Maatwerk was nog nooit zo gemakkelijk

Queenies zou die zin ook kunnen gebruiken, haha. Heel tevreden over alles. Van offerte aanvraag tot levering en al het contact tussendoor

Gemakkelijk

Veel properder , de gerbiel genieten van hun nieuwe huisjes .

Aanrader!

En heel mooi terrarium op maat, snelle levering. En fijne communicatie. Een aanrader!

Goeie service en spullen.

Tegenvaller

Enorme tegenvaller , drinkfles ontbreekt bij het territorium. Wat een blunder als je zoveel geld moet betalen ervoor. De spullen zijn of te groot, of juist ontzettend klein. Bezorger is ook totaal niet vriendelijk of behulpzaam. Bij de levering wordt er geen track & trace code gegeven, terwijl je nog extra kosten moet betalen voor de bezorging. Ik ben echt ontzettend teleurgesteld, voor de service en kwaliteit van de producten.. En daar betaal je dan zoveel geld voor!

Spullen ruim in orde, verzending kan beter

Ik schrijf normaal geen reviews op dit soort sites, maar bij deze site waren de reviews wat vaag, dus bij deze mijn oprechte mening. Ik heb de gok genomen om te bestellen voor mijn 2 hamsters en de producten zijn helemaal super. Ik heb wat flessenhouders bestelt en snacks en alles was netjes verpakt in originele verpakkingen. Het enige nadeel was dat ik ook kurk had besteld en daardoor zat de hele doos onder de losse stukjes/ kruimels kurk, waardoor mijn andere producten ook onder zaten. De doos kwam ingedeukt aan en maar er waren geen producten missend. De opvulling in de doos was wel merkwaardig, het waren lege stickervellen van orders en plastic stroken van andere verpakkingen. Dit had in mijn opzicht wel netter gekund als bedrijf zijnde, maar het is geen enorm probleem. Op de magnetische flessenhouders zaten wel grote logostickers geplakt, die ik er met moeite af heb gekregen, omdat ik bang was dat daar evt aan geknaagd zou worden. Daarom vind ik deze actie als knaagdierenbedrijf ook niet heel handig, maar ik snap dat je reclame moet maken. Ik raad zeker aan om te bestellen bij deze site, ze hebben goedkopere producten in vergelijking met PetsPlace, dus je kunt zeker wat geld besparen. Verwacht geen nette verzendingsdoos, en ook heb ik geen mail gekregen met een track-and-trace of iets van dat mijn bestelling afgeleverd is. Maar dat zijn natuurlijk de side-details, het gaat natuurlijk om de spullen en die waren gewoon in orde hoe je ze verwacht!

Netjes, vriendelijk en snel

Erg fijn dat je van te voren een whatsapp bericht krijgt waarin je de bezorger kunt volgen. Zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven. Bezorger was erg vriendelijk en zette het grote hok binnen in de woonkamer op zijn plek. Zeer tevreden en de spullen zijn van goede kwaliteit!

Super service!

Ik had een terrarium en wat spulletjes voor erin besteld, dit werd al binnen ongeveer één week geleverd. Een aanpassing van de bestelling was geen probleem en de chauffeur was heel aardig. Alle spullen in goede orde ontvangen en mijn hamster is ook helemaal in zijn nopjes!

Prachtig hok maar nare communicatie

Ik ben erg blij met het hok. Alleen de communicatie vanuit het bedrijf vind ik hee vervelend. Eigenlijk is er geen contact en als je vragen hebt kan je niet bellen of krijg je een mailtje terug die niet specifiek gericht is op jou vraag. Daarnaast klacht ingediend en nooit meer wat opt terug gehoord. Behalve dan dat ze deze review willen. Daarnaast vond ik de hele dag wachten op mijn pakket via live locatie erg irritant. Deel deze pas met een klant als je echt onderweg ben.

GEWELDIG!

Mega enthousiast over onze aankopen, het contact vooraf, de levering en het contact achteraf! Hier is de klant nog echt koning

Ik heb hier verschillende materialen besteld alles is prima geleverd..

Hoge kwaliteit dienstverlening

Heel fijne website. Maar belangrijker nog: super after sales service! Heel fijn contact met de medewerkers over de status van de order en de verschillende leveringsopties. Glazen verblijf gratis thuis bezorgd met glasverzekering!

Prachtig verblijf (!!), live tracking werkte subliem, aardige bezorger!

Ondanks de onbereikbaarheid toch redelijk vlot antwoord op mijn vragen en wijzigingen gekregen! Na bezorging nog gevraagd of er een instructie filmpje is hoe je de schuifruitjes er uit moet halen, hier geen reactie op gekregen tot nu toe. Wat kan er verbeterd worden: wat meer foto's en informatie bij bepaalde producten, zoals bij het rvs drinkfles houder: foto's plaatsen met beide optie drinkflesjes er in, en onder de RVS een link naar de juist passende drinkflesjes. Bij wijnrank bijv foto's in 80x40 bak voorbeeldfoto's zodat je een idee hebt hoe groot L en XL nou echt zijn in een terrarium.

Hulpvaardig en enthousiast

Het contact was super fijn en het leveren was heel snel

Hele goede service.

Terrarium op maat laten maken. Via de mail hele duidelijke informatie en zeer vriendelijk en behulpzaam. Wijzigingen in de maten werden vlot verwerkt. Ook altijd binnen een dag weer een reactie. En de bezorgservice met locatiemelding vind ik een superservice en was erg handig, tot op de minuut kon ik volgen wanneer het terrarium arriveerde.

Uitstekende kwaliteit

Zeer tevreden over het nieuwe onderkomen voor onze hamster. Je merkt echt dat hij het naar de zin heeft.... Ook de accessoires zijn mooi en goed echt een aanrader dus.

Mooi terrarium

Fijn dat terraria op maat gemaakt kunnen worden. Ben blij met het resultaat. Duidelijke informatie tijdens het traject (hoe lang het duurt tot het afgeleverd wordt). Ook een hamsterscaping starterspakket besteld, dit werd snel geleverd en is heel goed samengesteld. Prima dus!

Very good service

Everything was good in the service. I would give a 5 star if the communication was done in English. I understand that I'm in the NL, but it's very standard to offer the service (website and emails) in English as well :)

Super vriendelijk!

Erg blij met de geleverde terrarium! Er was een mini beschadiging, hierover contact met Martijn opgenomen, hij biedt meteen oplossingen aan en denkt ook met je mee! Reageert ook altijd super vriendelijk en snel! Ook heb ik andere spulletjes besteld voor de inrichting, goed verpakt en kei cute mini zakje meelwormen erbij gekregen :D

Genieten vanaf de bestelling

Vanaf ik de de website heb ontdekt was ik verknocht aan Queenies. De website gaf me een goedbbuikgevoel, de communicatie met Martijn is vlot en vriendelijk, ook de dosis humor weet ik te bekoren. De gekochte materialen voldoen zeker aan onze verwachtingen en het wachten op de gerbils was het zeker waar. Ze zjjn leuk, lief, actief en aanhankelijk. Ook de vlotte chauffeur en het transport was zoals beloofd. Voor mij en mijn gezin een super eerste ervaring met Queenies en hun medewerkers.

Goede en snelle levering en service!

Wij hebben een glazen terrarium besteld voor onze dwerghamster. Ze hebben een eigen transport waarmee deze afgeleverd kan worden zodat je niet nog eens een dure glasverzekering hoeft af te sluiten. Het kan dan wel max. 21 dagen duren eer het geleverd kan worden, maar wij hadden het al binnen 10 werkdagen binnen! Daarna nog accessoires besteld om het verder in te richten en dat ging natuurlijk nog sneller, want dat kan gewoon opgestuurd worden en bij elke bestelling krijg je een zakje lekkers voor je huisdier (in dit geval hamster). We zijn zeer tevreden!

Prachtige gerbarium

Heel mooie gerbarium. Er is ook een oplossing gevonden voor de levering. Alleen spijtig dat de speelgoedjes die we erbij hebben gekocht niet helemaal in orde waren + Dat het moeilijk is om deze op te hangen omdat dit gemaakt is voor een kooi en niet voor een glazen herbarium.

Ben hartstikke tevreden

Mooie producten en geweldige service!

Inmiddels een gerbilarium, een gerbil en speeltjes en voer gekocht. Alles naar volle tevredenheid. Uitstekende service en vragen worden vlot beantwoord. Alles top!!

Echt vette shop

Zeer tevreden over Team Queenies. Hebben er echt kennis vanen duudelijke uitleg zodat je als leek eens goed kan kijken of het wel wat is voor je voordat je iets aanschaf. Super zaak/webshop Groetjes jeroen&jeannette

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam