mooie kwaliteit, fijne communicatie

ok dus :)

Mooi produkt voor redelijke prijs.

Queenies verkoopt voor zover ik weet als enige glazen knaagdierhokken met extra's t.o.v. bestaande terraria. Is goed over nagedacht. Ik vind het een goede service dat ze gratis thuisbezorgd worden.

Al jaren goede ervaringen met dit bedrijf!

De gerbilarium zijn werkelijk prachtig gemaakt! Heel blij mee! Snelle levering en prijstechnisch erg voordelig. Alleen maar positief!

Mooie producten, snellere levering dan verwacht!

Zeer tevreden met mijn nieuwe 75 × 30 × 40cm gerbilarium! Er was goed contact via de mail, en er wordt echt aan de klant gedacht. De levering via de gratis service was binnen een week al binnen! Later heb ik meer gerbil speelgoed besteld waar ik ook erg tevreden mee ben. Met de schuifdeuren in het gerbilarium kan er soms zaagsel tussen komen waardoor het moeilijk te sluiten is. Voor de rest een geweldig product en service natuurlijk!

Eerste keer dat ik bestel hier en ben super tevreden. Zeer snelle en goede levering. Zeker voor herhaling vatbaar.

GEWELDIG

7 mei een gerbillarium besteld voor onze goudhamster. Een 80cm besteld, maar na wat inlezen op internet erachter gekomen dat 100cm toch beter is voor een goudhamster. Beetje lastig om contact te krijgen (vanwege de drukte, werd ook netjes aangegeven), maar uiteindelijk toch de maat kunnen veranderen naar 100cm. Omdat ik nog wilde veranderen en het gerbillarium van 100cm niet op voorraad was, zou ik wel weer 21 dagen moeten wachten (geen probleem!, ik was heel blij dat ik mocht veranderen). Tot mijn grote verrassing ging vanmiddag de deurbel en stond Queenies voor de deur met een gerbillarium van 100cm!! Terwijl ik gisteren gebeld heb en nog (maximaal) 21 dagen zou moeten wachten!! Ik ben heel erg blij! Bedankt!

top!

Goede communicatie en ik ben super blij met het resultaat van mijn op maat gemaakte terrarium :). En erg snel geleverd!

lieve gerbils

Via Queenies 2 lieve gerbils gekocht. Ze z ijn zelfs thuis bezorgd bij ons in Groningen. Top service!

Goede ervaring met leuke gerbils

Ik ben de eerste keer bij queenies geweest dat was hartstikke leuk ik was die dag jarig en was 10 geworden ik heb 2 super leuke gerbils uitgezocht de ene is al 1 jaar dood maar was echt super tam en hebben we nooit problemen mee gehad. De 2e was toen alleen dus we hebben een nieuwe gehaald. De koppeling duurde 2 weken en we werden goed op de hoogte gehouden. Helaas is de oudste gerbil nu ook overleden. Ze worden in gevangenschap meestal max 5 dus ruim 4 is een hele mooie leeftijd. De diertjes zitten niet in kleine kooien en krijgen de aandcht die ze verdienen tot de laatste seconden. Een hele goede aanrader voor als je gerbils wilt

Mooie kooi en was snel geleverd. Vriendelijke chauffeur

Ik werd SUPER behandeld en de servies was ook uitstekend.

Wij zijn heel tevreden over de vriendelijke en vlotte service

Wij waren op zoek naar een groter kooi voor onze goudhamster, maar zonder tralies. Toen kwam wij terecht op de site van Queenies. Onze vragen per mail werden heel snel beantwoord. We bestelden een gerbilarium met enkele toebehoren en die werden heel vlot geleverd. Wij raden het iedereen aan en zullen zeker nog bestellingen plaatsen. Onze goudhamster is dan ook super tevreden over haar nieuwe woonst :-)!!

Kwaliteit gerbilarium en goede bezorgservice

Afgelopen week e-mailcontact gehad met Martijn van Queenies, en woensdag de keuze gemaakt om een gerbilarium te bestellen met een pup erbij voor de koppeling van onze dame. Zaterdag werd alles al door de bezorgservice van Queenies al geleverd. Zeer snel, en goede kwaliteit! "Je leest wel eens over de communicatie van Queenies, maar daar moet je niet op letten. Ze reageren niet elke dag op hun e-mail (doen dit ernaast), maar ze antwoorden altijd, correct en met de juiste informatie!" Dus zeker de moeite waard om eens in contact met Queenies (webshop en fokkerij) te komen. Mijn vorige bestellingen (accessoires, bodembedekking, verzorging) waren ook snel geleverd. Vaak al een dag later verzonden, dus top!

Geweldig gerbilarium

Ik was al even op zoek naar een kooi voor mijn 2 gerbils. Toen ik de 1 meter zag staan was ik direct verkocht. Direct besteld en geweldig snelle levering van zeer vriendelijke mensen. De geleverde producten waren in geweldige staat zeker het gerbilarium.

Goede snelle service

Ik heb hier al meerdere bestellingen gedaan en deze zijn altijd netjes en binnen de tijd aangekomen. Gister voor het eerst 2 gerbils opgehaald, voor die tijd eerst mail contact gehad en dat is netjes en vriendelijk verlopen...topservice! Al met al ontzettend tevreden en het zal niet de laatste keer zijn dat ik hier besteld heb.

Supersnelle levering, prachtig terrarium

In de ochtend besteld, in de middag al in huis. Was op de route. Heel mooi terrarium. Perfect met katten in huis. Kattenslot gekocht. Even kijken hoe dat erop moest. Maar werkt prima. Wij gebruiken voor de hamster toch meestal de bovenkant. Zelf een ringetje aan het deksel bevestigd in het makkelijk op te kunnen liften.

Op een zondag gebeld en de zaterdag erop geleverd. Mooi terrarium met hun eigen gratis service laten leveren. De dikstaart gerbil is erg blij met zijn nieuwe verblijf.

Van a tot z goed geregeld

Goede service, geweldige klantvriendelijkheid

Ik wilde graag een terrarium op maat laten maken. Via de mail heb ik contact gehad met Martijn. Hij reageerde snel en vriendelijk en mijn terrarium kon kosteloos op maat gemaakt worden. Met betrekking tot de bezorging hebben we ook fijn contact gehad. Via een live locatie kon op de dag van bezorgen bij houden wanneer mijn bestelling geleverd zou worden.

Ik heb een terarium voor mijn hamster gekocht. Ben er erg blij mee en mijn hamster ook! Echt een blikvanger :)

Super mooie en leuke spullen en vriendelijke mensen👍🏻

Zelfs onze lieve gerbils konden op een veilige manier thuis bezorgd worden. ( in deze Corona-tijd heel fijn!)

prima service

Prima service zelfs in deze tijden alles netjes geregeld in de winkel

Geen erkenning of hulp...

Geen erkenning en geen hulp. Ik kreeg “per ongeluk” een meisje mee i.p.v. een mannetje... de koppeling was perfect verlopen uiteraard. Ik kreeg dan ook een maand later 6 extra gerbil baby’s en bloedluizen in het nestje. Totaal onverwacht. Geen ervaring. Maar op hulp moet ik niet rekenen. Hier sta ik nu... helemaal alleen, hopend dat ik deze baby’s gezond en groot krijg. Queenies dierenwinkel... 2 + 6 gratis en geen klantenservice noch garantie.

Goeie spullen, snelle levering, blije gerbils.

Ik heb het starterspakket gekocht en daarbij ook 2 jonge gerbils. Na een paar dagen ook oa het houten doolhof besteld. Nu vinden we het helemaal af, de gerbils zijn blij en hebben genoeg te doen. Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch kontakt.

Passie en klantvriendelijk

Er wordt uitgebreid de tijd voor je genomen. Geen vraag is teveel. Je ziet dat er met passie en liefde gewerkt wordt. 1 tip: probeer die passie ook via de telefoon over te brengen. Daar werd wat kortaf gereageerd en doorverwezen per mail. Mailwisseling verliep dan wel weer soepel.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam