Helemaal super!

Altijd goed verpakt en de producten vind ik zelf niet te duur.

Goed en snel

Altijd goed, veel keuze, snelle levering.

Prima webwinkel voor gerbils liefhebbers

Mooie gerbilariums en fijne producten voor gerbils.

Super tevreden!!

Heel tevreden van jullie gerbilariums! Wij hebben er nu twee en die zijn echt fijn in gebruik. Goede service!

Ze luisteren naar je wensen. Reageren snel op de mail. Hielpen zelf met de spullen naar de auto te brengen! Top service! Oja, jaloers op de kamer met alle gerbils!

Supper

Veel keuze en snelle levering

Goede, snelle service!

Goede uitleg gedrag gerbil en behulpzaam in het kopelingsproces van de gerbils.

Zeer behulpzaam in het koppelen van de gerbils. Daarbij ook goede uitleg gehad van het koppelingsproces.

Top service!

Goed assortiment. Snelle levering. Ze staan ook altijd voor je klaar als je vragen hebt.

snel en betrouwbaar als altijd

Ruime keuze aan producten tegen een goede prijs en snelle, goede levering. Altijd weer blije knagers in huis als ik hier bestel :-)!

Bestellen en snel in huis wat wil je nog meer

Vakmanschap

Prachtig gerbillarium, super communicatie en netjes afgeleverd. Wij (en onze hamster) zijn meer dan tevreden!

Goeie service

Heb mijn oude terrarium zonder probleem in kunnen wisselen voor een grotere. Top service

Enorm mooie kooi

De kooi ziet er ontzettend mooi uit en is door de schuifdeuren erg prettig in gebruik. Mijn gerbils voelen zich helemaal thuis!

Geweldige service.

Erg tevreden met de klantvriendelijkheid en klantenservice van GebrilShopQueenies. Contact is erg duidelijk, producten zijn van hoge kwaliteit en levering is perfect geregeld. We zijn heel blij met ons nieuwe Hamsterarium!

Prettige communicatie via mail en goed product/terrarium

Terrarium 75×30×40 met schuifdeurtjes en plateaus besteld. Fijne communicatie via de mail. Levertijd van 21 dagen maar, het hok was er binnen 14 dagen al! Levering werd aangekondigd met een datum en tijdvak van 1uur, erg prettig! Chauffeur was vriendelijk en heeft het hok netjes en onbeschadigd bij ons thuis geleverd.

Snelle goede service

Al meerdere malen hier besteld, altijd snelle levering. Onlangs een gerbilarium op maat laten maken voor mijn hamsters. Snel geleverd, goede afwerking en precies zoals ik het wilde hebben. Ze reageren snel terug op mail, duidelijke antwoorden en denken met je mee. Top service !

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering met de nodige uitleg. De hamsters hebben er al veel plezier aan beleefd. Al zijn we toch geschrokken dat een hamster de zijwaartse ramen kan openen. Gelukkig op tijd gezien

Perfect gerbilarium en netjes aan de deur geleverd zoals beloofd. Top gewoon!

Producten werden snel geleverd en waren boven verwachting! Enorm blij mee en ga hier zeker vaker bestellen.

Goed contact, snelle verzending en leuke kortingen!

Ik vind de werknemers heel vriendelijk en ik werd meteen goed geholpen.

Enorm geweldig webshop

Groot assortiment,simpel bestellen,goed afhaal servicepunt

Correcte levering

Snelle levering, alles zoals besteld

Erg blij met de verpakking en de snelle levering van de producten. Goede kwaliteit ik bestel zeker opnieuw’

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam