E-mail contact werkt perfect,levering naar Belgie ook perfect. En zeker als de bestuurder onze gerbilbak mee naar boven wilde dragen,we hebben gezegt dat het wel ging lukken. Ook heel vriendelijk,doe zo verder. Echt een top site,alleen hebben wij geen gerbils maar degoesten. Foto's volgen nog van onze gerbilbak.

Goede service en contact

Dit was mijn 1e dure online aankoop via internet. Maar de service was heel erg goed. Mijn mail met vragen voor de aankoop werden goed en snel geantwoord en ook het bestellen ging goed. Het terrarium werd vakkundig gebracht zonder schade met hun eigen service. Wij kochten ook een gerbil koppeltje te samen met alle spullen en het terrarium, we hadden het wel leuk gevonden als we hadden gehoord of de gerbils mannetjes of vrouwtjes waren. Maar verder zeer tevreden

Snelle bestelling en communicatie. Hadden iets duidelijker mogen informeren betreft leverdatum en vooral tijd klopte niet met het tijdvak dat aangegeven was. Verder alles netjes en fijn geregeld

Het is een prachtige kooi! Ik ben er zo blij mee, later dit jaar wil ik nog zo'n zelfde bestellen. En het was een super snelle levering! Bij aanbevelen? moet ik ' ja, zeker!!!' invullen!

Hele fijne service

Ik vind de service die jullie bieden om met jullie eigen transport de hamsterscaping te brengen echt top. Ook gezien het om een breekbaar iets gaat. Verder ben ik ook heel blij met de hamsterscaping en mijn hamster Lady ook. Heerlijk om haar te zien graven en zo gelukkig te zien, want dan ben ik dat ook. Ook antwoorden jullie jullie mail altijd en erg snel. Ik ben heel tevreden over jullie en zou zeker weer wat bij jullie bestellen mocht ik in de toekomst nog wat nodig hebben en jullie aanbevelen aan anderen.

Geweldige service en levering

Ik ben erg tevreden over de service van GerbilShopQueenies! De communicatie was erg goed en ik werd netjes en snel geholpen. De kooi werd snel geleverd. Helemaal prima! Als ik ooit weer een kooi nodig heb, weet ik waar ik moet zijn.

Zeer goede service

Het terrarium is snel bezorgd, wat ik vooral in deze tijd (kerst) erg positief vond. Van tevoren contact gehad, waarbij ik goede informatie kreeg en snelle reacties. In goede staat, vriendelijke bezorger. Zeker een winkel waar ik volgende keer weer terug zal keren

Super vriendelijke mensen, met zeer groot assortiment en veel kennis.

Het assortiment is enorm groot, tegen redelijke prijzen. Daarnaast zijn de medewerkers altijd vriendelijk en behulpzaam en hebben zij veel kennis van gerbils en hun verzorging.

100% positief

Mijn ervaring met queenies is uitstekend, Alles wat je nodig hebt voor de gerbils is daar zeker te vinden, ook voor gerbilarium is het zeker een uitstekende keuze , en wordt met ervaring met vervoer uitstekend verzorgt , ik raad iedereen deze website aan

Een complete webwinkel en deskundig advies

Snelle verzending en levering door Queenies, en een deskundig advies is altijd beschikbaar.

Alles perfect geregeld

Ik had een glazen kooi en verkeerde leverings dienst gekozen en jullie hebben dit perfect aangekaart en rechtgezet x dank jullie wel hiervoor

Alles werd op tijd en juist geleverd.

Ik wilde een terrarium op maat laten maken voor mijn syrische hamster, en heb hiervoor een offerte aangevraagd. Ik kreeg heel snel antwoord, en ook de verdere informatie liep erg vlot via de mail. Na wat mail contact over en weer, werd het terrarium voor mij gebouwd. Ik koos voor de leverservice van Queenies zelf, dit zou dan misschien iets langer duren, maar vond dit wel zo veilig. Na 1 week kreeg ik al een telefoontje dat het terrarium de volgende dag geleverd zou worden. Fantastisch ! De volgende ochtend een email gekregen met de track & trace en kon de chauffeur op de voet volgen. Even helpen tillen en het terrarium is samen met de chauffeur keurig op zijn plek gezet. Top service, contact loopt vlot en erg vriendelijk, en super snelle en nette levering. Ook de losse spulletjes die ik nog voor het verblijf besteld had, kwamen de volgende dag met de GLS. Ik ben zeer tevreden , de hamster is blij, en het terrarium is prachtig!

Hele handige en mooi gerbilarium

Heel mooi gerbilarium handig te gebruiken en schoontehouden,

Snel, reactief en duidelijk

Na de bestelbevestiging had ik nog een paar vragen over de levering, die snel en duidelijk beantwoord werden. Ik kreeg een paar opties waar tussen ik nog kon kiezen, uiteindelijk is de levering vlot verlopen. Er zat zelfs een klein attentie'tje bij!

Super happy with this purchase

Built to measure, good quality, and my hamster is visibly quite pleased with her new surroundings. Would happily recommend to others!

Liefde voor zijn Gerbils

De eigenaar is zeer betrokken en vriendelijk.

Vriendelijke bezorger

Prima correct geleverd, en netjes op de hoogte gehouden via mail.

Goede communicatie via Mail. En netjes bezorgd door chauffeur Jeroen. Prima.

Fijne levering en prima product

Niks aan toe te voegen

Snelle levering en goede producten

De producten zijn van goede kwaliteit en het hok is knaagproof. Enige puntje is de tape bij de schuiframen. Hier bleven wat restjes op achter.

Wij zijn erg blij met de service, producten en dieren van Queenies.

Uitstekende service!

Via heel veel mails kreeg ik veel raad om te beslissen welk gerbilarium ik het best kon aankopen voor onze gerbils. De levering was snel. Het gerbilarium is mooi afgewerkt en echt wel een mooi stuk dat in elk interieur past. Ook het 'speelgoed' was van goede kwaliteit behalve de schommel. Deze sneuvelde al bij het in elkaar steken. Het rad was een heel goede keuze van Queenies. Onze gerbils zijn er zot op. Evenals de gratis lekkernij die meegeleverd werd. Wij zijn super tevreden!

Geweldige kooien en service

Enkele jaren terug bestelden we een hok voor onze chinchillas, onze dochter kreeg onlangs 2 gerbils. We twijfelden dan ook niet om opnieuw een TOP verblijf bij jullie te bestellen

PERFECTE service en ongelofelijk klantvriendelijk.

PERFECTE service en ongelofelijk klantvriendelijk. De webshop van Queenies is een ongelofelijk uitgebreid. Maar vooral de service van Martijn is echt ontzettend klantvriendelijk en hij probeert alles op te lossen wanneer je met vragen of problemen zit. Hij antwoord erg snel wanneer je een mail stuurt en zoekt steeds naar een constructieve oplossing. Bij vele webshops wordt je aan je lot overgelaten en krijg je nooit antwoord als je een mail stuurt. Bij Queenies dus zeker niet. Hun producten zijn zeer kwalitatief en ontzettend goedkoop van prijs. Een echt aanrader voor iedereen die eerlijk wil kopen via internet en er zeker van kan zijn dat hij de juiste en kwaliteitsvolle producten ontvangt. KLANT voor het leven. Hartelijk dank ook aan Martijn. Groetjes, Geert Packolet

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam