Bestelling is zeer vlot verlopen. Alles naar wens verlopen. Levering was mooi op tijd en afleveringstijd was vroeger dan verwacht dus dat is extra super genieten. Dank je wel. Van mij krijgen ze zeker een aanbeveling. En mijn volgende bestelling zal zeker ook hier zijn.

VOLLEDIG tevreden!

Ik heb via Queenies mijn eerste goeie gerbilarium gekocht! Via de tracker kon ik mijn gerbilarium volgen via whatsapp, wat ik echt makkelijk vind want dan moest ik niet persé heel de dag thuis zitten. Vriendelijke bezorging ook trouwens. Het gerbilarium zelf heb ik ook op perfecte maat kunnen vinden hoe ik het wil en waar ik later ook nog eventueel een extra stuk op kan zetten. Mijn gerbils Masha en Sansa vervelen zich nooit. Hier ga ik zeker en vast blijven bestellen!

Wat ik heb besteld werd keurig geleverd. Het bezorgen ging via de eigen bezorgdienst en dat was prima geregeld!

snel en perfect

snelle levering veel keus en goede producten

Goede en vlotte service

Bestellingen worden correct en vlot afgeleverd.

Hele aardige mensen, helpen je altijd ! En ik ga vaker bij ze bestellen!

Goede service, mooie producten!

Goede service, jammer dat het hok niet verpakt was in piepschuim of een doos. Dat zou het allemaal nog beter maken

Parfait gerbillarium

Je suis ravie du service Queenies Le gerbillarium est parfait et de très bonne qualité La livraison est très soignée et toutes les précautions sont prises pour nous livrer un article de qualité et en état irréprochable Je recommande a tout le monde, que ce soit les gerbillarium ou les accessoires Merci pour votre sérieux et votre professionnalisme

Mooie terrarium besteld. Volgende dag al geleverd

Wij zijn goed geholpen!

Wij waren niet bekend met Gerbils, maar onze gekko was overleden en hadden een grote glazen bak staan. Onze zoons kwamen uit bij Gerbils en hebben toen via de mail contact opgenomen met Queenies. Hier konden wij al onze vragen stellen en een week later 2 Gerbils uitzoeken in de shop. Onze zoons mochten zelf 2 jonge Gerbils uitzoeken en met hun handen in de bakken de beestje voelen en vasthouden. Wij hadden van te voren alles besteld via de site om de bak klaar te hebben voor dat wij de Gerbils op konden halen. Er was iets stuk gegaan in de doos en dit mochten wij kosteloos meenemen uit de shop. Wij hebben de Gerbils nu vanaf 7 november en wij zijn er erg blij mee. Ze zijn leuk actief in de bak en ze beginnen steeds meer te wennen aan de handen van onze zoons.

Fijne producten voor een goede prijs. Levering is ook snel!

Goede service en snelle levering

Mooie spullen goede kwaliteit. Snelle nette levering.

perfecte service

Altijd fijn om een klein 'geschenkje' te vinden voor onze gerbils

Herkoppeling van de gerbils vanwege ruzie maken met goed resultaat! Tevens kosteloze koppeling, omdat we beide gerbils bij deze fokker hebben gekocht. Service!

Een top ervaring

Door eigen schuld brak er een klein stukje af van het deurtje van mijn terrarium. Zij loste dit super op door tegen verzendkosten een nieuw deurtje te sturen.

Een fijne en snelle service. Leuk om er een kleinigheidje bij te krijgen. Verpakking zou beter mogen. De bus met zand was nu opengebroken, en daarmee voor een deel verliren gegaan

Mooie hamsterscape

Onlangs kochten wij alles voor onze nieuwe hamsterscape bij Queenies. Queenies heeft een heel mooi assortiment hiervoor en de prijzen zijn ook nog verrassend voordelig + dat alles snel in huis is. Wij kozen voor een opmaat gemaakt hok, communicatie verliep soepel en prettig.

Snel en voordelig

Bestel hier al jaren mijn spullen. Levering altijd correct, prijzen scherp

Super snelle levering queenies transport

Vrijdag besteld zaterdag al in huis. Vriendelijke chauffeur en hele mooie kwaliteit. Ik ben ontzettend blij met mijn nieuwe gerbilkooi

FANTASTISCH

Ongeveer een half jaartje geleden 2 dames (zusjes opgehaald bij queenies. Ik heb al bijna 15 jaar gerbils maar heb ze nog nooit zo meegemaakt. De dames zijn FANTASTISCH. Zo ontzettend tam. Bijten nooit en rennen naar de schuifdeurtjes als ik langsloop omdat ze zo tam zijn. Als ik ze voer kruipen ze bijna de zak in en vragen ze bij het deurtje brutaal om hun favoriete pitje. Gangen graven kunnen ze ook ontzettend goed. Duurde wel even aangezien ze de boel in het begin niet zo goed snapten. Ze heten vogel en pepper. Vogel omdat die echt een dom vogeltje was (zat het eerste half uur uit te zoeken hoe ze uit haar huisje moest komen) en pepper omdat die als een bezetene met peper in dr reet aan het verkennen was. Ze hebben echt een eigen karaktertje Kortom, geweldige tamme dames in een hok en toebehoren die we ook bij queenies vandaan hebben. Ik ben nog nooit zo blij geweest met deze schatjes. Er werd gevraagd of we een foto wilde sturen van de dames in hun hok. Waar moet ik die heen sturen?

Zeer vriendelijk

We hebben in mei 2 gerbil-meisjes gekocht voor onze dochter. Ze is er ontzettend blij mee. Ze zijn Coco en Snoepie zijn gedoopt en ze zijn ontzettend lief en gezellig!

Ontzettend blij met het op maat gemaakte terrarium

Ontzettend blij met het op maat gemaakte terrarium van 100x40x30 (LxBxH).Via de gratis transport service was deze binnen twee weken geleverd. Ook het mailcontact verliep goed, Martijn reageerde steeds heel snel! Superservice!! Martijn, heel erg bedankt voor de snelle en goede service!

Kwaliteit

Zeer snelle levering knaagdierkooi

mooi product, goede service!

Het terrarium is mooi gemaakt en afgewerkt. Werd binnen 5 dagen thuis gebracht. Is nu een fijn verblijf voor de hamster.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam