Zeer snel geleverd. Op de dag van levering wist ik exact hoe laat de chauffeur zou aankomen. Echt top geregeld!

Ik ben blij met mijn aquarium en de snelle levering!

Prettig. Ik ben blij met mijn aquarium en de andere producten. Het enige minpunt aan mijn ervaring aan GerbilShopQueenies is dat ik een zwarte vervoersbox had besteld, maar ik een rode ontvangen heb met de mededeling dat er geen zwarte meer was. Ik vraag mij af waarom er geen contact met mij opgenomen is om te vragen of ik een andere kleur wilde dan zwart of de vervoersbox wilde annuleren. Nu heb ik namelijk betaald voor iets wat ik niet wilde en ook niet besteld heb. Ik had liever mijn geld voor de vervoersbak teruggekregen en ergens anders een vervoersbox gekocht.

Snelle levering - uitgebreid aanbod

We zijn heel tevreden. Alles wat je nodig hebt voor jouw gerbils vind je bij deze shop. Snelle levering. Jammer dat sommige producten vaak uitverkocht zijn. Klantenservice telefonisch niet bereikbaar.

Super fokker/shop

Goede en prettige communicatie. Veel met me meegedacht waardoor ik de juiste keuzes heb gemaakt. Prachtig terrarium en toebehoren en super lieve gerbils.

Ik ben ontzettend tevreden met de goede en vriendelijke service! Echt geweldig! Ben er ontzettend blij mee.

Snelle reactie, perfecte service!

Maatwerk volgens afspraak, snelle reactie via mail / app. Vakwerk!

Vlot en vriendelijk!

Levering ging sneller dan verwacht, prima service, fijn dat het bezorgmoment duidelijk en gespecificeerd gecommuniceerd wordt!

Kwaliteit spullen en echt goed gericht op Gerbils!

Slechte terrarium bouwer

Wij hebben zeker geen goede ervaring met Queenies. Eerst werd ons terrarium geleverd zonder dat we bericht hadden gehad. Ja de ochtend van ontvangst, maar we zijn niet altijd thuis. Niet moeilijk gedaan, we kwamen er snel achter dat er geen plateaus in de terrariums zaten, we mailden en we kregen te horen, de terrariums waren te klein voor plateaus, het was wel handig geweest als dit op voorhand besproken was geweest. Dit hebben we netjes afgehandeld met Queenies. Ook viel ons op dat het ene terrarium netter was gekit dan het andere. Na een maand begon het profiel van de deur te verzakken. Steeds duwde ik die omhoog, maar ja op den duur viel de hele deur er uit. We vroegen Queenies of er garantie op de bakken zat en kregen dit terug. Op 10-2 is dit hok al afgeleverd. Na enkele maanden gaat die opzetrand niet ineens hangen. Of hij hangt gelijk, of hij gaat nooit zo uit zichzelf hangen. Behalve als hij is geforceerd door uzelf. Daarover kunnen wij geen garantie geven natuurlijk. Dus ineens hadden wij het gedaan. Ik heb dit geantwoord, En jij zegt nu dat wij liegen, de opzetrand is nooit goed gekit geweest. Dat hele terrarium was slecht gekit, die andere was veel beter. Mijn vriendin heeft steeds de rand weer iets naar boven geduwd zodat de deur bleef hangen. Maar ja, eens gaat dit natuurlijk fout. Maar om direct te zeggen dat wij hem geforceerd hebben dat vind ik wel heel grof. Maar het geeft niet, wij hebben hem gemaakt en ik zoek nu wel een ander adres voor nog nieuwe terrariums. Wij hebben niets geforceerd, spijtig dat je na 4 maanden al geen garantie meer geeft. Dit was hun antwoord. Zo hallo. Wat is dit voor een rare email joh? Ik ga hier verder niet op in. Succes met de andere bouwer. Uw email aders blokkeer ik ook direct. Ik dacht dat klant koning was maar dit is wel een heel belachelijke manier van zaken doen. Ik had al vaker slechte referenties over jullie gelezen, dit niet echt geloofd maar nu snap je wel dat ik het geloof.

Perfect op maat en snelle reactie op mail

Ik heb het terrarium op maat laten maken. Het terrarium staat in een kast dus het was 0.5 cm werk. Het terrarium past perfect zeer tevreden. Het contact via de mail was prettig en ze zijn erg snel met reageren op de mail. Top bedrijf top service echt een aanrader!

Super!!

Wij zijn ontzettend tevreden! Er werd met ons meegedacht en goed advies gegeven, ook het gerbilarium zelf is ontzettend mooi geworden. Wanneer we een mail stuurden werden wij snel en uiterst klantvriendelijk geholpen. De levering en het track en trace systeem werken tevens erg goed. Dikke aanrader!

Goed zaak

Besteld,ontvangen. Vriendelijk bezorger

Verder niets op aan te merken

Goede levering, kooi is heel mooi. Geen enkel mankement. Bij mij zit er een hamster in, die dolblij is!

Bezorging top! Netjes een tijdsindicatie en een sms als de bezorger er bijna is. Ook mailcontact verloopt soepel. Helaas wel een beschadiging aan het schuifruitje maar dit hebben we niet gezien met bezorgen.

Na ontvangst van het opzetstuk (60x40) bleek dat we de vernieuwde versie hadden gekregen met een opening over de hele breedte. Echter wilden we liever de oude versie (met kleinere opening in de hoek) zodat we een reeds besteld looprad én glazenplateau konden plaatsen. Het was geen enkel probleem voor de mensen van Queenies en binnen 2 weken werd het omgeruild. Onze 2 gerbils, die ook van Queenies komen, zijn helemaal blij.

10 is uitstekend

Snelle levering met mooie tracking details. Erg goed op de hoogte gehouden op dag van levering via mail en whatsapp

Fijne communicatie en perfecte service!

Fijn en snel mail contact op mijn vragen, bezorgservice is zeer goed geregeld. Fijne winkel kom hier zeker terug!

Prachtig terrarium geleverd en prettig overleg over het ontwerp

Quenies heeft voor onze degoes een prachtig 4-delig terrarium op maat gemaakt. Over het ontwerp hebben we prettig kunnen overleggen. Wij zijn erg tevreden en onze degoes ook!

Super mooie kwaliteit, mooie prijzen en snelle levering

Heel toffe handelaar, vlotte communicatie en mooie materialen. Foto's volgen nog.

Top service!

Ik ben heel blij met mijn gerbils!

Was heel snel geleverd

Goed contact via mail. Aardige en behulpzame bezorger. Jammer dat er geen keuze was in bezorg moment als je b.v. in Zeeland woont. Dat was lastig i.v.m. werk. Ik kon het gelukkig oplossen.

Alles prima geleverd inclusief onze 4 gebriels

Super terrarium

Ik heb een terrarium gekocht 100x40x50 met 2 plateaus , heel tevreden van de afwerking , mijn gerbils vinden de plateaus super , de verzending is goed verlopen, goede service , bedankt , ik zal nog spullen kopen voor mijn gerbils bij queenies

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam