Superservice

Ontzettend blij met het op maat gemaakte terrarium van 100x40x30 (LxBxH).Via de gratis transport service was deze binnen twee weken geleverd. Ook het mailcontact verliep goed, Martijn reageerde steeds heel snel! Superservice!!

Hele goede service, ook als jezelf per ongeluk iets verkeerd besteld. Lekker snel geleverd en hele leuke producten, niet alleen voor gerbils. Jaren geleden zijn we bij jullie terecht gekomen toen we gerbils hadden, na die tijd hebben we ook spulletjes gekocht voor onze muizen en nu voor de hamster.

Top service en mooie kwaliteit! Super!

Heel tevreden met de bestelde gerbilariums alsook de levering. Ondertussen reeds 4 gerbilariums en heel tevreden over de kwaliteit. Alles verloop heel vlot, van bestelling tot levering. Vlotte, vriendelijke communicatie. Pluspunt is ook de tracking bij levering. Leuk om te volgen dat de chauffeur op weg is naar jou en trouwens heel vriendelijke chauffeur. Ook de gewone bestellingen via de webshop verlopen steeds goed. Heel blij met m'n keuze voor Queenies! Super!

Snelle levering en mooi afgewerkt gerbilarium

Gerbilarium pp maat aangevraagd. Zeer vriendelijke mensen, vlotte levering en mooi resultaat

Alles in goede orde ontvangen

Sinds zondag me gerbils in huis hele leuke. Ze zijn nu nog wat bang maar dat is dus wennen. Ik probeer er meerdere keren per dag met me hand bij de gerbils te komen zodat ze kunnen wennen . Ben echt super tevreden met alles

Laatst een mooi gerbilarium besteld bij Queenies. Wij zijn eerst langs geweest om te bespreken hoe we het precies wilden hebben en vervolgens is deze op maat gemaakt voor ons en gratis thuisbezorgd. Wij zijn erg tevreden geweest over het contact, het product en de levering ervan. De track en trace vonden wij ook erg handig bij de bezorging. Ook normale bestellingen via de webshop zijn altijd goed. Vorig jaar zijn wij ook in de fokkerij geweest voor onze eerste 2 gerbils. Ook dat was erg prettig, we hebben alle informatie gekregen die we moesten hebben en hebben nogsteeds veel plezier van onze leuke gerbils.

Geweldige service en uitstekende kwaliteit!

Geweldige service en uitstekende kwaliteit! De tracking die je krijgt als de hamsterkooi onderweg is werkt ontzettend fijn. Je krijgt 2 dagen van te voren een tijdvak van 2 uur en als de chauffeur onderweg is krijg je een berekende aankomst tijd die op de minuut klopt. Zeer vriendelijke chauffeur en zoals gezegd, uitstekende kwaliteit kooi. Echt ontzettend blij met mijn keuze voor Queenies

Wederom zeer tevreden met de levering en de bestelde glazen kooien. Dit is al ons 5e gerbilarium van Queenies. Altijd tip top verzorgd van communicatie tot levering.

Ik ben niet zo heel tevreden

De kwaliteit is niet zoals het zou moeten zijn. Aan de ene kooi is er een stukje glas los aan de kant van de deurtjes. De deurtjes zitten ook heel los. De ijzeren plaat is niet volledig op maat. Aan de ene kant groter dan de andere. 1 van de houder voor het drinkenflesje is het magneetje losgekomen. De levering was ook niet oke. Eerst zeggen ze zaterdag om te leveren, was voor mij oke en dan ineens van zondag en dat op mijn verjaardag terwijl ik eigenlijk iets had gepland. De kooien waren ook niet ingepakt en zo maar in de gang gezet. De drinkenflesjes werken ook niet naar behoren, mijn hamsters krijgen er amper water uit. Jammer allemaal want mensen hadden mij dit aangeraden. Niet echt voor herhaling vatbaar.

Bestelling precies op maat gekregen. Zelfs op zondag bezorgd. Top!

Top service, mooi hok

Fijn meegedacht bij het vormgeven van het hok en de uitbreiding toen het 3 ipv 2 cavia's werden, prettige communicatie. Het is een mooi hok geworden en het past precies voor het muurtje van 1.09m. De diertjes lijken zich er prettig te voelen. Ik krijg veel complimenten.

Zeer blij met mooi hamster verblijf

Kooi is netjes geleverd alles werkt goed is netjes afgewerkt en heeft voldoende ventilatie. Onze hamster is heel blij met alle ruimte en graaft er vrolijk op los.

Alles perfect, alleen levertijd is lang.

Alles perfect, alleen levertijd is lang.

Goede service en mooi product

Via Google kwamen we op deze website bij onze zoektocht naar een mooi hok voor onze goudhamster. Duidelijke website en bestel gemak. Levering (begrijpelijk) wel wat langer doordat ze dit zelf doen bij voldoende bestellingen (als ik het goed begrepen heb) De kosten voor snellere levering vond ik in verhouding erg hoog, maar ook dit is te begrijpen ivm de kwetsbaarheid van het product. Wij hebben gekozen te wachten tot het geleverd zou worden. Levering werd duidelijk gecommuniceerd per mail en via de track&tracé was op de dag van Levering exact te zien hoe laat de bezorger er zou zijn.

Wat een mooi product hebben jullie geleverd.

Goede service volgens afspraak

Fantastisch, voor herhaling vatbaar

Super mooi gerbilarium. Leveringstijd werd zeer duidelijk over gecommuniceerd, ook toen ze wisten dat ze ietsje later zouden gaan zijn. Achteraf waren ze er een kwartier voor het geschatte tijdsvlak. Chauffeur heeft mijn man netjes geholpen met naar binnen tillen en op de plek zetten omdat ik er niet toe in staat was. Kit had op sommige plekken ietsje netter afgewerkt gemogen, en er zat op een aantal plekken kit op het glas in het zicht, uitgeveegd met het proberen weg te halen tijdens de productie. Met een speciale keramische kookplaat schraper (mesje onder een hoek) de vlekken heel voorzichtig kunnen weghalen. Is dus niks meer van de zien! Ik ben helemaal weg van het gerbilarium en ben dol gelukkig met mijn keuze!

Mooi terrarium. Netjes geleverd!

Tevreden klant maar de meest onbeschofte klantenservice die ik ooit heb mee gemaakt.

Al jaren klant bij Queenies. Altijd tevreden geweest en vorig jaar november nog een gerbil laten koppelen. Afgelopen maand heb ik wedeom een gerbil laten koppelen bij Queenies. Koppeling verliep niet vlot waardoor het 2 pogingen en 5 weken duurde tot ik ze weer op kon halen. Geen probleem. Eenmaal bij het afhalen van de gerbil moest ik bijna 2x zoveel betalen dan bij de koppeling in november. Uiteraard is Queenies vrij om zelf te bepalen wat de prijzen zijn. Als klant vond ik het wel een beetje naar om achteraf geconfronteerd te worden met de prijs van de dienst. Toen ik ze daarop wees zeiden ze dat de prijs vermeld staat op de website. Niet op queenies.nl, webshopqueenies.nl maar op gerbilinformatie.nl..? Toen ik Queenies erop wees dat ze als winkel verantwoordelijk zijn hun klanten te informeren over de prijzen werd ik zeer naar behandeld. Ongeëvenaard is dit de meest onbeschofte, aanvallende vooral onbeschofte afhandeling klachtenafhandeling die ik ooit heb mee gemaakt. Er wordt mij verweten dat het "schandalig" is hoe ik reargeer na al hun inspanningen en dat ik respectloos ben omdat ik aankaart dat ik achteraf pas geconfronteerd wordt met de prijs. Daarnaast wordt de laatste mail afgesloten met "Overigens wordt uw mailadres gemarkeerd als ongewenst en zal verdere reacties niet meer gelezen worden.". Nou Queenies. Erg bedankt voor het koppelen van mijn gerbils, maar de manier waarop jullie klachten behandelen is zeer teleurstellend.

Ik werd goed op de hoogte gehouden wanneer het werd bezorgd

Bestelling en levering gerbilarium keurig verzorgd

Bestelling en levering gerbilarium keurig verzorgd. Via track en trace exact te volgen en netjes binnen gebracht!

Klantvriendelijk en reageren vrij snel op mails

Fijn email contact gehad.

Zeer goede ervaring

De Gerbilarium was op tijd geleverd, door een vriendelijke chauffeur. De Gerbils zaten keurig in een mandje. De Gerbils waren snel gewend, omdat ze al handtam waren. Ik beveel zeker aan om bij Queenies te kopen

Gelukkige Gerbils en hamsters

Deze bestelling bracht 1 Gerbilpaleis 100*40*120 en een opzetstuk voor een mini gerbil paleis, 75*40*40 met de linkerkant open over de hele diepte opzetstuk. Eerst een leuke vrolijke mailing over hoe ik het gerbilpaleis wilde hebben. Toen was dat rond en werd die gemaakt. Het maken/bezorging duurde 2 weken. Op de dag van de bezorging kun je de bezorger volgen in je tijdvlak. Heel handig een berichtje via watts app als die begint om naar je adres toe te komen. En dan staat er een zwarte bestelbus voor je deur. Met twee lief slapende Gerbils in een reismandje. 2 glazen wowww verblijven. En ja toen kon het inrichten beginnen. geweldige service . Echt lieve gerbils. doordat de Gerbils nu een ander verblijf hebben ook een zeer blije goudhamster.

Prachtige terrarium en snelle levering.

Prachtige terrariums en snel geleverd. Site is overzichtelijk, naast het bestellen van terrariums ook de mogelijkheid om andere betaalbare producten te kunnen kopen. Zeker een aanrader om hier je spullen aan te schaffen voor je knaagdier. Karim Speranzoni

Goede ervaring. Vrijdag besteld, zaterdag in huis. De bezorger was wel een half uur te laat, maar hij was wel fijn te volgen via de link. Een erg mooie kooi, maar wel erg fragiel. Ik ben bang dat als de kleine er een beetje hard tegen aan tikt dat het glas dan zal breken. Verder zat er aan 1 kant van de kooi een hele lelijke gegolfde kitrand. Erg jammer. Maar desondanks toch 3,5 sterren.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam