Fijne webshop, snelle levering

Ik was al lang op zoek naar een goed terrarium voor onze hamster. Veel vergeleken op internet en uiteindelijk bij Queenies terecht gekomen omdat het een duidelijke webshop is en het voordeligste. Ik las op internet verschillende reviews en die waren een beetje verdeeld. 1 review bleef mij wel bij over iemand die zei dat haar terrarium kapot was na levering. Reactie van Queenies was dat ze zelf goed moest kijken samen met de bezorger. Uren later een breuk melden is dan niet zo geloofwaardig. Dus ik zei tegen de bezorger: ' kijken we samen even of alles klopt?' Hij was erg gehaast en zei redelijk bot: 'Hij is echt niet kapot hoor'. Dat vond ik wel jammer. Dacht nml dat het de bedoeling was om het even samen te checken, dan kom je nooit achteraf tot verrassingen die voor beide partijen niet fijn zijn. Dat was het enige minpuntje. Het terrarium is mooi, groot en we zijn er erg blij mee! Ook nog veel dingen erbij besteld en niks viel tegen. Kortom, een aanrader!

Altijd goed

Zoals altijd erg snel geleverd, duidelijke informatie en breed assortiment.

Goede service en contact

Altijd keurig op tijd, netjes verpakt en qua contact ook altijd vlot en aardig en leuk te woord gestaan met kennis van zaken en interesse.

Heel tevreden!

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd netjes en snel ontvangen.

Snelle en goede levering

Makelijk bestellen snelle levering ook ideaal als je voor je cavia of andere knaag dieren iets wilt bestellen

Veel keus en goed advies

Mooie terrariums. Ook voor de inrichting zit je hier goed. Veel keus en goed advies.

Enorm veel assortiment

Supersnelle verzending en superleuk assortiment voor onze 7 gerbils En een normale prijs .

Gewoon heel tevreden

Duidelijke uitleg over de producten, keurig verpakt en tijdig geleverd.:-)

Snelle en volledige levering

Makkelijke, goed werkende website. Snelle en keurige levering.

Goed.

Prima contact, afspraken nagekomen, gekregen wat ik besteld heb.

Super mooi hok! Super blij mee!!!

Het hok is heel mooi en van goede kwaliteit.

Veel keuze, kan er alles vinden voor de gergils

Veel keuze, prijs is niet te veel. Word snel verzonden.

Meerdere keren bij queenies geweest. Altijd heel vriendelijk ontvangen, we mochten alles bekijken en geen vraag was te gek of te lastig, Martijn liet ons alles zien en was ook zeer meedenkend.

Zeer tevreden, gebril bak echt leuk. Tweede bak moet nog geleverd worden en de inrichting was snel geleverd

Zeer goede en correcte service

Ik heb een hele grote bestelling gedaan bij deze webshop. De verzending was zeer snel, zoals aangegeven op de site. Er was enkel 1 item verkeerd, ik heb hiervoor een mail gestuurd en deze werd direct beantwoordt op een vriendelijke en correcte manier. Er is een oplossing gevonden waar beide partijen gelukkig mee zijn. Voor de rest ziet alles er van goede kwaliteit uit. Ik heb nog niets uitgetest. Maar ik heb allesinds al veel zin om te beginnen hamsterscapen :)

Goede snelle service en goede prijzen en kwaliteit

Alles in orde

Ik en mijn knaagdier zijn echt blij met gerbilarium.

Hele fijne winkel en fijne webshop! En heb echt de leukste en liefste gerbiltjes

Zie bovenstaand

Super goed geholpen en perfect product

Bkij gerbild in een prachtig gerbilarium

Op basis van veel ervaring over alles duidelijk uitleg en goed advies!

Queenies gerbil shop wordt gerund door een heel kundig team met veel ervaring en hart voor de kleine gerbils.

Top!!!

Zeer tevreden en zeker aan te raden! Heel netjes geholpen en de bezorgservice was top en goed te volgen via mail.

Happy

Contact opgenomen met Queenies voor het opmaat laten maken van een groot degoe verblijf. Alles verliep soepel zonder veel poespas. Het verblijf was extreem snel klaar en geleverd in 5 dagen! De kwaliteit is subliem. Echt super blij!

Mooie producten

Mooie producten, scherpe prijzen. Blije gerbils met hun nieuwe kooi

Uitstekende service en diensten

We bestelde het hamster terrarium van een meter. Deze werd kosteloos en binnen een week bij ons bezorgd met de eigen bezorgdienst. Op de dag van levering een professionele tracking met tijdvak van 2 uur waarbij we de bezorgbus ook nog konden volgen. Daardoor kon ik zien dat ik de hond nog even kon uitlaten ondanks ik al in het tijdvak zat en hoefde ik niet onnodig te wachten. Echt heel top geregeld allemaal!

Bestelling op tijd ontvangen en netjes verpakt.

Er ontbrak een artikel en is keurig nageleverd. Nette afhandeling en communicatie.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam