Fijne winkel

Goede duidelijke communicatie m.b.t levering. Ook het geleverde gerbilarium is top!

Hele goeie service

Heel vriendelijk en duidelijke communicatie. Ook hele goeie kwaliteit van de gerbilarium

Erg fijne webshop. Het is overzichtelijk en nadat ik besteld had kreeg ik een berichtje dat ik de verkeerde levering had gekozen, want hierdoor zou het glas kapot kunnen gaan en het is toen aangepast naar de queenies levering service. De nieuwe track en trace methode is ook erg fijn want daardoor kun je precies zien waar de bus rijdt. Het terrarium is heel erg mooi geworden en mijn hamster is ook zeer tevreden.

Top communicatie, snelle levering en mooi product!

mooie website, met betrouwbare informatie. Levering was snel en live te volgen wat geweldig was voor onze dochter die natuurlijk zat te wachten. Terrarium werd netjes geleverd en was precies zoals op de foto, ook onze hamster is erg in zijn nopjes met zijn nieuwe woonadres!

Mooi product, op maat en vlot geleverd.

Helemaal naar wens te bestellen, mooi op maat, vlot geleverd.

Super goed en snel

Erg mooi precies wat ik had gehoopt

Goed en makkelijk contact, reageren snel en ben er erg blij mee!

Het werd sneller geleverd dan verwacht 3n de levering ging ook gewoon goed en werd prettig geholpen.

Er is heldere communicatie en deze shop is 1 van de weinigen in Nederland die op maat kan maken. De shop is zeer overzichtelijk. In een gied werkende app kun je zien hoe laat de bezorger bij jouw huis aankomt. Helemaal top

Komt afspraak niet na

Onlangs hebben wij voor de gerbils van onze dochter twee artikelen van glas op maat laten maken. In eerste instantie ging de e-mail communicatie goed en kreeg ik vrijwel direct antwoord op alle vragen. Wij hebben ook duidelijk aangegeven wat de maten moesten zijn en nadrukkelijk gevraagd of dit mogelijk was. Alles was akkoord en de bestelling werd geplaatst. Toen de producten eenmaal aan waren gekomen waren ze beide niet volgens afspraak. Een product was ruim 5 cm korter dan verwacht en de ander 1 cm. We stuurde een e-mail en kregen dagen later een reactie maar op de vraag waar het nou mis is gegaan kregen wij geen antwoord. Ook geen excuses voor het ongemak. We wachten nog steeds op een retour instructie maar na drie herinneringen denken we niet dat deze nog komt.

Super mooi hok. Goede services.

Super mooi hok. Ook hele goede service. Enigste puntje is dat de prijs eigenlijk iets te hoog is, maar het is het wel waard.

Heel mooi gerbilarium

Goede service en fijne communicatie.

Fijn, goed geleverd en mooi product!

Mooi terrarium

Mijn eerste terrarium hier laten maken. 100x50x50 cm Super tevreden mee. Groter dan verwacht! Dat wordt een feest om in te richten. Ik heb gekozen voor het Queenies transport. Dit is persoonlijker. Dat er een langere levertijd op zit vind ik geen probleem.

Niet klantvriendelijk

De toon in de mail naar aanleiding van een beschadigd geleverd gerbilarium en gebroken kokosnoot hebben wij als zeer tekeurstellend ervaren.

Starterspakket met 2 gerbils

Ik heb een starterspakket A gekocht bij Queenies en twee dagen later in overleg netjes afgeleverd plus de besproken gerbils. Fijn dat er zo'n pakket bestaat, je hebt dan alles in huis om te beginnen. Bedankt.

Super website! absoluut geweldig

zaterdag heb ik al heel vroeg mijn terrarium met mijn gerbils mogen ontvangen, ik ben super blij, bedankt Martijn hele goede servies en wat je allemaal erbij kreeg , de diertjes zijn goed tam gemaakt en zijn niet bang ze komen zo op mijn hand zitten

Mooi

Zeer ruim hok. Met een erg mooie prijs en super snel geleverd!

Over algemeen goed, maar als er iets mis mee is reageren ze niet op je mail.

Ik heb een hamsterkooi besteld samen met 5 huisjes. Ik dacht dat er een drinkflesje bijzat omdat dit ook op de foto erbij stond, maar die zat er toch niet bij. Toen wilde ik hem bestellen op de site, kon niet, want je moest perce voor 2 euro meer bestellen om tot 15 euro te komen. Toen heb ik een mailtje gestuurd om te vragen of dat dat nogsteeds geld als je vorige bestelling voor 150 euro was, ze dan nogsteeds willen dat je die 2 euro meer betaald. Toen kreeg ik een mailtje terug dat dat wel moet en dat het ‘wel duidelijk is dat het drinkflesje niet bij de kooi erbij zat hoor’ omdat het niet in de beschrijving stond. Maar waarom zou je het dan op de foto voor het bestellen erbij zetten is dan mijn vraag. Maarja ik dus die drinkfles en die houder bestellen, komen de magneetjes van de houder al kapot aan. Jammer want dit waren de enige 2 die erbij zaten en 1 is dus nu al doormidden bij binnenkomst. Super mooie houder wel en het drinkflesje past er perfect in. Maar het drinkflesje lekt :/ in 1 middag was het hele drinkflesje inneens leeg en zagen we dat het zaagsel onder de drinkfles heel erg nat was, het heeft dus gewoon door het balletje heengelekt op een of andere manier. Ik heb dus toen daarna weer een mail gestuurd (ze zullen wel denken daar komt zij weer aan) dat dus mijn magneetjes kapot zijn zonder aangeraakt te hebben, en mijn drinkflesje lekt. Dit is nu 3 weken geleden, en ze hebben er nooit op gereageerd. Heel jammer want ik had gewoon een net mailtje gestuurd waarop ze best even hadden kunnen reageren, en daarmee helpen hoe hij niet meer lekt, of een nieuw flesje hadden kunnen opsturen. Best wel vervelend dus. De kooi is supermooi van glas en het staat erg mooi met de houtten huisjes, dus zeker geen spijt. Wel jammer van de communicatie, want als iets stuk is bij je klant die ervoor betaald heeft, wil je je klant helpen, toch? Gerbilshop is wel aan te raden, misschien ben ik ook gewoon de pechvogel.

Goede service, betrokken medewerkers.

We zijn accuraat en deskundig geholpen bij onze ‘bestelling’ van de Gerbils. Fijn dat ze aan huis gebracht konden worden. Mooie, gezonde diertjes. Ook mooi om de betrokkenheid van de medewerkers te zien om ons van dienst te zijn, maar ook bij het welzijn van de Gerbils. Prima!

Super product, super service

Ik ontving precies wat ik gevraagd had. Ik kreeg goed advies voor de transportformule. Alles is in goede staat aangekomen

Het contact en de service waren erg goed. We hebben een mooi verblijf geleverd gekregen

Goede communicatie en service!

Wij zijn starters wat knaagdieren betreft. Goede informatie op de website. Duidelijke communicatie wat betreft status bestelling. Op dag van bezorging: netjes geleverd in afgesproken tijdsblok. Leuk om te zien waar de bezorger is! Alles compleet en heel. Wij zijn zeer tevreden :-).

Snelle service!

We hebben een terrarium voor onze dwerghamster besteld, en die werd heel snel geleverd! Het terrarium ziet er ook in het echt heel mooi uit, net zoals op de foto op de website. We gaan het binnenkort inrichten, wij (en ook onze hamster) zijn alvast benieuwd naar het eindresultaat!

Super leuk dat je een top 5 kan geven qua voorkeurskleuren! De verassing maakt het wel spannender :P Gewoon goede service en zeker snel genoeg!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam