Mooie producten en goeie service

Mooie producten en duidelijke afspraken over de levering.

Super goede service en heel blij dat ik mijn gerbil kon brengen voor koppeling

Ondanks ik heel blij ben had ik gehoopt dat ik ietsje meer op de hoogte zou worden gehouden met hoe het met mijn gerbil gaat. Afgelopen zondag kreeg ik een appje en daar reageerde ik op, alleen heb ik helemaal geen reactie terug gekregen. Dat vind ik wel jammer, want ik wil natuurlijk wel weten hoe het met mijn gerbil gaat en met de koppeling.

Super service en enorm mooi gerbil verblijf

Mijn gerbils genieten volop van alle ruimte die ze nu hebben met hun 120x50x60 verblijf. De bezorg service was enorm snel en netjes. Zeker een aanrader.

Prima service!

Na een aantal keer contact te hebben gehad over een verblijf wat we wilden hebben voor onze muizen, hadden we een keuze gemaakt. Echter een paar dagen later besloten we om het verblijf aan te passen en een paar dagen daarna ook nog. Dit was geen enkel probleem en werd zo geregeld. Top! Kan niet wachten tot het verblijf en de overige spullen er zijn!

De producten die ik besteld heb waren goed ingepakt en snel geleverd mijn beesies zijn er helemaal blij mee

TOP!

Kennis, kwaliteit en snelle levering... Top!

Snelle en goede service

Als je iets besteld is het snel en compleet in huis. Het is netjes verpakt en er zit altijd iets lekkers bij voor de hamster.

Een grote duim

Kwalitatieve producten, snelle levering en een goede klantenservice. De eigen bezorgdienst is ook super. Breekbare producten worden met zorg bezorgd.

Zéér professioneel

Goede opvolging en raad.

Goeie services en nemen netjes de tijd voor je Wij hebben nou is 2 hokken en 1 opzetstuk en ze zijn echt super 1 voor onze goud hamster en 1 met opzet stuk voor 2 gerbils 3 blije diertjes

Goede service.

Hok is snel geleverd en geen gebreken. Helaas was er een product niet meegeleverd. Na een mailtje binnen 24 uur antwoordt dat het wordt nageleverd. Prima service! Zal er zeker vaker bestellen.

PERFECT

Waar te beginnen...?Snelle levering,duidelijke site,correcte prijzen,producten exact zoals afgebeeld,vriendelijke en vlotte communicatie, zeer vriendelijke leveranciers en zo kan ik blijven doorgaan dus kortom PERFECT!

Snelle verzending ondanks de drukte.

Ondanks de drukte ;-)) snelle verzending prima spullen. Keurig verpakt. Aanrader!!

top service

super service, vriendelijk zeker een aanrader.

Hele snelle levering, en gratis ook nog! Superblij met ons nieuwe gerbilarium.

Superblij met ons nieuwe gerbilarium. We bestelden altijd al het voer bij Queenies maar we wilden nu een gerbilarium en we hadden geluk dat het er de volgende dag al was! Alles pico bello in orde. Superfijn!

Eenvoudige bestelling, vlotte afhandeling

Op GerbilShopQueenies vind je alles wat je nodig hebt voor je Gerbil. Je hebt duidelijk te maken met mensen bomvol ervaring. Zit je met een vraag, op de website vind je ook de meeste antwoorden. De mensen achter de schermen zijn vriendelijk en uiterst behulpzaam. De verkochte goederen zijn kwalitatief uitmuntend, voor een scherpe prijs. Het getrouwheidspunten-systeem is een pluspunt. De bestellingen komt steeds netjes ingepakt en zeer snel toe. TOP van A tot Z!

Uitstekend!

Ontzettend vriendelijke en nette mensen. De bezorging ging vlekkeloos en super vlot. Ook echt fijn dat Queenies zijn eigen bezorgservice heeft. Verder denkt het personeel goed mee en bij vragen via de mail schrijven ze altijd snel, vriendelijk en netjes terug. Bij de volgende bestelling zal ik Queenies ook zeker weer raadplegen. Echt een top service!

Hele mooie bak, ze hebben er genoeg ruimte in. En snelle bezorging. Echt een aanrader

Van a tot z goed geregeld! Communicatie verliep prima, bezorging ook top!

Super mooi hok

Super mooi hok waar mogelijkheden in zijn om nog uit te breiden. Fijne website, groot assortiment teegn een goede prijs

Schitterend verblijf, snel geleverd.

Handig de live tracking zodat we de ( zeer vriendelijke ) chauffeur konden volgen

levering terrarium

binnen 3 dagen bij ons thuis in Groningen! Terwijl op de site stond dat het 3 weken kon duren. super service!

Artikel vol diarree van wilde muizen

Stukken hout gekocht voor mijn kleurmuizen. Het ontvangen product zit onder de diarree en keutels van wilde muizen (aldus medewerker van Queenies) die bekend zijn met hun uitwerpselen ziektes en paracieten over te brengen. De andere stukken hout en voer liggen erop. Ik heb contact opgenomen en hoewel excuses meer op zijn plaats zouden zijn, schuift medewerker de schuld meteen af op de leverancier die muizen moet hebben in het magazijn. Ik mag alleen het ondergepoepte artikel kosteloos terugsturen en moet ik dan zelf naar een servicepunt zeulen. Terwijl ik de rest echt niet meer aan mijn muizen ga geven. Ik spreek de verkoper aan op zijn houding en reageert nogal geirriteerd en zelfs aanvallend. Mijn mening is onterecht. Ze vragen wel om productreviews. Deze heb ik gegeven om mensen te waarschuwen voor de muizen in het magazijn. Maar tot nu toe niet geplaatst op de site. Ze plaatsen enkel de 4 en 5 sterren? Zeer ontevreden

twee schattige gerbils en drie gelukkige kids in huis

hartelijk dank voor al het professionele en sympathieke advies vóór en tijdens de aanschaf van onze schatjes "Vlokje" en "Queenie" ('originele' naam door de kinderen gekozen...) die heel tevreden in hun royaal gerbilarium lijken en steeds tammer worden! :-)

TOP!!

Prachtige, stevige bak. Ratjes zijn er heel gelukkig in. Schuifdeurtjes zijn ideaal en werken goed. Leuk op verschillende manieren in te richten met een trapje hier, een wijnrank daar en een sputnik of hangmatje. Gemakkelijk schoon te maken. Geen scherpe randen, mooi afgewerkt. Heel blij mee!!

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam