Rappido

De afgelopen 1,5 maand regelmatig wat besteld en het is altijd op tijd afgeleverd. Geen enkele keer vertraging gehad door de drukte. Zelfs niet bij de aanschaf van het terrarium.

op tijd, goed verpakt en goede prijs + comminucatie per mail

Zeer tamme gerbils

Zeer tamme gerbils aangeschaft bij Queenies. Er werd ook goed de tijd voor ons genomen en uitleg gegeven ondanks dat er mensen buiten moesten wachten vanwege de corona maatregelen. We voelden ons niet opgejaagd.

Prijs/kwaliteit

Prijs/kwaliteit, correcte levering, goed op tijd

Snel en netjes

Product was netjes verpakt en werd snel geleverd, zelfs nu tijdens de december-drukte. Besteld een glazen gerbil kooi van een meter

Mooi materiaal, snelle service

Opzetstuk voor gerbilkooi,

Topper de top

Alles perfect in orde!

Fijn bedrijf die meedenkt mooie producten waar onze hammie blij mee is.

Terrarium was heel snel geleverd d.m.v. Queenies eigen bezorgservice. Het terrarium zat veilig vastgeschroeft met planken in de bus dus er word zorgvuldig naar omgekeken. Ik kreeg zoals beloofd een uur van tevoren live tracking zodat ik kon zien waar de chauffeur was en hoe laat deze ongeveer bij mij was. Chauffeur was vriendelijk en behulpzaam en heeft ook wat tips gegeven. Mail contact verliep vlot en kreeg ook zeer snel antwoord op mijn vragen. De kwaliteit van het terrarium is perfect en netjes afgewerkt, zeker het geld waard. De prijzen in de webshop zijn eerlijk geprijsd. Bedankt en tot de volgende keer!

Mooie producten en gedegen info

Afgelopen vrijdag ben ik bij Queenies langsgeweest om onze eerste paartje gerbils plus gerbilarium en toebehoren op te halen. Hoewel dit vanuit Enschede een flinke trip is, is het zeker de moeite waard! Ik kreeg een halfuur gedegen informatie, het gerbilarium en de producten uit het startpakket zijn mooi en erg fijn geprijsd, en de gerbils komen duidelijk uit een liefdevolle fokkerij. Wat fijn dat ze al zo tam zijn en zonder angst of twijfel bij ons en onze dochters komen zitten. Ook fijn dat ze al aan katten gewend zijn: ze zijn onverstoord voor de rare fratsen die onze katers rond hun verblijf uithalen.

Echt super service. Ik heb een terrarium besteld voor m’n hamsters maar de service en het artikel zelf zijn echt top. Super aardige bezorger. En ook super snelle service. Al met al echt top !

Erg goed en heel lieve gerbils

Heb wat jonge gerbils van ze gekocht en ze zijn erg beleefd en goed geweest, super tevreden met de dames!

Ik heb 2 gerbils en wat producten gekocht bij Queenies. Per mail heb ik contact gezocht voor de aankoop van 2 gerbils. Binnen 24 uur heb ik steeds een reactie gehad. Ze hebben me verschillende foto's gestuurd van de beschikbare gerbils. Aan de hand hiervan heb ik 2 gerbils uitgekozen. Omdat de winkel erg ver was voor mij heb ik gebruik gemaakt van de bezorg service. De kosten hiervoor waren hoog, maar niet te veel. Want als ik zelf zou rijden zou ik dit ook kwijt zijn geweest aan benzine. Dus ik vond het de moeite waard. Ik heb meteen wat producten erbij besteld en mee laten bezorgen. Wat mooi was, was dat je de chauffeur kon volgen via een app. De Gerbils zijn leuke beestjes. Na een paar dagen kwamen ze al naar me toe, en zelfs op mijn hand zitten. 1 is iets banger dan de ander. Maar dat zal vast nog wel bijtrekken als ze meer aan me gewend zijn.

Vriendelijk en snelle service

Hok is zoals omschreven, mooi en groot, onze degoes zijn er heel erg blij mee. Levering door shop zelf, snelle en vriendelijke service, echt een aanrader

Er werd via de e-mail snel gereageerd. Er werd ook meegedacht m.b.t. vervoer van het glazen verblijf. De kwaliteit van de producten zijn ook uitstekend!

In winkel prettig geholpen, bezorgservice is slecht

Omdat de bezorging uitbleef (6km afstand), heb ik contact opgenomen waarbij bleek dat er weinig bezorgd wordt. Leuk om bezorging gratis aan te bieden, maar dan zit je een aantal weken te wachten voor niets. Afspraak gemaakt en zelf de bestelling opgehaald. De glazen bak werd door personeel (wel zonder bescherming) in de auto geladen. Verder netjes te woord gestaan.

Het is een toffe kooi, ik stuurde foto’s door naar het instagramaccount. Het enige nadeel vind ik is dat het niet overal mooi afgewerkt is. Dit heb ik echter zelf hier en daar opgelost.

matige klant vriendelijkheid

Bij hun een gerbilarium besteld. blijkbaar was verzenden geen optie maar wel afhalen of anders 50 euro extra bij leggen voor verzending. gelukkig werd ik hier vriendelijk over gemaild. was geregeld dat ik het kwam halen. De dag dat wij het kwamen halen werden wij niet heel vriendelijk ontvangen. ging letterlijk " jij komt dat hok ophalen?", "moet je er nog een houder bij voor de drinkfles", "contant of overmaken?". Dat was wel heel jammer. ik had graag een betere impressie willen krijgen. Maar ondanks dat (want misschien had die persoon haar/zijn dag niet. wat natuurlijk kan) zal ik zeker nog eens bestellen en eens langskomen.

Een bedrijf met vakkundige mensen met veel kennis en liefde voor gerbils

We hadden nog weinig ervaring met gerbils, maar kwamen na enig speurwerk tot de conclusie dat twee gerbils leuke huisdieren voor onze dochters zouden kunnen zijn. Toen kwamen we terecht op de site GerbilShopQueenies. Een zeer complete en overzichtelijke site met heel veel informatie. Ook de eigenaar Martijn wil ons per mail wel van alles uitleggen. We hebben gekozen voor een compleet startpakket en deze is netjes naar Friesland gebracht, inclusief twee mooie, tamme broertjes die iedere dag samen in 1 kokosnoot slapen. In het startpakket zit alles wat je eerst nodig hebt. Met aanvulling van het gerbilboekje en de info op de site, word je een ware kenner. We zijn heel blij dat we dit bedrijf hebben gevonden en zullen er dan ook zeker nog veel zaken mee doen. Er ontbrak een schaal bij de bestelling, maar deze word binnenkort nog keurig geleverd, dus de service is ook top.

Producten voldoen aan verwachting en adequate reactie bij vragen

Ik heb een terrarium gekocht en wat toebehoren. Producten voldoen aan verwachting. Ook had ik vragen en nog wat wijzigingen in de eerste bestelling en dat is allemaal keurig opgepakt door de klantenservice. Omdat ik niet extra wilde betalen voor een glasverzekering, is er binnen 21 dagen gratis geleverd door de eigen bezorgservice. Dit was voor mij acceptabel.

Bij GerbilShopQueenies vind je alles voor je hamster / Gerbil !

Ik heb voor onze hamster een terrarium gekocht en andere accessoires zoals huisjes, ladder, bruggen, drinkhouder, rad,.... Heel vriendelijke bediening, ze hebben me zelfs geholpen om glazen terrarium mee in de koffer te plaatsen. Legden alles goed uit hoe best monteren van sommige accessoires en ook wat we nodig hadden. Kwalitatief ben ik ook zeer tevreden van alles. Ik ben wel alles zelf vanuit België gaan afhalen omdat ik die extra verzekering niet zag zitten om te betalen op de terrarium. Maar terwijl hadden we een leuk uitstapje.

Hulpvaardig, correcte levering en aan eerlijke prijzen.

Twee lieverds besteld met alle toebehoren. Mooi correct geleverd. Een klein probleempje gehad, maar nadien snel en correct opgelost! Heel tevreden!

Topservice voor levering. En prijs kwaliteit mooi artikel

Zeker aanbevolen!

Zeer snelle en goede service. Enkel zeer spijtig dat er een gewone voerschaal en geen 'Voerschaal Regenwoud' bij het starterspakket zat. Voor de rest zeker aan te raden!

Zeer goede service

Goed aanbod goede service en goede communicatie. Maak al geruime tijd regelmatig gebruik van deze shop.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam