Zeer tevreden over een goede communicatie en keurige levering.

Mijn eerste bestelling bij Gerbrilshop Queenie's en gelijk al een hele goede indruk. Uitgebreide website met veel informatie en makkelijk te navigeren. Communicatie was top, zeker het traject van de chauffeur live kunnen volgen voor de levering was heel handig! Was tot op de minuut afgestemd. Ben heel blij met mijn Gerbrilarium, product was netjes afgeleverd en ziet er top uit.

Positief

Enkel mss zorgen dat de glazen kooi aan de onderkant niet bekrast geraakt tijdens het transport Vooral goed dat je het pakketje kan volgen via de link

Geweldige ervaring!

Twee weken geleden zijn we gerbils gaan halen. Toen zijn we geweldig geholpen, met veel kennis van zaken. We zijn helemaal dol op onze nieuwe vriendjes. Gisteren werd het opzetstuk voor ons prachtige gerbilarium geleverd. Uitstekende service met een geweldige track&trace-dienst. Zeer tevreden!

Goede kwaliteit, snelle levering

Prettige site. Veel assesoireres voor je gerbilarium. Snelle levering, goed contact

Geweldige service

Heel erg blij met Queenies! Vriendelijk contact per mail, uitstekende levering en ontzettend breed assortiment!

Prima! Mooi gerbillarium voor onze hamster

Met een aparte koeriersdienst bezorgd voor veilige aankomst. Wel belangrijk om thuis te zijn op het aangegeven moment. Het gerbillarium ziet er prachtig uit en functioneert prima. Onze hamster heeft er een paradijsje in gekregen.

Zeer goed geholpen

Bij het samenstellen van een starterspakket zijn we zeer deskundig geholpen wat er nodig is en waarom.

Echte vakmensen met een uitstekende service!

Queenies denkt erg goed met je mee, wanneer je een terrarium op maat laat maken. Mijn terrarium is erg mooi geworden en perfect afgewerkt. Ga zo door!

Over het algemeen heel tevreden.

Dit was mijn eerste aankoop bij de Gerbil webshop van Queenies. Ik ben zeer tevreden met het starterspakket A inclusief gerbilarium. Zal dus zeker niet mijn laatste aankoop zijn.

Goede service ik wacht nu nog op het gerbilarium ik heb aangegeven dat ik het wou laten leveren door de transport service van queenies zelf dat zou binnen de 21 dagen geleverd worden dus ik wacht vol spanning af

Snelle levering top geregeld

Goede, snelle service! Mooie kwaliteit spullen.

Er werd snel en vriendelijk gereageerd op mijn vraag.

Vlekkeloos

Gemakkelijk kunnen bestellen, zonder problemen geleverd. 1 besteld item ontbrak wel maar dat zal ook wel in orde komen.

Genoeg mails om ons op de hoogte te houden.

Fijne service en blije beestjes

We zijn ontzettend te spreken over jullie service. Ook dikke pluspunten dat jullie dozen recyclen. Wij kregen het soeelgoed van de Degoes binnen in een Rituals doos. love it

Heel erg fijn

Ik vond het een fijne manier van verzenden

Super leuke spullen

Alle spulletjes die ik nodig had hebben ze op voorraad. Alles voor een nette prijs! Ik kan heerlijk gaan inrichten.

Alles volgens plan verlopen. Zeer goede ervaring opgedaan.

Wij hebben een zeer goede ervaring opgedaan na het bestellen van onze 2 gerbilariums. Wij zijn goed op de hoogte gehouden en de bestelling kwam ruim eerder dan verwacht. Ook de aflevering afgelopen zaterdag verliep keurig en verzorgd. Onze complimenten aan Jeroen de chauffeur. Na inrichting van de 2 gerbilariums zullen wij nog foto's doorsturen.

Snelle levering en kooi ziet er erg mooi uit

De site is goed en de levering was heel snel en de kooi is erg mooi. Ik miste 1 ding die ik besteld heb, maar verwacht na mijn mailtje dat ze dat nog wel opsturen. De bezorger was niet goed. Hij liep zomaar mijn achtertuin in. Ik vroeg aan hem of hij via de voordeur moest en dat accepteerde hij niet. Hij vertelde dat hij echt niet met de spullen naar de voordeur zal gaan. Was niet netjes. Had geen zin in gedoe, dus liet het maar gaan (was een cadeau voor mijn zoon en die zat in de woonkamer, die heb ik even naar zijn kamer gestuurd;-)

Ontzettend tevreden

Door de track and trace link kon ik op de kaart precies zien waar de chauffeur zich bevond en kon ik optijd naar buiten om het hamsterverblijf van mijn zoon op te halen. Jullie hebben er twee tevreden vaste klanten bij!

Heel goed, snel en aardig

Ik ben echt heel tevreden over Queenies. Over de bestelling wat heen en weer gemaild en dat ging zeer vriendelijk. Ook het bij elkaar voegen van mijn bestellingen liep soepel. De bestelling kwam eerder (een/twee weken) dan ik verwacht had. Dat was leuk! De levering was goed te volgen met de livelocatie en de tijd prima ingeschat. Er zaten nog wel veel lijm resten op de bak en een hoekje is niet zo mooi, dat steekt wat uit en is daardoor scherp. Het blijft handwerk en staat gewoon achter, geen probleem dus. Ik ben dik tevreden en mijn hamster ook ;-)

Erg tevreden

Mooi verblijf en alles keurig afgeleverd aan de deur. Ga er zeker vaker bestellen.

Super blije hamster!

Super snelle levering!

Snelle levering en goed contact

Mijn bestelling werd met een beetje geluk de volgende dag al netjes afgeleverd. Het contact via de mail liep heel soepel, vriendelijk en snel.

Prima kwaliteit en snelle levering!

Zondag avond besteld en dinsdag geleverd in België! Via een heel gemakkelijke link, konden we zelf zien waar de chauffeur zich bevond. Super handig! Het terrarium is exact zoals beschreven. Hamster Moka en baasje zijn super tevreden. Thanks GerbilShopQueenies!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam