Perfecte service

Super snelle levering. En perfecte kwaliteit

Super!!

Prima service, snelle levering, prachtige diertjes, zeer goede communicatie, ik kan echt niks melden waar ik niet tevreden over ben....als ik nog iets nodig heb zal het zeker terug via queenies zijn!

goede service en snelle levering

Prima bedrijf, levering terraria doen ze evt zelf als je dat wil.

Zeer Positief

Correcte levering binnen de beloofde tijd. Prijs-kwaliteit goed. Zeer goede kennis en gespecialiseerd advies.

Een heel mooi terrarium geleverd.

Geweldige en vriendelijke service!

Sinds we drie jaar geleden vanuit Antwerpen onze eerste gerbils bij Queenies zijn gaan halen hebben we hier nog geen seconde spijt van gehad. Telkens opnieuw ben ik getroffen door de vriendelijkheid, de service en de snelheid waarmee wij geholpen worden. En de gerbils zelf, ja, dat zijn schatjes. Een aanrader!

Ik heel blij en hamster heel blij!

Mooie grote gerbilarium voor mijn hamster. Ik vind de glazen schuifdeuren heel handig en op goede hoogte zitten. Ik merk dat mijn hamster veel gelukkiger is dan in een traliekooi en ik vind het beter dat hij niet meer kan klimmen en zich laat vallen. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat ik de afneembare aluminium deksel nogal scherp vind, deze zou beter met iets omlijst kunnen worden zodat hij minder scherp is.

Wat zijn we fijn geholpen door Martijn van Gerbilshop Queenies. Altijd netjes antwoord gehad op al mijn vragen omtrent de verzorging en huisvesting van de Gerbils. Inmiddels zijn de kleine mannen 1 week in huis. Ze eten al wat van de hand en komen zelfs op schoot als we wat eten neerleggen. Wij zijn super tevreden.

Mooi op tijd, netjes afgeleverd, geheel volgens afspraken

Mooi op tijd, netjes afgeleverd, geheel volgens afspraken

Uitstekende communicatie

Echt een goede service!

Hele goede service

Vriendelijk en deskundig

Goede uitleg gehad, vriendelijk ontvangen.

Afspraak op tijd gemaakt. Er werd ruim de tijd genomen om al onze vragen te beantwoorden en ons te voorzien van alle nodige informatie.

Geweldige webshop en fokkerij

Ruime keus voor mijn knaagdieren. Ook 2 hele lieve en tamme gerbiltjes gehaald. Duidelijke uitleg gekregen. Ik werd echt tijd voor ons genomen. Zeer goede ervaring en zeker een aanrader!

Martijn en Quirinne hebben het heel erg goed voor elkaar. Goede uitleg en vooral hele goede service. Snel met leveren en een heel groot assortiment. Kortom hier halen wij onze spullen voor de gerbils die we ook bij hun gekocht hebben. Die beestjes zijn al handtam zo leuk, dit hebben we nog nergens zo mee gemaakt. Top geregeld allemaal!!

starterspakket met 2 gerbils

Zeer vriendelijk ontvangen door Martijn. Er werd uitgebreid de tijd voor ons genomen. Alles is goed uitgelegd, en op onze vragen werd ook bekwaam gereageerd. Wij raden iedereen gerbilfokkerij Queenies ter harte aan.

Fijn contact, eerlijk en komt afspraken na!

tevreden

helemaal tevreden over kooi en leverwijze, en binnenbrengen! we kregen pas een dag tevoren een mail dat het pakket aankwam, en omdat ik geen smartphone gebruik wist ik het dus pas erg laat, het kwam gelukkig wel gepast uit?

Goede ervaringen met dit bedrijf

Super goed bedrijf zelfs op zondag nog leveren top .

Mooie aanvulling op bestaand gerbilarium

Onze gerbils zijn heel blij met deze aanvulling op hun bestaande gerbilarium. Wij hebben het gevuld met zaagsel en zij hebben hier meteen mooie gangen in gemaakt.

Goede ervaring

snelle en vriendelijke bezorging van ons hok. Jongeman was behulpzaam

Vlotte & duidelijke communicatie

Enorm tevreden van ons gerbilarium met accessoires. Vlotte & duidelijke communicatie. Snelle levering. Top service !

Ze hebben bij ons super snel geleverd. Daarnaast hebben ze hem ook heel snel om kunnen wisselen omdat we zelf de verkeerde bak hadden besteld. Heel fijn en hele aardige medewerker. Bedankt Martijn👍

Top van bestelling tot levering

Goede site Artikelen als op foto Goede service

Gerbils super, de rest slechte ervaring

Ben heel blij met mijn gerbils, zijn heel lief en goed gesocialiseerd. In het aangekochte verblijf is binnen een maand een verdieping omlaag gekomen en bij een bestelling die ik gedaan had was een gratis item niet meegeleverd dit werd niet geloofd en een ander item is kapot aangekomen, daar is helaas nooit op gereageerd. Voor mij nooit meer

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam