starterspakket + gerbils

eergisteren een mooi starterspakket gekocht en 2 hele lieve gerbil ventjes! Hele goede informatie gekregen en genoeg spullen om het gerbilarium in te richten. Super bedankt!!

Vakbekwaam

Informatieve site en alles wat je voor je dieren nodig hebt is te verkrijgen in de webshop. Nette prijzen en keurige en snelle levering.

Een zeer goed bedrijf,

Een zeer goed bedrijf, bestellingen worden snel verwerkt en geleverd en zelfs een op maat gemaakte gerbilarium was binnen een paar dagen al gemaakt. Vorige week 2 lieve gerbils bij Martijn gehaald en deze 2 mooie lieve vrouwtjes waren al behoorlijk tam toen we ze kregen. Je ziet gewoon dat er zoveel liefde, aandacht en tijd in de gerbils gestoken wordt, ook heeft Martijn enorm veel kennis van Gerbils, als je vragen hebt weet hij het altijd te beantwoorden en hij weet gewoon wat een gerbil allemaal nodig heeft. Als klant wordt er naar je geluisterd en mailtjes worden snel beantwoord. Iedereen die op zoek is naar lieve, tamme gerbils of naar producten voor gerbils raad ik Queenies aan.

Onprofessioneel en ontzettend arrogant bedrijf..

Ik lees dat meneer Martijn het prettig vindt om minder goede reviews te krijgen omdat dit de geloofwaardigheid verhoogt van zijn bedrijf. Ik ben de beroerdste niet, dus deel ik met alle plezier mijn ervaring. Op donderdag 24 september jl. heb ik mijn eerste bestelling geplaatst. Hier zat ook een cadeautje bij die ik zaterdag nodig had. Ik heb nog gekeken hoe het met de levering zit en er staat op de site: "voor 12.00 uur besteld, morgen in huis!". Hier staat een sterretje bij, maar na het bestuderen van de website kon ik de verwijzing hiervan niet terugvinden. Onder het kopje bezorgen en retourneren kon ik ook geen bijzonderheden ontdekken over de levering. Vrijdagmiddag kreeg ik een mailtje dat mijn bestelling verwerkt zou zijn. De beloofde track and trace die ik zou krijgen als mijn bestelling verstuurd was bleef echter uit. Dus zaterdagochtend heb ik een mail gestuurd wat "verwerkt" betekent en of ik mijn bestelling nog kon verwachten die dag. Als reactie kreeg ik zondagochtend "Verwerkt is verwerkt. Dat betekend dat hij naar uw onderweg is. GLS levert niet op zaterdag, maandag wordt uw bestelling bezorgd." Vervolgens heb ik om de T&T gevraagd en aangegeven dat niet duidelijk is dat er op zaterdag niet geleverd wordt. Blijkbaar vond meneer Martijn mij toen niet meer zo heel lief, want toen kreeg ik de volgende reactie: "Dank voor uw positieve feedback. Met lezen kom je vaak een stuk verder. T&T heeft u ontvangen." Wow, serieus deze reactie? Ik heb hier naar gekeken, maar er staat nergens dat er in het weekend niet geleverd. Dom hè van mij dat ik dat denk? Welke vervoerder bezorgd er nu zaterdag? O wacht... de meeste vervoerders wel. Ik heb een tip voor meneer Martijn. Omdat uw bedrijf zo enorm succesvol is, dat is wat u mij namelijk mailde, houdt u vast een centje over om een cursus "hoe ga ik met klanten om" te doen. Ik denk dat u uw arrogantie als eerste overboord zal moeten gooien. Ik bestel voortaan weer bij mijn oude leverancier.

Super snelle service en leuke spullen

Zondagnacht spulletjes besteld voor mijn hamster en vandaag binnengekomen, super snelle service en leuke spullen, de hamsters waren er helemaal blij mee! Ik ga hier zeker vaker wat kopen!! Groetjes Manon

wat een mooi terrarium onze hamsters zijn er erg blij mee. Genoeg ruimte en makkelijk schoonmaken. Levering door het bedrijf zelf verliep voorspoedig erg tevreden klant.

Heel mooi terrarium

Een heel mooi terrarium voor onze muisjes. Geweldig dat je er zoveel in kwijt kunt(80x40x50) Je kunt er ook van alles aan de deksel hangen. Met haakjes lukt dit niet,maar met ijzerdraadjes prima! En de gratis bezorgservice, is helemaal top! Trouwens,de drinkfleshoudertjes met magneetjes..een aanrader.

PERFECT

Al de artikelen bij Gerbilshopqueenies zijn prijselijk , de bestellingen zijn vlug geleverd, en de servies zijn top, en ook nog eens vriendelijk, als je per mail een bericht stuurt met vragen, je krijgt altijd een heel goed antwoord op uw vragen

Super levering

Wat een super levering vandaag van de gerbilarium en alle spullen. Netjes afgeleverd in combinatie met de gls glasverzekering en het was erg netjes en goed ingepakt. Echt een aanrader om bij jouw de bestellingen te blijven doen

Queenies heeft alle benodigdheden en kennis inzake gerbils.

Mijn vorige reactie was om een antwoord te forceren vanuit Queenies. Vandaar het cijfer 2 dat ik had gegeven. Mijn kleinzoon belt me minimaal een keer per dag om te informeren of de koppeling ditmaal wel gelukt is. Hij mist zijn gerbils en wil graag antwoord. Hij heeft niet zo heel veel geduld. De vorige koppeling was niet gelukt. Voor een kind duurt een week al heel lang. laat staan 3 weken. We zijn erg tevreden over de gerbilkooi en alle speeltjes en atributen die Queenies heeft voor gerbils. Her zijn dan ook erg leuke beestjes. Fijn dat zo'n zaak als Queenies bestaat!

Top service!

Via Queenies heb ik een hele reeks aan producten voor mijn gerbils gekocht, waaronder de zak 12,5 kg chinchillazand. Deze was opengegaan tijdens het bezorgproces, maar Martijn heeft het heel netjes opgelost en is mij tegemoet gekomen in de kosten. Dit was mijn tweede bestelling bij Queenies en nog steeds tevreden, bedankt Martijn/Queenies!

Helemaal tevreden!

Een prachtig stevig gerbilarium met een fijne en snelle levering. Door de plateaus blijven het renrad en het voederbakje goed schoon van bedding en kunnen de gerbils lekker klimmen. Ook de schuifruiten zijn erg handig.

Ik heb helaas geen afleverdatum meer doorgekregen waardoor ik genoodzaakt was om het afleveradres te wijzigen maar dit was geen enkel probleem. Communicatie was prima en de bezorging verliep soepel. Zeer tevreden over queenies maar dit was ik al een langere tijd :)

Perfect!

Communicatie verloopt erg snel en netjes. Bestellingen zijn makkelijk te maken en liggen ook al snel voor je klaar. Bij het ophalen van de Gerbils kan je ook nog de nodige informatie vragen. Alles wat je wil weten krijg je te horen.

Expertise en vriendelijkheid

Veel informatie op de website. Ook ter plaatse leuk geholpen en te woord gestaan. Een uitje voor de kinderen op zich!

Mooi gerbilarium

Gerbilarium werd keurig afgeleverd. Het gerbilarium ziet er mooi en stevig uit. De meegeleverde gerbils zijn er mooi, lief, en redelijk tam. De afhandeling van vragen per mail, gebeurt ook keurig netjes; en op tijd en tot volle tevredenheid. En ja ik kan dit bedrijf zeker aanraden. Zeer betrouwbaar.

Gerbilarium en gerbils besteld, netjes afgeleverd en ziet er super mooi uit! Ben er superblij mee, gerbils zijn mooie beestjes en zijn aan handen gewend als je ze krijgt. Zeker een aanrader!

Een prachtige maatwerk geleverd door Gerbilshop Queenies. Niets was te veel gevraagd en de levering was ook erg snel!

Vriendelijk, mooie kooi, goede levering

Uitstekende kooien, ze zijn gemakkelijk te onderhouden, je kan je dieren goed zien, je kan de maten van de kooi zelf kiezen, de levering was snel en je word ook geholpen als de kooi bv naar boven moet

Al jaren trouwe klant

Al jaren trouwe klant, nooit enige klacht! De vriendelijkheid van de meedenkende Klantenservice is een verademing ( je komt echt wel anders tegen ) bij mij is het nog nooit anders geweest dan dat ze doen wat ze beloven . Thanks !

Altijd goed

Eigenlijk nooit problemen gehad, we bestellen zeer regelmatig. De enkele keer dat er wat is werden ze snel en naar wens opgelost. Dikke 10

Adorable gerbils and a fast delivery

We asked to house 2 adorable gerbils from Gerbilshop queenies and it went really well. We got to choose our gerbils, and they were delivered to us very quickly and safely :) The gerbils are only 6 weeks old, which we love and we couldn't be happier that they are with us. Thank you so much Gerbil shop queenies ♡

Gemakkelijk bestellen en snelle levering!

Ik heb alles gemakkelijk kunnen bestellen. Was een snelle en vlotte Levering! -niet alles was op voorraad.

Super winkel

Gewoon zeer goed. Je krijgt goede kwaliteit en zeer kundig advies. Wij blijven er bestellen nu!

Hele fijne communicatie en goeie kwaliteit

Vooraf goed geadviseerd en een heel fijne open communicatie. Alle materialen zijn echt van goede kwaliteit en de Gerbils superlief. Ik zou iedereen aanraden hierheen te gaan. Ze zijn heel betrouwbaar en weten waar ze het over hebben.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam