Klantvriendelijk en superservice!

We hebben voor onze zoon, 2 stoere knapen geadopteerd. Met daarbij een super terrarium plus geinige klimspeelgoed, huisjes drinkflesje etc etc. We hebben ze nu een week en Dorrie eet al uit onze handen. Super geinige beestjes zijn het. Heel nieuwsgierig. We beleven als gezin heel erg plezier aan onze nieuwe familieleden. Martijn je doet het hartstikke goed..ons op de hoogte houdend .Klantvriendelijk en superservice!

Geweldige gerbils

Heel prettige communicatie. Lieve mooie gerbils en prachtig gerbilarium. Top!

GerbilShopQueenies geeft uitstekende service

Wij zijn heel tevreden over de website : deze is duidelijk en volledig.

Snelle levering (ondanks maatwerk) en erg mooi gerbilarium !

Had een maatwerk gerbilarium besteld, die uiteindelijk sneller dan verwacht werd geleverd. De bezorger was via "live track" te volgen, heel makkelijk. Ben heel blij met het gerbilarium !!

2 bakken van 140x50x60 besteld en oh wat ben ik er blij mee! hele fijne communicatie rondom de bestelling en nog redelijk snel geleverd. Erg mooi afgewerkt. Alleen tijdens het verplaatsen ging er zo'n zwart randje los, maar dit makkelijk kunnen fixen met sterke lijm, maar dit maakt mijn ervaring niet minder!

Niet klantvriendelijk en onprofessioneel wanneer de verkoper zijn gelijk niet krijgt

Ik raad deze webshop niet aan voor de aankoop van producten voor kleine knaagdieren. Toen ik mijn bestelling in ontvangst nam, kwam ik er achter dat er maden in de papegaaienvoeding zaten. Er zaten ook witte draden in de zakken voeding, wat heel kenmerkend is voor meelmotten. Uit ervaring weet ik dat de meelmotten en plaag kan veroorzaken waar moeilijk vanaf te komen is. Dus na deze ontdekking heb ik direct foto’s gemaakt en contact opgenomen met Gerbilshop Queenies, en enige tijd erna kreeg ik het bericht dat het geld voor de papegaaien voeding teruggestort zou worden. Heel fijn. Helaas, kort na mijn eerste mail, ontdekte ik ook maden en graafgangen op/in het Tammo huisje dat ik bij het papegaaienvoer besteld had. Ook hiervan heb ik foto’s gemaakt en opnieuw contact opgenomen met de webshop. Echter kreeg ik als antwoord dat ik alleen het geld zou terug krijgen wanneer ik het Tammo huisje retour zou sturen, maar alleen als het nog in de verpakking zat. Dit was helaas niet meer het geval, dus ik zou mijn geld ook niet terug krijgen. Hierna heb ik opnieuw gemaild en duidelijk gemaakt dat ik mijn geld terug wilde hebben aangezien het Tammo huisje permanent beschadigd was door de maden en het dus ging om een ondeugdelijk product. Niettemin ging de hij nog steeds niet akkoord en antwoorde dat hij er niet meer verder over in discussie zou gaan. Hierna heb ik nog éénmaal teruggemaild met de vraag nog eens naar de foto’s te kijken, maar na een week had hij nog steeds niet gereageerd. Dus na de week stuurde ik een email met het bericht dat Gerbilshop Queenies een slechte recensie kon verwachten en ik kreeg als antwoord dat “Gezien onze overvloedige positieve beoordeling zou een slechte juist goed zijn om de geloofwaardigheid te waarborgen”, wat ik een ontzettend onprofessioneel antwoord vind. Mijn conclusie: Gerbilshop Queenies heeft een groot/goedkoop assortiment, maar bij klachten kun je geen behulpzaamheid verwachten wanneer het te veel geld/moeite gaat kosten.

Prachtig opzetstuk als uitbreiding

Een mooi geheel in onze woonkamer nadat we het opzetstuk hebben aangeschaft. Voor de gerbils enorm veel extra ruimte waar ze erg dankbaar voor zijn.

Zeer compleet starterspakket

Ik ben zeer tevreden met de communicatie en het zeer complete starterspakket wat aangeboden wordt. De gerbils kwamen gezellig in een reismandje met de chauffeur mee en hebben het kennelijk onderweg wel gezellig gehad, aangezien ze daarna nog heerlijk fris en fruitig hun nieuwe verblijf verkenden. Alles wat je maar nodig hebt is leverbaar en vlot bezorgd. Top!

Ontzettend mooi opmaat gemaakt gerbilarium! Geweldig leverservice ( gratis ) in Groningen zelfs. Goed contact per mail en ook goed op de hoogte gehouden tijdens de levering. Een 10 score.

Fijn

Alles verloopt soepel. Van contact tot bestelling en levering.

Snelle levering en mooie producten

Voor de aanschaf van onze eerste dikstaartgerbil hebben we de gerbilarium, drinkfles, huisje en trapjes besteld. Wat een mooie glazen bak en wat is onze Henk blij met alles wat we erin hebben gezet. Na een week voelt hij zich er echt helemaal in thuis.

Super, goed advies, goede service.

Super, goed advies, goede service.

Mooi terrarium

De communicatie vooraf was prettig. Het terrarium was snel gemaakt, op de levering heb ik wel even moeten wachten, maar hier had ik bewust zelf voor gekozen door er geen extra geld voor uit te geven. De kwaliteit van het terrarium is prima en is helemaal naar wens aan te passen. Het enige minder praktische vond ik het afneembare rooster. Omdat ik ratten hou en geen gerbils heb ik wrs. een ander soort inrichting, vooral veel hangmatten e.d.. Aan het rooster kun je echter bijna geen enkel haakje ophangen, de gaten zitten te dicht op elkaar. Ik heb oogmagneten geprobeerd, maar dit werkte ook niet. Heb uiteindelijk een rooster met raster toegevoegd onder het wel mooi uitziende afneembare RVS-rooster, zodat ik van alles op kan hangen.

2 onwijs lieve gerbils bij queenies opgehaald. Ook het gerbilarium hier vandaan en echt super blij mee! Zo veel voordelen voor zowel mij als de diertjes! Contact verliep goed en ook ter plekke onwijs goed geholpen! Bedankt!

Super content!

Ik had voor de gratis bezorging gekozen van Queenies en dit ging max 21 dagen duren, het duurde voor mij ongeveer 2 weken. Het was het wachten zeker waard! :) mijn gerbils hadden eerst een veel kleinere kooi omdat ik nog niet wist dat deze shop bestond, ze zijn gelukkiger dan ooit!

fijn contact goed geholpen

Via google de site gevonden. Was op zoek naar een maatwerk terrarium voor onze vogelspin. Via de mail goed geholpen en na paar weken ons terrarium in huis. Helemaal tevreden. Dank jullie wel.

Top kwaliteit en bezorging

We hebben een hele mooie gebril bak van jullie gekocht. Erg tevreden, wij gebruiken het voor onze dwerg hamsters.

Vriendelijk. Goede communicatie

Het gerbilarium werd netjes op tijd geleverd. Wel misschien een advies om de hoeken wat te beschermen. Het glas flintert snel als je ergens tegenaan komt. Verder erg tevreden!!

We kregen de gerbilarium en toebehoren binnen de afgesproken tijd geleverd. Goede kwaliteit, materiaal is ook mooi van prijs. Veel keuze om je gerbilarium erg leuk in te kunnen richten. Ik heb een paar keer gemaild met ze voor bijkomende info, ook hier reageren ze zeer snel en leggen ze alles goed uit. Top!

Hele fijn beestjes, spullen en fokkers

TOP. alles geheel naar wens. was wel ee uithoek om naar toe te rijden. kreeg wat te weinig bevestiging dat het ook open was en dat ik echt gewenst was om er naar toe te komen. In google maps zie je een bedrijfspand waarvan ik dacht, daar kan het vast niet zijn. Maar dus wel.

Mooi gerbilarium, hamster erg blij mee

Super mooi gerbilarium, mijn hamster is er erg blij mee. Alleen jammer dat het plastic aan de bovenkant niet heel netjes is afgewerkt

Heel goedevservice

Snelle levering en goede kwaliteit van het materiaal

Super tevreden

Het gerbilarium is heel erg naar wens. Iedereen heeft er veel plezier van. Communicatie en levering ook prima. Nog sneller dan gedacht in huis ook. Super! Wel jammer dat er 's morgens een appje kwam om de chauffeur te volgen, maar dat werkte vervolgens niet.

Voor de hamsters 2 kooien besteld. Kooien zien er echt super uit en zijn gebruiksvriendelijk. Mooie paleisje geworden voor de diertjes. Bezorgservice snel en te volgen via live tracking. Erg handig.

uitstekende service. Super aardige mensen. Als je wat vraagt helpen ze je zelf en heel erg netjes. We hadden met 2 gezinnen allebei een gebrilarium gekocht en waren op 1 post adres en we konden ze allebei daar aannemen echt super top.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam