Perfecte communciatie

Vanaf het eerste contact tot de bestelling en aflevering was de communicatie snel, uitgebreid, deskundig en hartelijk. Met hun hulp hebben we een geweldig huis voor onze nieuwe vriendjes.

Bestellen gemakkelijk. Benodigde informatie staat bij de artikelen. Kritische kanttekening : Wel beetje vreemd dat als je de bestelling snel nodig hebt voor het gerbilarium €50,- extra moet betalen dat het pakket binnen een aantal dagen geleverd word en je verzekerd bent tegen glasbreuk. Dat is dus of lang wachten en ze brengen het zelf, of je betaalt dus extra. Wil je niet extra betalen of niet wachten dan ben je dus niet verzekerd daar voor is het stuk ? Jammer dan, moet je maar een nieuwe bestellen blijkbaar... Dat betekend dat de vervoerder die zij kiezen niet zorgvuldig is of kan zijn. Als je dit soort producten verkoopt vind ik dat je hiervoor ook de juiste vervoerder moet hebben. En alsnog snel moet leveren. Gelukkig heb ik niet alle 21 dagen moeten wachten maar dat zal je maar gebeuren als je iets snel nodig hebt. Puntje van aandacht ik dit beter voor elkaar te hebben. Al met al prima ervaring bij deze eerste bestelling.

Geweldige dienstverlening!

Persoonlijk en op maat!

Snelle en zeer goede service!

Ik heb voor mijn 2 ratten een mooi terrarium op maat laten maken. Product is heel goed. Er wordt snel op de mail gereageerd en dus is de service goed. Zeker aan te raden om met dit bedrijf zaken te doen. Ik ben een zeer tevreden klant!

Goed contact en hele mooie terraria!

Spullen kapot ontvangen

Na het openen bleek dat het artikel stuk was, nog niet aan toegekomen om te retourneren

SUPER service

Wat een SUPER service gehad. Een echte aanrader om hier je spullen aan te schaffen. Goed mail contact en er is veel mogelijkheid voor aanpassingen ook op het laatste moment.

Servicegericht

Snel Informatief Heldere info op website Product wordt over 2 dagen geleverd dus daarover kan ik nog niets zeggen

Mooi verzorgd, en snel geleverd

Overzichtelijke website, gemakkelijk te bestellen, met zorg opgestuurd, snel en degelijk geleverd. Helemaal top.

Super service!

Dikke duim voor het altijd vriendelijke en snelle contact! Alles wordt netjes en duidelijk opgenomen en afgehandeld en de producten zijn in een woord super!

Ik had gekozen voor de Queenies transport service en het terrarium is sneller aangekomen dan verwacht! Ik ben er zeer tevreden mee en ook met de overige spulletjes die ik had gekocht. Bovendien was de klantenservice heel behulpzaam en vriendelijk. Zeker een aanrader! Mijn hamster is heel blij met haar prachtige terrarium.

Vriendelijk & vlot

Lieve mensen & en goede service!

Goed ontwerp, afwerking voldoende.

Deze maat hebben wij op verzoek laten maken ivm de kast waar hij op moest komen te staan. Gratis levering met de rijservice vd shop, zou een tijdje kunnen duren maar kwam bij ons binnen een paar dagen aan! Ontwerp hok is heel praktisch met de schuifdeurtjes, en leuk dat het schuifdeurtje voor het plateau zit, dan loopt het beestje zo je hand op. De randjes vd ijzeren dekselplaat zijn wel ietswat scherp, gelukkig hoeft mijn dochter dit niet te vast te pakken omdat er schuifdeurtjes in zitten. Het is duidelijk handwerk, dat is te zien maar heeft ook wel zijn charme. Gelukkig geen scherpe randjes id glasranden ontdekt. Lijmwerk is netjes. Glasrand onder de schuifrails ligt net niet 90 graden bevestigd op onderste glasraam ad voorkant. Misschien een tip voor de maker. Wij doen er verder niet moeilijk over, prachtig hok voor onze dwerghamster!

Geweldige service en pracht product

Zie titel. Snel in huis van gerbil terraium

Snelle en nette levering

Op donderdag een terrarium besteld met benodigdheden voor een hamster verblijf. Op de zondag de complete levering binnen gekregen. Snel en netjes. Zeer tevreden.

Mooi verblij snelle levering

Klein beetje kit aan de rand van de onderste verdieping die ik zelf nog moest verwijderen. Voor de rest een mooi verblijf en heb ik nu hele blije muisjes:D

Nooit meer

Eerste bestelling had ik klachten. Zoals maten dat op website wordt vermeld kloppen niet. Die werden heel makkelijk afgedaan met dat zijn de maten die door de leverancier zijn door gegeven! Klakkeloos aannemen dus. Misschien handig in zelf eerst te meten voor je het op je website vermeld. Dat wat er op je website staat daar heb jij verantwoording over en niet de leverancier. Tevens product defect geleverd. Mail contact gehad, het geld zou terug geboekt worden. 4 weken verder, nog geen geld gezien Nog geen 2 weken na mijn eerste bestelling.... Toch maar een 2de bestelling gedaan. Producten niet ontvangen, vervolgens gebeld. Werd via antwoord apparaat medegedeeld dat het druk is en een mail gestuurd moet worden. Contact opgezocht per mail. Tot op heden (2weken later) geen antwoord, geen product en geen geld retour ontvangen. Tevens het geld van de eerste defecte product niet gezien!

De service is heel goed! Het hok is heel huids aangekomen dat vind ik wel netjes. Met het hok zelf ben ik heel tevreden! Ik vind het heel fijn dat ik genoeg ruimte heb voor de bodembedekking, onder de schuifdeuren. Daardoor kan mijn hamster lekker graven. Ik zie aan mijn hamster dat ze het echt naar d'r zin heeft en dat is altijd leuk om te zien. Ik vond het heel netjes dat ik een mail kreeg over een verzekering ondanks dat ik er eerst niet voor hadden gekozen.

Ik ben een bedrijf dat er echt om geeft!

Ik kocht een van de kleinere gerbalariums om mijn dwerghamster te upgraden naar een nieuw huis. Ze waren flexibel met bezorging en leveren met zorg. Mijn hamster houdt van zijn nieuwe huis, er is zoveel ruimte voor hem om te ontdekken! Ik zou dit bedrijf aan alle eigenaren van knaagdieren aanbevelen.

Service, snelheid, kwaliteit

Voor mijn dwerghamster heb ik een opzetstuk besteld met het verzoek de opstaande rand ipv 10 5 cm te maken omdat het anders te stijl zou worden. Geen probleem. Kreeg ook nog het advies om een extra deksel voor de onderbak te bestellen zodat alle hangende delen gewoon weer een plek konden krijgen. Super

Zeer goede service zeer degelijk materiaal

Snel goed en degelijk geweldig ik heb Chinese dwergkwartel erin zitten echt geweldig

Prettige communicatie

Ik heb een gerbilarium op maat besteld van 120×40×50. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het proces en had het sneller dan verwacht in huis. Het ziet er er mooi uit. Enig minpuntje vindt ik de scherpe randen van het deksel. Hier plaatsen we zelf nog een beschermrand om.

Geweldige service, aardige mensen.

Goede service en erg flexibel. De dag van levering werd er goed gecommuniceerd wanneer ze er zouden zijn. Super blij met het hok voor onze hamster.

Professioneel, persoonlijk en alles voor de gerbils

Als je een huisdier wilt, moet je je wel goed voorbereiden en uiteindelijk goed voor de gerbils zorgen. Op de site van Queenies staat al zoveel beschreven, daarnaast nog alle uitleg via de mail en uiteindelijk in de winkel. Prima voorbereiding. Je weet gewoon dat alles wat je koopt bij queenies ook daadwerkelijk goed is voor je gerbils in tegenstelling tot sommige dierenwinkelketens. En de gerbils zijn echt handtam!!!

Helemaal super!

Altijd goed verpakt en de producten vind ik zelf niet te duur.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam