Ontzettende tamme gerbils

Wij hebben al jaren gerbils. Van verschillende fokkers, maar wat we nu meemaken hebben we werkelijk nog nooit meegemaakt. Binnen een dag zijn de gerbils gewend en klimmen op onze handen als we het gerbilarium openen. Super leuk, zeker ook voor ons kinderen

Super service en mooie producten

Super service en mooie producten. Langs geweest in de winkel, vriendelijk geholpen door behulpzame dames.

Dik tevreden!

Ondanks jullie lastige bereikbaarheid deze week...waar jullie ook niks aan kunnen doen (overmacht coronacrisis). Alles weer tiptop geregeld onze gerbil en nieuw vriendinnetje opgehaald na geslaagde koppeling en fijne spullen gekocht voor het nieuwe verblijf. Wij zijn heel content met jullie!

snelle, nette levering

Nadat het meeste voor de gerbils weer op was, een nieuwe bestelling gedaan bij gerbilshop Queenies. Zoals altijd alles netjes ingepakt en binnen 2 dagen al in huis. Naast de normale dingen zoals het voer en hooi ook deze keer een looprad besteld die ik gezien had via facebook. Ook op de vraag die ik gesteld had, netjes antwoord op gekregen. Het item werd er zelfs gratis bij verzonden. Blij weer met de spullen.

Werd goed geholpen en de tijd genomen om leuke gerbils uit te zoeken. Enig minpuntje... Er werd andere informatie verteld wat betreft bodembedekking dan wat ik op de site gelezen had en in het gerbil informatie boekje had gelezen. Wat mij werd verteld is dat zaagsel te slap is als bodembedekking en hooi geen bedembedekker is. Terwijl dit wel op de site beschreven staat dat ze door hooi te mengen stevige gangen kunnen graven. Ook vinde ik het pak minihemp wat mij de starters set zit aan de kleine kant voor het gebilarium wat erbij zit. Ik heb m'n eigen draai er maar aangegeven door minihemp te mengen met katoen nestmateriaal, Cocos vlokken en beetje hooi. Dat geeft meer het gewenste bodemvollume.

Laatst hebben wij 2 lieve Gerbils met huisvesting gekocht bij Queenies!

Wij zijn heel tevreden over de service, kennis en klantvriendelijkheid. In alles kun je merken dat Queenies het welzijn van de Gerbils erg belangrijk vinden! Dit is anders dan in grote dierenwinkels. De internetbestellingen worden dan ook snel en correct afgeleverd.

Een snelle service en stevige dozen. Eerder kochten we al een mooi gerbilarium en ook dit werd keurig afgeleverd binnen de afgesproken tijd.

Zeer tevreden!

Goede service!

Naast de prima kwaliteit van het bestelde, ook een zeer goede service

Mijn ervaring heb ik reeds eerder beschreven, dus wil ik daar naar verwijzen.

Heel mooi terrarium voor de hamster

Snelle levering!

Overzichtelijke webshop en snelle levering!

Iedere keer weer goede service!

In de afgelopen 2 jaar al meerdere bestellingen geplaatst en soms ook advies nodig gehad. Telkens dezelfde goede service! Inmiddels hebben we jammer genoeg geen gerbils meer maar ook voor de hamster benodigdheden blijven we graag gebruik maken van de service van gerbilshopqueenies.

Fijne communicatie en prachtig terrarium

Na een hele zoektocht voor een (dwerg)hamsterkooi zijn we uitgekomen bij deze winkel. Alles wat we zochten in een hok was hier te vinden. Gemaakt op bestelling en netjes afgeleverd. Tot nu toe bevalt het hok heel goed! Leuk om de hamster zo bezig te zien, dat de hamster zoveel ruimte heeft. De hamster was erg blij met het nieuwe hok en wij ook. En gelukkig staat hij ook beter dan ons (plastic) leenhok.

Perfect maatwerk, creatief en professionele service

Ons degoe-opvanggezin is heel blij met de glazen graafbakken die op maat werden gemaakt. Ook aan ons groot terrarium van 120 x 50 x 160 cm hebben we al veel plezier gehad. Alle producten worden snel geleverd, ook in Belgie. Goed verpakt en veilig afgezet. Sowieso een aanrader.

Door de eigen bezorgservice komt de bestelling zonder schade aan. Ook de bestelling was goed te volgen waardoor je weet hoe laat het aankomt. Prima service en adviezen!

Heel mooie kooi!

De kooi die was aangekomen was heel mooi. Mijn gerbils vinden hem alvast ook heel leuk. Degene die hem geleverd had was ook heel vriendelijk en behulpzaam. Ik had ook een magnetische fleshouder bestel. Ik dacht dat er al 2 magneten bij waren, maar die moest je apart kopen. Dat was me niet heel duidelijk. Voor de rest alles top.

Prima !!!

Heel fijne service na verkoop!

Goede service met eigen dienst geleverd wat veel geld uitgespaard heeft en deze is sneller geleverd dan verwacht!

Uitstekende service.

Ze zijn bereid om mee te denken en geven eerlijk en goed advies. Het gerbilaruim is echt fantastisch, binnen een paar dagen was het diertje handtam.

uitstekend

nette duidelijke communicatie

Over het algemeen tevreden

Ik vond alles prima alleen was er nog vet op het metalen rooster bovenaan en dit vond ik wel vreemd en ik vroeg me ook af of dat geen kwaad kan voor de dieren, Maar voor de rest is alles prima hoor.

Goeie service

De kooi is goed en qua levering een goeie service. Maar helaas kunnen mijn beestjes er niet aan wennen. Ze zitten weer in de oude kooi. Ik probeer ze af en toe te versteken maar nog altijd zonder succes.

Twee keer een terrarium (maatwerk) besteld. Beide keren netjes geholpen en beide keren werd het terrarium sneller dan verwacht geleverd. Kreeg netjes een dag van te voren bericht en op de dag zelf een link per sms, zodat je precies kan zien waar de bezorger is. Het terrarium zelf is erg mooi, heb niet voor niets een 2e besteld !

Prachtige bak

Enige punt van kritiek is het feit dat je pas de dag voor aflevering een berichtje krijgt dat de bak de volgende dag komt. Als je werkt, heb je dan nauwelijks tijd om iets te regelen. Nu is de uitgepakte bak in mijn voortuin neergezet. Dat is een risico. Ik had het fijner gevonden als ik thuis was geweest en de bak op zijn plaats neergezet kon worden. Daar had ik voor gekozen qua afleverin!

Zeer goed en vriendelijk

Een snelle reactie op mijn vraag of ik langs kon komen om te kijken naar een terrarium voor mijn hamster. Zeer vriendelijk personeel en een uitgebreid assortiment. Ik heb mijn terrarium op maat laten maken en 2 weken later werd hij keurig netjes thuis bezorgd.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam