Wederom super

Nu al meerdere dingen besteld of laten maken, ieder keer super, vriendelijk en goed!

Fijn contact en snelle levering.

Ik was blij verrast dat mijn bestelling al na 2 dagen in huis was. Het contact met het bedrijf was fijn en duidelijk.

Persoonlijk!

Enthousiaste verkoper, persoonlijk advies! Leuk! Goede levering op afgesproken tijdstip (vlak voor Sinterklaas) door eigen bezorgservice!

super service

hebben hier ons hamster terrarium besteld, zijn er zeer tevreden over. mooi afgewerkt en netjes bezorgd zoals afgesproken.

Goede snelle service

Alles compleet geleverd volgens afspraak

Meedenkend en goed

Kan zelf niet tillen etc. Er werd meteen meegedacht aan een oplossing. Helemaal goed. Ook de bak zelf is van goede kwaliteit. Kleine meid (syrische hamster) vind het helemaal op, kijkt tv mee (muziek) en ze graaft eindelijk. Enige puntje van aandacht. De bijgeleverde kast. Nergens aangegeven dat deze niet gemonteerd was.

Heel snelle levering, alles tiptop in orde!

Alles weer in orde

De bestelde producten zijn weer perfect. Het opzetstuk sluit naadloos aan op ons basis gerbilarium. Wel een fout gemaakt tijdens de bezorging van onze bestelling waardoor een andere klant onze producten moest komen omruilen. Kon gelukkig snel worden opgelost.

De levering was binnen de gestelde tijd, alles was compleet. Bij een tweede bestelling werd goed meegedacht over wat mogelijk was.

Super!!

Fijne ervaring. Hele aardige mensen, goede levering en goed contact via mail.

een echt leuke bak

dit is een echt een leuke bak alleen zijn sommige verdiepen zo breed dat dit moeilijk zal worden om de onderste zone uit te kuisen maar andersom kan er meer dingen op de verdiepen staan een voordeel bij een nadeel dus ook den transport is echt super opeens krijg je een berichtje met vanaf nu kan je onze chauffeur volgen wel elk transport bedrijf zou dit moeten hebben zo makkelijk en die chauffeur hoefde niet eens te wachten hier zelf niet op de bel drukken ;-)

snel en vlot

vlotte communicatie, snelle levering

Mooi assortiment, goede service

Uitgebreid assortiment dus alles in 1 koop kunnen aanschaffen voor onze hamster. Alles netjes thuis bezorgd gekregen en we werken daar ook goed van op de hoogte gehouden

Hele fijne prettige service met enorm begrip

Nadat ik mijn gerbil moest weg doen na zijn vriend was ingeslapen hebben ze mij enorm bijgestaan en goede service gegeven, tot zelfs het ophalen van mijn gerbil met hun eigen vervoer.

Goede en mooie producten prijs kwaliteit is prima en de service is uitstekend reageren snel en adequaat.

super

Snelle levering en snelle reactie op m'n mail.

Snelle reactie op mijn bericht en snelle levering van de bestelling

Super bedrijf!

Fijne duidelijke site om te bestellen, snel in huis, netjes geleverd zonder beschadigingen of problemen! Erg blij met mijn nieuwe hok! Ik ga vaker spullen bij jullie bestellen!

Zeer vriendelijke, maar ook goede en nette aflevering.

Zeer vriendelijke personeel, staan open voor ideeën en wensen. Nette aflevering en ook al heel erg snel! De communicatie verloopt erg fijn, ook rondom bezorgen. Het hok is mooi en netjes gemaakt, wij zijn er ontzettend blij mee. Enige kleine minpuntje wat wij hadden: op 2 plekken bij het hok wat lijm wat naar beneden gelekt was, dat ziet er net wat minder netjes uit.

Opdracht naar verwachting uitgevoerd

Mooi terrarium

Zeer klantvriendelijk

Zeer klantvriendelijk en snelle respons op mail. Leveren van maatwerk en een alleraardigste chauffeur die het hok netjes heeft afgeleverd. Zijn zeer tevreden over het eindresultaat.

Uitstekend!!!

Gerbilarium besteld en binnen een week geleverd. Hele mooie kwaliteit, helemaal top. Mijn muisjes zijn helemaal happy met hun nieuwe huis.

Superfijne webshop, goede service!

Hele fijne webshop. Artikelen snel geleverd, en contact met de klantenservice zeer vriendelijk! Altijd een lekker extra snackje erbij voor je onze knaagvriendjes; Leuk!! Aanrader!! ;-)

Zeer correct.

Ik heb bij hun een [ kleine] bak op maat laten maken en die zag er geheel netjes en correct uit!! Ik had nog een speciale wens betreffende de levering en die is door hun keurig uitgevoerd door wederom een zeer vriendelijke chauffeur . Kortom.....ik ben zeer tevreden over deze zaak. ---

Als afgesproken kwam de chauffeur op tijd. Terrarium voor hamster stond gewoon in de bus, dus kon direct zien of deze in orde was. Samen uit de auto getild en naar binnen. Erg blij mee.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam