Top service!

Zeer snelle levering en alles piekfijn in orde. Heel mooi gerbilarium!

Alles netjes verpakt en snel geleverd

Snel geleverd en prima inorde

Kwaliteit en service TOP

De kooien zijn erg mooi van kwaliteit jouw huisdier zal er veel plezier van hebben

Snelle levering in België En de goedkoopste in terraria Ik heb de mijne gekocht voor een paludarium van te maken

Top service!

Nadat ik de vorige keer een kooi had gekregen die een beschadiging had. Is hij zonder enig probleem omgeruild. Dit was al fantastisch, maar nu wilde ik nog een kooi boven op diegene die ik al had. Na een fijn gesprek was dit totaal geen probleem en heb ik de aangepaste kooi binnen gekregen. Ook deze is prachtig en samen met mijn kleine hamster vriend zijn we er heel erg blij mee! Echt een aanrader!

Gewldig bestellen afhalen waarneer het mij uitkomt

Voor herhaling vatbaar, prima dus

Prima afhandeling van de bestelling en de chauffeur heeft de kooi netjes binnen bij mij afgeleverd. Altijd leuk die kleine zakjes met snacks erbij

Klacht loopwiel

Het houten loopwiel dat ik had besteld maakt erg veel lawaai. Na een klacht kreeg ik eerst geen gehoor, maar nu gaat hij er toch naar kijken. Als er een goede oplossing komt dan zal ik dat hier zeker laten weten.

Kwalitatief goede producten, snelle levering. Bij de speciale levering van het gerbilarium, was het geen probleem deze bij familie in de buurt te leveren omdat wij toch niet thuis zouden zijn. Goede service dus!

Geweldige winkel netjes personeel

Ik heb mijn bestelling opgehaald en mocht nog even snuffelen in de ‘winkel’.

Koppelen van gerbil

Het koppelen van mijn gerbil is uitstekend gelukt.

Snel verzonden super blij mee!

geweldig

het is erg deskundig en een fijne shopgenoeg keuzeen deskundig advies... ook is de koppeling tussen de gerbils goed gelukt en daar word ik en de gerbil er gelukkig van...

Super mooi hok !!!!

Keurig geleverd, mooi hok de gerbils zijn er heel blij mee

Heel tevreden

Terrarium besteld heel mooi gemaakt en op tijd geleverd, wel best het slotje erbij bestellen voor de veiligheid. Heb nadien ook speeltjes en eten besteld alles proper en op tijd geleverd. Ook hebben we 2 gerbils pups besteld en ook die zijn veilig in een mandje geleverd op tijd geleverd.

Prachtige spullen

Ben zo blij met de gerbilkooi. De hamster heeft een heel mooi plekje gekregen. Ziet er top uit!

Snel en prima Duidelijk en goede kwaliteit

Goede kwaliteit, uitgebreide communicatie en stipte levering

Mooi ruim hok, netjes afgewerkt en volgens afspraak stipt geleverd.

Super service et articles de haute qualité !

J'ai réalisé plusieurs commandes sur ce site, notamment pour un terrarium qui est absolument magnifique, et qui a été livré avec beaucoup de soin. J'ai également commandé du matériel, livraison nickel aussi. Les délais sont respectés, la qualité est la, le service également, je recommande chaudement

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Correcte levering

Sneller geleverd dan verwacht Enkel de xl wijnrank was een stuk kleiner dan verwacht

Super fijne webshop!

Goede service, vriendelijk, je kunt altijd terecht met vragen en ze hebben een zeer uitgebreid assortiment. Ben denk ik sneller klaar als ik de negatieve punten opnoem, want die heb ik niet kunnen ontdekken. Had vooraf ook naar de reviews gekeken en daar zat geen enkele negatieve reactie bij. Met recht sluit ik me daarbij aan. Zeer zeker aanbevolen! Jullie doen het écht super.

Goede communicatie

Goede ervaring

Zeer uitstekent en betrouwbaar

Bestel graag hier mijn producten voor mn Hamster. Verzenden,klantvriendelijkheid ,contact alles is goed .top

Snelle levering, snel antwoord op vragen via mail, en de Gerbils zijn superschatting en mooi! Echt een aanrader als je deze leuke beestjes in huis wilt halen!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam