Fijn geholpen en goed op de hoogte gehouden met het koppelen van de nieuwe pups.

geweldig!

Na een zoektocht naar een leuke muizenhuis, kwamen we terecht op de gerbilschopQueenies omdat ze daar mooie passende gerbilaria hadden! Na doorlezen van de website hebben we uiteindelijk geen muizen maar twee gerbils besteld! En wonder boven wonder kwamen gerbilaria en twee uberschattige gerbils vanuit Rotterdam naar Zwolle gereden! supertof, superbehulpzaam!..en snel!

Fijn, persoonlijk en correct!

Mijn zoon had een hok besteld. Mooie deftige prijs voor dit formaat en kwaliteit. Eerst kreeg ik bericht dat we extra verzekering voor het glas moesten betalen als we het via de gewone levering lieten verlopen. Maar ze boden eigen leveringsservice gratis aan (mits wat langere leveringstijd) Top en correct verlopen, hiervoor dank!

Blije muisjes

Hele mooie bakken voor onze muisjes en hamsters. Netjes geleverd binnen termijn van 3 weken. Bakken zijn mooi en veilig afgewerkt en de schijfraampjes zijn handig. Als wij die openschuiven, komen ze via trappetje al “ overboord “ hangen voor wat lekkers. Ze worden zo veel sneller tammer.

Fantastisch!

Op zaterdagavond 23u30 2 gerbilaria’s besteld met benodigdheden, volgende dag (zondag) rond 12u al geleverd! Super kwaliteit en zeer vlotte service! Ik ga zeker nog bij hun bestellen en raad dit ook iedereen aan!

Al jaren tevreden!

Prettig dat je per mail op de hoogte wordt gehouden van waar het pakket is.

Snelle service, super lieve gerbils

Er werd erg snel op mijn mail met vragen gereageerd, en ook direct een goede uitgebreide uitleg, dat was erg fijn. Ik heb een gerbilarium, wat toebehoren en gerbils besteld op een woensdag, en op de zaterdag werd alles al tegelijk bezorgd (door hun eigen transportservice). Het gerbilarium vind ik een mooi formaat (75x40x50 met de 75x40 opzet), en heeft ook precies alle dingen die ik wilde voor het verblijf (schuifdeurtjes die hoger zitten zodat je veel bodem er in kunt doen, een deksel die je er af kunt halen en plateaus). Om te zorgen dat ze van de ene verdieping naar het opzetstuk kunnen komen, heb ik twee tunnels gebruikt (schuin tegenover elkaar), dat werkt prima. De gerbils zijn erg handtam, ze komen ook vaak naar me toe om aandacht te vragen. Een nadeel vind ik dat je van te voren niet weet uit welke gerbils je kunt kiezen, dat kan pas vlak voordat ze hun bezorgrondje maken. Gelukkig kon ik een koppeltje kiezen die precies de kleurslagen hadden die ik wilde. Eén van de gerbils heeft één epileptische aanval gehad toen ze voor het eerst in het hok ging, daarna is het niet meer voorgekomen. Ik heb gelezen dat dat wel vaker voorkomt bij gerbils, en niet heel schadelijk is. Verder maken mijn gerbils veel gebruik van het loopwiel (28cm), dus die kan ik aanraden.

Goede en snelle service!

Voordat ik een terrarium heb besteld bij Queenies heb ik eerst een aantal keer contact gehad met Martijn omdat ik een aantal vragen had. Ik kreeg heel snel reactie en heb toen besloten een terrarium voor mijn hamster te bestellen. Super snelle levering en mooie kwaliteit. Mijn hamster is helemaal gelukkig!

Mooi en degelijk gebouwd hok! Uitstekende service.

Na overleg met vlotte reactie een prachtig glazen hok laten maken voor onze Syrische hamster. Ondanks drukte en feestdagen vlotte levering en prettig contact.

Goede kwaliteit. Alles netje ontvangen. En de bestelling is goed op te volgen. De gerbils en wij zijn content. Alleen spijtig dat de verzendkosten veel zijn en dat je voor veel moet kopen om opdat deze wegvallen.

Gewoon goed

Het hok werd snel en netjes bezorgd. Ziet er degelijk uit. Bijou(mijn hamster) is er erg blij mee.

Goede service.

Ik ben heel tevreden van het gerbilarium dat geleverd werd. Het enige minpuntje is dat er niet bij vermeld werd dat er zoveel kosten zouden zijn voor een snelle levering en dat je ook de gratis levering kon nemen maar dan een langere periode zou moeten wachten. Voor de rest was er een goede service, en ook zeer klantvriendelijk.

Gekozen voor de levering van de winkel zelf, mooie service.

Goede en duidelijke info en levering

Per mail superfijn te woord gestaan. Alle info en mogelijkheden zijn duidelijk. De levering was heel goed. Je krijgt een bericht welke dag ze komen, erna nog precies hoe laat. Vriendelijke bezorger. Top

Aan te bevelen!

Een Gerbilarium gekocht voor onze hamster. Die is helemaal happy. Een duidelijke webshop en kom je toch ergens niet uit ze beantwoorden snel op de mail.

Erg tevreden

Duidelijke website. Snelle levering. Goede kwaliteit producten.

Geen service voor nieuwe klant....

Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij deze website omdat hij zo goed aangeschreven staat. Ik heb oa een boomstam voor mijn Russische dwerghamster besteld. Bij binnenkomst bleek dat de boomstam niet hetzelfde is als het plaatje op de website, hetgeen waar ik voor gekozen heb. Er moeten aan de zijkant van de boomstam 2 gaten in zitten en bij mij zat er maar 1 gat in en die is zo klein dat zelfs een muis er nog niet in of uit kan. Ik heb gelijk gemaild en gevraagd of ik hem zou kunnen omruilen omdat dit een productiefout is. Kan niemand wat aan doen. Ik verwachte nav de goede recensies dat er service zou worden verleend en ik mijn hamster alsnog kan blij maken met de boomstam. De eerste korte reactie was dat ik het maar moest retourneren. Op de website nagekeken en dit kost mij geld........ Ik wilde gewoon een nieuwe boomstam en geen extra kosten voor het retour sturen van de boomstam, omdat dit een productiefout betreft en ik daarin service verwacht. In de tweede mail was ook geen service te bekennen. Volgens de site was het geen productiefout en ik moest het er maar mee doen......?!! Ik heb daarna weer gemaild met dat ik vind dat ik het product kosteloos moet kunnen omruilen of dat ik er zelf mee aan de slag ga ( de gaten groter maken) en dan mijn geld terug kan krijgen. Er wordt niet meer gereageerd. Ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf en zal nooit meer wat hier bestellen! Het enige wat ik wilde was een stukje service, het gaat om een product voor een dier, heel erg jammer dit!

Mooie spullen, snelle levering, goede kwaliteit!

Goede service, makkelijk contact, en hele mooie artikelen

Alle bestellingen worden keurig en vlot afgehandeld. Het enige dat ik jammer vind, is dat ze niet zo tam zijn als ik gedacht had. Ik kan de gerbils niet vasthouden. Het bete is natuurlijk dat ze in hun natuurlijke habitat leven, maar het schoonmaken is een probleem. Ze willen niet opgepakt worden.

Goede service!

Ook wanneer je advies kunt gebruiken (onze eerste gerbils) reageert snel en uitgebreid. We blijven bestellen, leuke dingen :-)

Zeer ruim assortiment...

Als een bestelling die gratis verstuurd zou worden door de klant wordt opgehaald mag daar mij s inziens wel iets tegenover staan. Verder een goede klantgerichte service.

Onwijs leuke spulletjes voor de gerbils

Leuke spullen voor de gerbils, er zouden alleen wat meer speeltjes op de site mogen komen.

zeer vlotte en snelle levering

Alles is zeer vlot verlopen, de juiste producten werden snel geleverd zonder problemen

Snelle service op maat

Groot assortiment. Super behulpzaam met een gerbilarium op maat. Snelle levering alles goed verpakt. Helemaal top.

Helemaal top

Wij hebben een terrarium op maat laten maken. De communicatie was goed en onze bestelling is snel geleverd. Wij en onze hamster zijn erg gelukkig met het terrarium en de rest van de spulletjes die we besteld hadden :-)

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam