Spullen niet goed verpakt wel snelle levering en keurige oplossing

Helaas was het woestijnzand niet goed verpakt waardoor alles in de doos vol met zand zat. Ik heb een mail gestuurd en keurig antwoord ontvangen dat het bedrag gecrediteerd wordt. Zeer klantvriendelijk.

Zeer goed , goede kwaliteit van terrarium.

Uiteindelijk gekozen voor de levering met langste wachttijd, uiteindelijk hadden we geluk en leverden ze de volgende week al in Belgie. Levering perfect kunnen volgen, prima op tijd. Alles dik in orde. een echte aanrader deze site!

Vriendelijk en deskundig

Heb met mijn zoon een gerbrilarium gekocht en twee gerbils. Afspraak online gemaakt en werd vriendelijk ontvangen. Informatie gehad over de gerbils, verzorging, voer en verdere tips. Zeer tevreden over de informatie en superblij met de enthousiaste diertjes.

Supersnel en prima service

Onze bestelling was heel snel ter plaatse. Toen het item beschadigd bleek, kregen we meteen een nieuw exemplaar toegestuurd mét upgrade.

Snel en keurig ontvangen!

2 dagen na de bestelling het gerbilarium en de 2 gerbils al ontvangen. De zending was keurig te volgen via de WhatsApp. De bezorger was vriendelijk en behulpzaam! Wij zijn reuze blij met de aankoop. Super mooi gerbilarium en 2 super leuke gerbils, we raken niet uitgekeken!

Dik tevreden met het mooie gerbillarium voor Lilly. Snel geleverd ook. Dank je wel.

Een terrarium gekocht . Was veel sneller bezorgd dan gedacht. Netjes over de drempel gezet. Kon de bestelling ook goed volgen . Terrarium is van goede kwaliteit. Top bedrijf

Excellent experience

Excellent webshop and customer service. Great range of products, and descriptions are very helpful.

Klantvriendelijk, behulpzaam, kennis van zaken

Super behulpzaam personeel, ze weten waar ze over praten, dus kunnen goed adviseren en dat is fijn! Verder betaalbaar en ruim assortiment.

Snelle levering, goede producten.

Gerbilshop Queenies heeft echt alles wat je nodig hebt, levert snel en verleent goede service. De producten zijn kwalitatief goed.

Snelle levering en producten goed aangekomen

Reactie op review: wisselend Tevreden

Helaas kan ik hieronder niet reageren op het antwoord op mijn beoordelingen van Martijn. Hij deelt zijn mail aan mij maar niet de mail waarnaar ik verwijs dat is namelijk deze: Beste Marloes, Het is niet vastgesteld dat de schade door ons is ontstaan. Daarnaast is het wel ontzettend minimaal. Volgens mij deed ik een heel mooi aanbod. Jammer dat dit dan alsnog niet waardeert. Bovenstaande was zijn antwoord op mijn mail: Hallo Martijn, Bedankt voor je reactie. Fijn dat je een nieuw deurtje wilt opsturen. Ik vind het alleen een beetje gek dat ik zelf voor de transport moet betalen. Ik koop een product en dit product heeft een beschadiging. Ik neem toch aan dat ik recht heb op een degelijk onbeschadigd product? Als dit niet het geval is dat dat dan kosteloos hersteld wordt? Met vriendelijke groet, Marloes Ik snap dat u liever goede reviews krijgt. Blijf wel eerlijk a.u.b. U weet best dat ik niet refereerde aan die mail maar aan de bovenstaande! Ik schrijf een eerlijke review met daarin zowel goede als slechte punten. Heel respectvol naar mijn mening. Ook in mijn mail naar meneer was ik respect vol. Hij schrijft ergens een ander behandelen zoals je zelf behandeld wilt worden. Doe dit dan zelf ook! Wel lastig dat ik als klant geen reactie kan geven op de reactie van de verkopende partij. Hierdoor kan hij als laatste reageren en in dit geval een draai geven aan deze zaak. En mij daarmee afschilderen als een onredelijke klant.

Gisteren op locatie geweest. We zijn vriendelijk geholpen en er werd goed de tijd voor ons genomen. Ondanks dat er mensen buiten moesten wachten vanwege de corona maatregelen voelde we ons niet opgedrongen. Juist verre van dat. Alles verliep smooth en in goede harmonie tussen de 2 dames achter de balie.

Perfecte kooi

Een prachtige ruime kooi, die nog uit te breiden is. Met het klemmetje erbij oerdegelijk en catproof. Ergens wel logisch dat een glazen kooi per post niet verzekerd is, maar dat had ik nog graag willen lezen bij de aankoop. Ophalen was uiteindelijk niet heel lastig want dat kon ook heel snel.

Snelle bezorging

Mijn pakket werd snel bezorgd, het enige is dat de doos waarin het verpakt zat niet helemaal heel was. Hij was denk ik niet nieuw, wat ik juist goed vindt! Misschien was hij bij de post kapot gegaan.

Superservice!!

Ontzettend blij met het op maat gemaakte terrarium van 100x40x30. Via de gratis transport service was deze binnen twee weken geleverd. Ook het mailcontact verliep goed, Martijn reageerde steeds heel snel! Martijn, heel erg bedankt voor de snelle en goede service!

zeer goeie service me hamster is er eeg blij mee

Perfect, efficiënt en betrouwbaar.

Heldere website. Snelle levering. Kwalitatief goede producten.

Alles geweldig geregeld, ruim binnen de tijd geleverd, alles duidelijk op de mail. En ook alle credits voor de bezorger!

Ben goed geholpen en alles is netjes bezorgd. En als ik vragen had kon ik ze ook altijd stellen en kreeg ook altijd antwoord terug.

Kwaliteit en snelheid

Sterke punten zijn kwaliteit en snelheid. Zowel levering als contact per mail

Slechte service

Mijn spulletjes waren gewoon op straat gezet geen briefje geen telefoontje geen mailtje de helft was dus gestolen en queenies heeft na een maand nog niks laten horen. Dus ben niet erg te spreeken over ze

Super webshop

We hadden in onze lokale petshop een typische standaard kooi gekocht op aanraden van de uitbaatster; maar deze had tralies waardoor al het zaagsel en uitwerpselen in het rond vlogen en was ook niet veilig voor de dieren met veel metaal. Na wat rondsurfen kwamen we bij de Queenies shop terecht waar we op maat gemaakte gerbilariums zagen. We hebben er direct eentje besteld, zodat onze gerbils genoeg en veilige ruimte hadden om te leven. Aangezien we geen terrarium vonden die 60cm hoog was en 100cm breed, hebben we er eentje op maat laten maken met ook drie plateau's. De communicatie liep vlot met de webshop over hoe we het juist wouden, en nog geen 20 dagen later kregen we het prachtige gerbilarium geleverd. Onze gerbils hebben nu zeer veel ruimte om in te spelen en te leven op een veilige manier. Ook het onderhoud is nu een pak gemakkelijker met de grote schuiframen. Na het aanleveren van het gerbilarium hebben we ook de producten gekocht bij Queenies om het volledig aan te kleden met een mooie natuurlijke uitstraling. Kortom alles top!

Zeer goed en vlot

We bestelde op 26-10 een gerbilairum en het werd op 27-10 geleverd bij ons in Belgie met de eigen bezorgservice. Geweldig, net als de kwaliteit van het kot

Wat een teleurstelling...

Wat een teleurstelling... Mijn dochter bestelde voor de 1e keer op de website. 1 van de artikelen kwam beschadigd toe, en de afmetingen klopten totaal niet met wat op de website stond vermeld. Voor haar hamster was deze dus niet bruikbaar. Na contact opgenomen te hebben om tot een oplossing te komen (artikel vervangen of terugbetaling) werd kort gereageerd en helemaal geen oplossing geboden. Intussen zien wij ook dat het 'webshop keurmerk' vermeld op de website fake is. Deze shop houdt zich dus niet aan de handelspraktijken. Wij hebben alvast melding gemaakt bij de Economische Inspectie. We betreuren het dat de verkoper zijn beloften vermeld op de website niet nakomt...

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam