Een snelle en nette service

Mijn glazen hamsterkooi besteld via de site, de kooi was snel klaar en heel netjes afgeleverd via hun eigen bezorgservice. Een mooie kooi met stevige materialen. Een cat proof kooi met handige schuifdeuren! Zeker een aanrader om wat te bestellen!

Zoooo blij mee!!

Dit is ons tweede verblijf van Queenies, wat zijn wij en hamster Ben er blij mee :). Bedankt weer voor de goede service

Fijne communicatie

Ik heb een heel fijn terrarium voor mijn cambelli hamsters! Twee dingen vind ik jammer, het slotje wat ik er bij kocht is veel te groot dus kan er alsnog een flinke kier ontstaan waardoor of de hamsters er uit kunnen of de katten met hun pootje ze ophengelen! En de plaat bovenop buigt door als er een kat op ligt waardoor ik nu een plaat er weer extra op heb moeten leggen..

Fijn geholpen En we hebben echt super lieve gerbils bij ze op kunnen halen. Vanaf dag 1 kunnen we ze snoepjes geven en lopen ze zo over onze handen heen :)

Goed geholpen, volop keus

Mooie producten en fijne snelle levering

Wij hebben veel plezier van ons terrarium.

Perfecte levering! Top service!

Ik had een opzetstuk besteld met nog wat extra items. Bij het opzetstuk stond dat de levertijd een aantal dagen kon zijn. Kreeg ik binnen no time een mail dat hij al gereed stond en hij de volgende dag persoonlijk geleverd zou worden! Hoe prachtig! Helemaal compleet en zeer netjes gedaan! Vooral onder de indruk dat jullie het gewoon zelf langsbrengen! Geweldig!

geweldig

De koppeling die we daar lieten doen is heel goed gelukt. Onze oude gerbil is heel goed gekoppeld geraakt aan zijn nieuwe vriendje. We zijn er heel blij mee. We zijn ook goed geholpen met het uitzoeken van producten in de winkel.

Klantvriendelijk, goede service. Mooi kwaliteit product

Tevreden aanrader

Ik heb één afspraak gemaakt om 2 gerbil mannetjes te komen halen. Vriendelijke medewerkers hebben alles netjes uitgelegd, de gerbil's zijn gezond en heel actief. Ook de webshop levert de spullen op korte termijn ik ben tevreden.

Na jarenlang nog steeds tevreden

Wat hebben ze toch prachtige pups, praktische verblijven en heerlijk (voor de diertjes) voer. Na al die jaren nog steeds zeer tevreden dus. En wees niet bang om een maatwerk vraag te stellen. Ook deze wordt goed afgeleverd.

Vlot en eerlijk

Geen slecht woord te vinden voor deze webshop

Levering duurt wat langer dan gedacht

Gerbilarium besteld . Levering duurt wat langer dan verwacht hoop hem snel thuis te hebben voor mijn hamster reeds contact gehad met Qeenie shop . En weet nu eindelijk waarom dit zo lang duurt . Dit weten we voor volgende keer dat we de snelle levering moeten kiezen .

Fantastisch!

Echt een goede winkel om spulletjes te kopen voor je gerbils en andere knaagdiertjes! Ik koop hier weleens spulletjes voor mijn hamstertjes, je krijgt veel meer spulletjes voor minder geld (wanneer je het vergelijkt met andere winkels)! Nog nooit problemen gehad met de bezorging. Top winkel!

Superverblijf en fijn in onderhoud

Superverblijf en fijn in onderhoud

Professionele gerbil shop met alles wat je maar nodig kan hebben !

(Mijn ervaring in corrona tijd) Fijn mail contact, af en toe wat langer wachten, ivm drukte denk ik. Vriendelijke eigenaren, die hart voor hun diertjes hebben en de juiste zorg bieden. Grote winkel met alles wat je maar nodig kan hebben voor je gerbils, en met de juiste kwaliteit. De prijs van de producten is prima voor mij, ik kies liever voor de betere kwaliteit dan half en dan twee x geld uit moeten geven. Ontvangst in de winkel was vriendelijk, met alle uitleg en het juiste advies, het was onverwacht druk, en hebben dan af en toe even moeten wachten, de eigenaresse probeerde iedereen goed te helpen, wat ik zeer kan waarderen, al moesten we dan soms even geduld hebben en wachten. Een op maat gemaakt gerbilarium besteld, voldoet aan mijn verwachtingen. En is naar wens juist ingericht. De gerbils zijn gezond, levendig en vriendelijk, het tam maken is even wat tijd investeren en geduld op brengen, maar je merkt aan de diertjes dat ze al gewend zijn een handen en menselijk contact. Al met al erg tevreden over het contact, de hulp, en het zeer vriendelijke ontvangst in de shop. Wij willen Queenies dan ook zeker aanbevelen bij dieren liefhebbers die tijd en moeite willen investeren in gezonde diertjes en kiezen voor kwaliteit producten en de nodige kennis die Queenies bied.

zeer slecht

als je iets bij ze besteld en je stuurt het terug omdat het product niet goed is krijgt je geld niet terug en zeggen ze dat het product kapot is en dat het probleem bij jou ligt dus kijk uit om bij deze bedrijf een bestelling te plaatsen

Snelle en keurige levering

Fijn mailcontact om afspraak te maken over de levering. Na bestelling kreeg ik duidelijk door wanneer mijn bestelling geleverd zou worden. De spullen voldoen aan mijn verwachting

Great experience!

The communication was great, the delivery was fast and convenient, and the product is sleek, attractive, and roomy for our gerbils!

Mijn achtste maatwerkterrarium ondertussen is naar wens zoals gewoonlijk

De levering verliep perfect. Het tijdstip was duidelijk en correct. Het terrarium is handig, maatwerk zoals ik het wou. De gerbils zijn ook supertevreden.

Gewoon via de websearch ( Google )

Alles netjes op tijd afgeleverd door een aardige bezorger Van Gerbilshopqueenies .

Precies zoals verwacht

Extra opzetstuk besteld dat precies zoals verwacht was gemaakt. Heel erg blij me. Levering verliep ook probleemlos verzorgd door een vriendelijke bezorger.

2 lieve gerbils met huisvesting

Laatst hebben wij 2 lieve Gerbils met huisvesting gekocht bij Queenies! Wij zijn heel tevreden over de service, kennis en klantvriendelijkheid. In alles kun je merken dat Queenies het welzijn van de Gerbils erg belangrijk vinden! Dit is anders dan in grote dierenwinkels. De internetbestellingen worden dan ook snel en correct afgeleverd. Nogmaals bedankt!

Echt een aanrader om bij Queenies de bestellingen te blijven doen

Wat een super levering afgelopen zaterdag van de gerbilarium en alle spullen. Netjes afgeleverd in combinatie met de spoedlevering en het was erg netjes en goed ingepakt. Echt een aanrader om bij Queenies de bestellingen te blijven doen

Producten komen altijd snel binnen

Producten komen altijd snel binnen, eenmaal contact gezocht omdat ik iets dubbel had besteld, dit werd nog tijdig gepareerd voordat het verstuurd was. Top!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam