Snelle en goede service

Heb een opzetstuk op maat laten maken. Alles wat ik getekend heb hebben jullie keurig en netjes en ook nog eens voor een leuk prijsje gemaakt. Het opzetstuk was in no time klaar. Echt een top service!

Top Service

Snelle levering en een goede service. Mooie producten

Super mooie verblijf, vriendelijke bezorging en lieve gerbils

Onze op maat gemaakt gerbil verblijf is op tijd geleverd en zelfs door de bezorger helemaal naar ons woonkamer vervoerd en neergezet. De bezorging was goed te volgen via de track and trace en het verblijf precies zoals het ontwerp. Heel netjes. Onze twee nieuwe gerbils, Tommie en Sammie zijn lieve en nieuwsgierige beestjes die hun nieuwe thuis al van boven naar beneden hebben verkend en al een gezamenlijke lievelingsplekje hebben gevonden. Je kunt duidelijk zien dat ze uit een stressvrije omgeving komen waar ze met veel liefde omgeven waren. Het is zeker aan te raden om zowel het verblijf also ook de gerbils hier te kopen.

Mooie terrarium (afwerking had ik netter verwacht). Snel en netjes geleverd. Producten netje en optijd geleverd maar ik miste mijn gratis zakje snoepjes voor de dieren (beetje jammer).

Goede kwaliteit, mooi product.

Omdat de communicatie alleen via mail gaat is dat eigenlijk mijn enige minpuntje. Het is een prachtig verblijf, en van betere kwaliteit dan wat je in een dierenwinkel kunt kopen. De kooi is precies zo uitgevoerd als ik wilde. Mijn twee hamsters zijn erg tevreden.

Mooi

Prachtig hok en accessories, aardige bezorger, ik zou hier zeker een 3de keer bestellen!

Snel geleverd vakwerk

Ik heb het hamster terrarium besteld met in mijn achterhoofd 5 tot 10 werkdagen bouwtijd en maximaal 21 dagen levertijd. Ik was dan ook blij verrast toen het terrarium al binnen de 5 dagen bleek te komen. Het is een mooi stevig terrarium met een hoge rand zodat er veel bodembedekking in kan. Ook de deurtjes glijden soepel open en het is heel handig dat het rooster bovenop er ook af kan, zodat je gemakkelijk kunt inrichten en grote decoratiestukken geen probleem zijn.

Erg goed

Fijne winkel met de juiste spullen. Goede levering ;-)

Super!!!

Heel tevreden met onze aankoop. Heel vriendelijk en behulpzaam bij levering. Zeker een aanrader. Prachtig materiaal!!

Zeer mooi hok

Fijn contact via de mail en makkelijk te betalen. Levering harstikke goed en duidelijk.

Heel tevreden!

Mooi assortiment in de webshop, goeie prijzen. Vlotte communicatie/service/levering!

heel tevreden

heel mooi hok mooi gemaakt ik ben er zeer blij mee

Handige koppelbak en gratis geleverd

De koppelbak met dubbelsplit is exact wat ik nodig had. Zoals gewoonlijk levert de Queenies service het product gratis, vriendelijk, covid-vriendelijk en zonder schade.

Mooi opzetstuk voor ons gerbil verblijf en 2 super mooie pups! Snel en gratis thuisbezorgd. Wij zijn heel tevreden!

Prima !

Prima ! Snel antwoord bij een Vraag. Ik ga er zeker nog bestellen.

Super service!

Jullie hebben goed rekening gehouden met mijb afmetingen. Past perfect! Ook van levering hebben jullie een goede service. Alles stond heel stevig in jullie camionet. Er was geen enkel beschadiging. Ik ben zeer tevreden over jullie!

Queenies heeft een erg goede service. Leveren kwaliteit gerbillaiums. En helemaal top, bezorgen die gratis. Je kan er alles vinden voor je gerbils en meer. Dik tevreden dus!

Heel tevreden

Heel tevreden. Een mooi kot en heel vlotte levering. Heel vriendelijke chauffeur.

Mooie producten

Makkelijk te bestellen, goede producten, al weet je dat t 21 werkdagen kan duren voor de bestelling er is, valt dat echt tegen zolang

Goede service en kwaliteit

Fijne service en uitstekende kwaliteit! Houden je op de hoogte wanneer de glazen bak klaar is en de verwachte levertijd, verzending perfect geregeld met eigen verzendservice, zelfs met geschatte aankomsttijd. Naar mijn mening de beste keus ooit om hier een glazen bak op maat te bestellen voor mijn hamster!

Geweldige service!

Snelle en zeer vriendelijke levering.

Snelle en vriendelijke service, snelle levering met de queenies transport service

Ik heb voor de 2e keer een terrarium hier gekocht. Weer zeer tevreden. Ik kon meekijken op de kaart en zien wanneer het zou aankomen - de tijden klopten ook. Ik heb weer snel en fijn contact gehad wanneer nodig was met Queenies, zoals altijd. Zij weten veel af van gerbils en ik blijf hier zeker vaker van alles kopen!

Gewoon goed

Xxx

Snelle levering en wordt netjes geleverd.

Zo fijn! Op zaterdag bestellen, zondag in huis! Fijn dat deze service bestaat

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam