Super vriendelijk en hele goede surfers

Ik ben fia markplaats er achter gekomen naar dit bedrijf. Het zijn hele vriendelijke mensen en word er super goed geholpen. En als je vragen over iets heb krijg je een heel goed andwoord erop. En hele goede kwaliteit spullen. En wat ze schrijven over de gerbils is ook helemaal waar. Ik raad iedereen die van gerbils houden dit bedrijf aan. Super super kwaliteit met en voor alles.

Meer dan een webshop

Bestelling en levering is perfect gegaan. Leuk dat je gratis een zakje snoepjes voor je klagers erbij krijgt. Mooie spullen, Goed omschreven. Maar vooral, een meedenkend iemand, met echt hart voor dieren, waar wij in stress zaten over 1 van onze Gerbils. Heel hartelijk dank, ons vertrouwen heb je volledig!

Goede service snel klaar en vriendelijke bezorger

Ben ook bij onze 2e bestelling hier goed geholpen. Mochten we meer beestjes krijgen bestel ik hier weer iets. Nu 1 terrarium voor onze vogelspin en de meest recente is voor onze 2 schorpioenen.

Super goed

Heb hier een drinkflesje met magneethoudend gekocht werkt echt super. Snelle levering. Voortaan haal ik hier meer spul weg ook omdat ze goedkoper zijn dan eengewone winkel.

Heel blij!

Maatwerk knaagdieren terrarium besteld, binnen 6 dagen geleverd!! Mega snel en het ziet er prachtig uit!

In 1 woord: super!

Snelle en vlotte service. Duidelijke communicatie voor- én achteraf. Alles goed verpakt en in goede staat afgeleverd. De gerbils zijn helemaal gek op hun nieuwe kooi en nu ze meer graafruimte hebben zijn ze veel actiever en zelfs nieuwsgieriger naar ons toe. De website biedt alles wat je maar nodig kan hebben voor een mooie inrichting. Het is echt fijn om onze gerbils zo bezig te zien, elke dag wel een nieuwe tunnel om te graven.

Het is een prachtig huisje en werd snel en onbeschadigd geleverd. Het wordtbhiet gebruikt als een elfenhuisje (poppenhuisdecoratie)

SUPER TEVREDEN!

Elke keer opnieuw super tevreden! Zeker een aanrader!

Altijd naar wens

Het contact is altijd prettig, afspraken worden altijd nagekomen

uitstekend

Vriendelijk, hulpzaam, snelle levering zeker 5 sterren waard.

Vlotte afhandeling

De producten waren tiptop in orde alsook de communicatie en de levering!

Of uitstekend

Goede service en luisteren goed naar hun klanten

Wij en de gerbils (Speedy & Turbo) zijn heel blij met dit mooi verblijf van 75x40x100. Bedankt, voor al jullie service!!! Groetjes familie Dreise

Onwijs mooi gerbilarium

Het werdt binnen 1 week geleverd dus dat was al heel fijn. En het gerbilarium ziet er geweldig uit en me gerbils zijn er onwijs blij mee.

Supersnel geleverd en mooie kooi!

Bezorgd via de eigen bezorgservice, heel snel, zelfs op zondag geleverd. En heel tevreden met het nieuwe verblijf voor onze hamster.

Super !

Snelle bestelling. Duidelijke communicatie. Track and trace voor levering. Alles gewoon top!

Goede ervaren

Goede producten, goede klantenservice Een uitsekende webshop

Zeer snelle levering

Super tevreden!

Wij hebben een Gerbillarium op maat besteld en daarbij nog een aantal producten voor een hamsterscape. Erg mooi Gerbillarium ontvangen. Ook de goederen zijn mooi en scherp geprijsd. Er was een product kapot en dit is zeer netjes omgeruild. Meer dan tevreden!

goede webshop en goede service

Via de mail wat vragen en deze werden redelijk snel beantwoord. Goede hulp gekregen. Mooi gerbillarium voor onze hamster. Met hele leuke huisjes en accessoires. 's Morgens een appje gekregen zodat we de bezorger konden volgen.

TOP!

Ik heb alles voor mijn 2 gerbils hier gekocht... Het zijn zeer vriendelijke mensen met kennis van zaken. Even over en weer mailen voor meer informatie, specifieke vragen voor de aankoop was geen probleem. Ze leveren mooie terra's en toebehoren van goede kwaliteit, er is echt over nagedacht. De eerste keer zijn we alles gaan halen. De volgende keren met post of hun eigen vervoer, niks was te veel! Kortom TOP!

Betrouwbaar en snel

Altijd snelle bezorging en wanneer er iets misgaat wordt dit altijd netjes opgelost.

Geweldige service!

Duidelijke site, geweldige service, snelle reacties en keurige levering. Het product voldoet geheel aan de verwachting!

Meedenkend

Mooie kooi opmaat laten maken. Hierin werd ik heel goed begeleid. Kleine dingen waar ik niet aan zou denken werd aangedragen. Uiteindelijk snel gemaakt en kon ik het afhalen. Zeer tevreden.

Prima product en service/levering

Prima product en service/levering. Er wordt meegedacht in kosten en veiligheid. Prima prijs en kwaliteit verhouding .

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam