prachtig

We bestelden een gerbil kooi Maar onze gerbils kregen een villa, een speeltuin .. Zo mooi dat mijn jongste zoon er jaloers op was met ' Ik wou dat ik ook een gerbil was' Het is een prachtvilla. Dank je wel. De service zeer goed. Top

Fijn bedrijf!

Super mooie spulletjes hebben jullie,als ik nog iets nodig heb bestel ik het bij jullie! De afwerking van het gerbilarium zou wat netter mogen naar mijn idee. Verder alles dik in orde.

Goede service en mooie producten

Snel in huis

Snelle service, prettig contact

Iets aangepast terrarium besteld. Was zeer snel klaar. Had levering na 3 weken verwacht. Had hem na iets meer dan een week. Prima afwerking. Geen scherpe randen. Staat mooi in de woonkamer. Inrichting van het hok wordt nu aan gewerkt. Foto volgt tzt.

Vanwege overstap van gerbils naar degoes, mijn gerbilarium kunnen inruilen voor groter exemplaar! Werd binnen 2 dagen al geleverd! Klasse Martijn👍

uitstekend

zeer vriendelijk

Mooie kwaliteit spullen en een goede service!

Snelle en goede levering!

Ik heb hier een gerbilaruim gekocht met de gratis verzend optie van de shop zelf. Heb toch maar een weekend moeten wachten ondanks dat er staat dat het 21 dagen kan duren en het gerbilaruim kwam in perfecte staat aan!

Bestellingen snel geplaatst en altijd snel geleverd. Zelfs het op maat gemaakte artikel een goede communicatie en snelle levering. Iig op tijd voor de kerst!!

Zeer tevreden met onze gezonde lieve gerbils

Onze dochter haar wens ging in vervulling op haar 11de verjaardag. Ze kreeg 2 gerbils. Ze is ontzettend blij met deze lieve, speelse, tamme gerbils. We hebben gekozen om het complete pakket aan te schaffen. In de shop kregen we uitgebreid uitleg over de omgang en de verzorging van de diertjes. Eenmaal thuis konden we het hok inrichten, compleet met voer, bodembedekking en accessoires. Het zijn lieve speelse jonge tamme gerbils waar we iedere dag van genieten. Groet van Marcel, Margo en Kyra

Mooi gerbilarium! Ideale grootte voor een dwerghamster!

Wij zijn zeer tevreden met ons nieuwe hamsterverblijf. Het is voldoende ruim en oogt erg mooi. De afwerking is iets minder. Je ziet de lijm aan de rand van de glazen.

Top service en snelle levering

Ruim assortiment en snelle levering!

Absoluut de top!

Als je ooit wil beginnen met het houden van gerbils, ben je bij Queenies absoluut aan het juiste adres! Wij kochten bij Martijn twee jonge gerbils en een startpakket met gerbilarium. Informatie, advies en tips kregen we er gratis bij.

Prachtige kooi, wachten waard!

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar het gerbilarium is het wachten waard. Op de dag van levering was de zending goed te volgen via live tracking (Whatsapp). Koerier bracht het gerbilarium zelfs in huis op de plek waar deze moest komen. Kortom, complimenten!

Top service!

Niets dan lof. Altijd bereikbaar voor vragen, kwaliteitsproducten en snelle service.

Heel goed!

Goede service, prima product

Heel goede service 😃

Heerlijk om zo met gerbils te kunnen starten!

Maandenlang twijfelen om gerbils in huis te halen en ettelijke bezoeken aan dierenwinkels waar ik dan toch niet overtuigd buiten kwam... brachten me uiteindelijk bij Martijn en zijn gerbils. In een week tijd had ik een volledige startersset en een duo gerbils in huis... thuis geleverd in het weekend! Bijgestaan met raad en daad en voorzien van veel advies, zag ik het helemaal zitten. We waren op slag verliefd op deze heerlijke beestjes die meteen een goede huisvesting en goed geïnformeerde baasjes hebben. Supertof om dit te leren kennen! Wij zijn fan!

Vriendelijk en ervaren mensen

Uiterst vriendelijk, geven duidelijk antwoord op al je vragen! Uitgebreid assortiment waarbij prijs/kwaliteit verhouding zeer goed is.

Snelle en vlotte service

Voor onze aankoop van het gerbillarium hadden we al wat opzoekwerk verricht. Omdat de verzending hiervan nogal duur was met de pakjesdienst besloten we deze zelf op te halen aangezien we niet wisten wanneer de gewone kourier naar België zou komen. De volgende dag stond deze met onze hele bestelling al voor de deur! Dit hadden we niet verwacht aangezien we de avond ervoor laat hadden besteld. Meneer was zo vriendelijk om onze bestelling mee te nemen en aan te bieden aangezien hij toch in België was. Vriendelijke mensen, eerlijke prijzen en het gerbillarium ziet er top uit! Hartelijk bedankt! Hopelijk lukt het koppelen binnenkort en kunnen ze er met volle teugen van genieten!

Topservice en topproducten

Onze goudhamster en ik danken Gerbilshopqueenies voor de geweldige service en het prachtige verblijf. Levering op zondag, gratis en voor niets, supervriendelijke medewerkers en prachtige natuurlijke materialen. Ik bestel voortaan ALLES via hen... Aanrader dus!

Wordt snel te woord gestaan, erg prettig

De manier van communiceren vind ik erg fijn. Ik kan via WhatsApp een berichtje sturen en krijg snel reactie. We genieten heel erg van onze nieuwe kooi! Natuurlijk ook van alle andere mooie spulletjes die we hebben gekocht.

Goed geregeld!

Met een beetje mazzel hadden we het gerbilarium al binnen een paar dagen gratis thuisbezorgd. Helaas kon onze hamster er net niet meer van genieten want de zelfde dag werd ze ziek en overleed ze (in haar oude verblijf). Een weekje later hebben we een nieuwe hamster gehaald en zij geniet nu van alle ruimte die haar meterbak haar geeft. Nu nog verder hamsterscapen, maar dat komt vanzelf.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam