Super mooie hok. Heel praktisch

Ik ben heel blij met mijn hok. Echt een super prijs kwaliteit verhouding

Mooi gemaakt, goede service rn acceptabele prijs

Het product was zoals verwacht, levering ook. Goede communicatie tussendoor. Prima ervaring en de degoes vinden het geweldig.

Prima kwaliteit en zorgvuldig geleverd.

bestelde items zijn van prima kwaliteit

Top service en kwaliteit

Ik heb een mooi terrarium van GerbilShopQueenies van 120 x 50 x 160 cm, bestaande uit 1 geheel en 1 opzetstuk. Ik ben er zeer tevreden over en mijn dieren ook. Verder bestel ik regelmatig kruiden en speeltjes en andere toebehoren bij voor mijn dieren. De levering is steeds snel en correct.

Zeer goede communicatie, goede service

Goed contact via de mail gehad, dikke duim voor de snelle en fijne reacties! Bestelling werd zonder problemen in België geleverd. Wij zijn zeer tevreden en zullen zeker nog eens terug komen bij jullie!

Mooi hok!

Netjes geleverd en het hok zelf echt mooi afgewerkt.

Grandioos

Meedenkend, behulpzaam, prachtige fokkerij, lieve gerbils, goede prijs kwaliteit producten en een groot assortiment

Snelle en vriendelijke service, ruim aanbod en goede prijzen

GerbilShopQueenies was erg goed bereikbaar via mail; ze reageerden snel. Het contact verliep erg vriendelijk (informele stemming). Ik heb een starterspakket gekocht, maar mocht een item die daar in zat ruilen voor wat anders. Ze hebben een heel ruim aanbod aan gerbillaria en spulletjes voor in het gerbillarium, en dat voor een mooie prijs. Er wordt goed en gedegen advies gegeven; ze denken met je mee, maar weten vooral veel over gerbils (iets minder over muizen en hamsters). Ik blijf zeker klant, en kan ze ook zeker aanbevelen aan mensen met kleine knaagdieren! Ik heb mijn spullen opgehaald, dus kan helaas geen review geven over levering. Waarschijnlijk in de toekomst wel ;-)

Zoals paar jaar geleden nu ook weer prima en vriendelijk geholpen. Miste paar dingen van bestelling dit werdt heel snel nagestuurd.

Goede service! Snelle levering! Super producten! Kan er geen slecht woord over zeggen! Ik blijf nog heeeeeeeeel lang een trouwe klant! Doe zo voort zou ik zeggen

Geweldig goed geholpen

Martijn was heel erg behulpzaam bij het oplossen van een probleem dat ik had met het gerbilarium. 2 Super lieve gerbil pups bij Queenies gehaald!

Keurig en vlotte levering door zeer nette jonge man.

Keurig en nette , vlotte levering. Super mooi gerbilarium

koop hamster Terrarium

tevreden over het hamster terarium. Makkelijk schoon te houden. Schuifdeuren ideaal voor benaderen

Helemaal top

Goed en netjes geholpen

Klantgericht, meedenkend, vriendelijk.

Vriendelijk contact via mail en in de shop zelf. Behulpzaam personeel die ook het glazen terrarium in de auto hielpen.

Vanaf de voorverkoop tot aan de levering prima ervaring!

Snelle levering en uitstekende producten! Ik zal zeker nog eens kopen bij jullie!

Ruim assortiment met goede service

Fijn dat er gebruik gemaakt kon worden van de transportservice. Ondanks de niet altijd even nette afwerking van het gerbilarium toch blij met het product.

Prachtige gebrilarium

Voor onze zeer actieve goudhamster een gebrilarium uitgekozen. Hij is mooi, stevig, ruim, praktisch. De service was goed. Snel thuisbezorgend.

Geweldig mooi en ruim hok.

Ik vond nooit iets groot genoeg voor mn gerries omdat het zulke snelle behendige diertjes zijn. Nu met dit hok zie ik echt zoveel verschil doordat ze ook in de hoogte kunnen. Ze klimmen springen en doen. En onderin is er nog meer dan genoeg ruimte om te graven.

Superrr ervaring!

Sneller geleverd dan gedacht, deftig afgeleverd! Mijn degoe's zijn zo blij. Binnenkort bestel ik nog een verdiep er bij zo tevreden ben ik. Alsook zal ik wat spulletjes bestellen voor de inrichting. Ik heb je al aangeraden aan verschillende mensen. Jullie kunnen binnenkort een bestelling verwachten voor een extra verdiep voor mij gerbilarium.

Perect

Alles was meer als in orde dus geen enkele reden om niet de beste score te geven.

Vriendelijke mensen en super mooi producten.

Ik werd goed geholpen en er was veel duidelijkheid. Heb de twee liefste gerbils gekocht en een super mooi woonplaatsen voor ze! Het was alleen wel erg ver weg.

Kon beter

Communicatie verliep niet echt goed. Vond het jammer dat ik toch gedwongen werd om de glasverzekering te nemen voor verzenden. Ik had op dat moment dat geld niet.

Super service. Goede communicatie.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam