wel kom ophalen, en dan word er gezegd dat dit een dreigement is? Neen, ik kom mijn product retourneren. Dus het geld terug halen? Meneer zegt, dat als het kapot gaat in het verzend process wij geen recht hebben op ons geld terug. VERZEND HET DAN NIET! wij geven nu al aan voordat het überhaupt is verzonden dat wij het NIET willen en gewoon ons geld terug willen! Waar bent u mee bezig? Een kat en muis spelletje? Hoe oud bent u? 12? En dan zeker kapot slaan voordat u het uberhaupt zou verzenden zeker! Aan mijn kant is er absoluut GEEN sprake van vertrouwen meer. Dus ik wil gewoon het geld terug!!! Nog nooit zo slecht behandeld!

Fantastische service

We waren al een tijdje geïnteresseerd in gerbils en hadden online de webshop van Queenies gevonden. Eerst eens wat heen en weer gemaild en we kregen snel reactie met zeer duidelijke en vriendelijke uitleg. We hebben dan het gerbilarium starterspakket A compleet besteld, alsook 2 gerbils, die samen werden geleverd met de Queenies Transport Service. Dat verliep perfect, het was ook heel leuk om mee te volgen met de Track en Trace. :) We zijn super blij met het mooie vakwerk, een prachtig gerbilarium. En onze lieve gerbils zijn een fantastische gezinsuitbreiding, ze zijn mooi en handtam. Ook het gerbil informatieboekje blijkt heel nuttig. Zo bleek ik niet goed tegen de hemp bodembedekking te kunnen, maar alle info over stofvrije bodembedekking was te vinden in het boekje, alsook heel duidelijk terug te vinden op de webshop. Ook al 2x wat extra spulletjes besteld van de webshop en die kwamen heel snel aan en goed verpakt, met telkens een leuk klein zakje snackjes voor de gerbils erbij. Prijs/kwaliteit is ook zeer goed, de producten zijn correct geprijsd. Kortom, top service! Wij kunnen Gerbil Shop Queenies echt aan iedereen aanraden.

Artikel goed, bezorging érg laat

Mijn bestelling was vergeten, dus ik moest érg lang wachten. Het koppelhok was prima, maar wel prijzig voor wat je krijgt.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam