Muizenissen

Mijn muisjes zijn heel tevreden met de leuke snack attentie,want zij eten dit toch ook wel. Ben zelf ook blij met de mooie spulletjes voor het hok!

Super goede service, 2 blije gerbils hier!!

Wij hebben hier 2 gerbils en een gerbilarium gekocht. Super blij mee!! Hele goede service en ze beantwoorden je vragen heel snel. Daarnaast zijn ze altijd bereikbaar voor vragen.

topproducten, levering en opvolging keurig en op tijd

Sneller dan verwacht onze bestelling gekregen. Een super fijne en correcte man aan de deur en fantastische kwaliteit.

Heel fijn geholpen en topproducten!

We hebben bij Queenies.nl al onze producten aangeschaft, het totaal pakket incl 2 onwijs leuke gerbils! Ze hebben onwijs veel producten met een nette prijs/kwaliteitverhouding. Daarbij fijn geholpen en uitstekend advies gehad van alle medewerkers. Martijn en team kan ik zeker aanbevelen! Good luck all!

Snel en klantvriendelijk

Makkelijk te bestelen en betalen, correcte levering. Mooie lieve gezonde Gerbils. ideaal terratium, makkelijk te poetsen en verschillende inrichtingsmogelijkheden.

Gerbilarium

Tout est parfait ! Le gerbilarium est magnifique ! Le contacte avec le transporteur est top ! Nous sommes très contents de notre achat !

Snel en netjes geleverd

De producten zijn precies zoals je ziet op de afbeeldingen en het wordt ook rap geleverd. Mijn hamster is zeer blij met haar grotere hok.

Goede kwaliteit en service

Geweldig product en helder uitleg bij het product

Nette en snelle levering. Goede kwaliteit Gebilarium.

Zeer tevreden over de bestelling.

Zoals de vorige keer perfecte service bij het leveren van een gerbilarium en bodembeddeking. Zoals altijd, ook tijdens corona fijne hulp.

Alles naar wens

Echt leuk om daar langs te gaan en de spulletjes uit te zoeken. Vanwege corona moesten we wel even buiten wachten, maar gelukkig was dat overdekt.

goede service. product terrarium voor gerbils handig

ik ben tevreden over de keuze van het product dat ik heb gekocht. ik vind dat de gerbilshop het geheel goed afgehandeld heeft. de twee gerbils zij er ook blij mee dat ik het terrarium ingericht heb naar hun gemakken.

Martijn reageerde heel snel via de mail op mijn vragen. En de winkel was exact om 10 uur geopend, kooi stond klaar, dus dit ging heel soepel.

Prima service, mooi op maat gemaakt

Tevreden met het maatwerk en de service

Kwaliteit en kwantiteit perfect

Super mooi gerbilarium en allerlei accesoires. Snel geleverd en snel antwoord op vragen.

Geweldig bedrijf!

Ik heb een heel positieve ervaring gehad. De medewerkers zijn klantvriendelijk en het gerbilarium is mooi. De beestjes zijn er heel blij mee. Ik zal zeker andere benodigdheden hier ook kopen.

Perfect !!

Great gerbillarium. Excellent quality and perfect communication.

super

Tellement ravi de mon achat et de la qualité de service et des produits si j'habitais proches du fournisseur je commanderais tout le temps mais malheureusement j en suis loin. Même le livreur était au top, le service client est excellent. La petite boule de poils qui a intégré son hôtel de luxe (gerbillarium) s amuse comme une folle. Merciiii encore.

Een vlotte en zorgvuldige service

Ik heb een aquarium bak gekocht voor onze hamster, er werd meegedacht over de mogelijkheden en de levering was zeer snel geregeld. Het korte mail contact verliep vriendelijk en vlot.

Snelle levering, nette service! Aannrader!!

Gerbrilarium is super handig en werd keurig beschermd afgeleverd!

Erg Goed!

Het terrarium wat ik gekocht had ziet er perfect uit en de andere producten die ik erbij had ook en de bezorging was ook top en snel!

Prettig geholpen

Mooie spullen snelle levering, ook in Belgie

zeer tevreden

goeie producten en een goeie prijsverhouding

Fijn bedrijf!

Twee gerbils en hok met attributen gekocht. Ben erg tevreden over het advies. Verder ook vriendelijk geholpen. De gerbils zijn idd ook echt handtam. Groeten Bram

We zijn heel goed geholpen per mail en in de winkel, snel antwoord, behulpzaam, heel goed!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam