Top.

Goed geholpen. Vriendelijk. Waar voor je geld. Afspraken worden nagekomen. En goede adviezen.

Super gemakkelijk waar voor jegeld

Ja alles prima! Super gemakkelijk Vragen direct beantwoord Doe zo verder

Superrrrr

Heel vriendelijk en goed contact. Goede mooie producten.

Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

Het gerbilarium werd samen met de rest van de bestelling en zijn nieuwe bewoners geleverd door de eigenaar zelf. Zelfs eerder dan verwacht omdat hij toevallig ergens in de regio moest zijn. Het mailcontact vooraf verliep heel prettig en snel. Fijne manier om "zaken" te doen!

Erg meedenkend en goede service

Na onze order geplaatst te hebben namen ze contact met ons op voor een alternatieve oplossing om de hoge verzekerings kosten te vermijden. Wachttijd was dan wel iets langer maar het had bij ons geen haast. Daarna dachten ze goed mee wat er nodig was en konden we gerbils uitkiezen middels foto. Toen er een klant kwam uit onze woonplaats dachten ze creatief mee om onze bestelling aan hun mee te geven. Top service

Prima producten, goede service

Mijn bestelde producten waren precies zoals verwacht. Goede service door eigen bezorging. Netjes geïnformeerd wanneer geleverd zou worden en bovendien veel sneller dan verwacht.

Zeer positieve ervaring

Goede producten, goede levering, ook in België. Steeds snel vriendelijk antwoord op al je vragen over Gerbils en hun producten.

Mooie kooi, maar vuil en met krasjes geleverd

De kooi is echt geweldig! Onze gerbils zijn er heel blij mee, en wij ook. De levering gebeurde sneller dan aangekondigd, wat uiteraard fijn was. De staat waarin de kooi werd afgeleverd was minder goed. De kooi was niet verpakt en erg stoffig. Twee dode vliegen werden ook meegeleverd. En helaas zijn er ook blijvende krasjes op de rand waar het deksel in ligt.

Top bedrijf

Goede koppeling gehad de gerbils maken het goed de webshop is goed overzichtelijk snelle bezorging en goe verpakt echt aan te bevelen

Van bestellen tot levering prima!

Het bestellen op de duidelijke website ging al prima. Het contact mbt de levering verliep precies zo . Op de dag van levering kun je duidelijk de route via wats app volgen dus je weet precies hoe laat de levering is. Keurig afgeleverd . Kortom zeer tevreden!

vriendelijk

Behulpzaam, adequaat, mooie artikelen, snelle levering. Uitstekend dus

Mijn gerbil terrarium snel geleverd door een vriendelijke jongeman die hem ook nog in de woonkamer op zijn plek zette. Geleverd binnen 3 dagen. Super service

Goed advies en prima vakantie-opvang

Altijd goede adviezen, er wordt met je meegedacht en hulp geboden waar nodig. Ruim assortiment waarvan je weet dat het allemaal geschikt voor je gerbils. Nu al meerdere gerbils via Queenies, allemaal tamme, lieve pups. Dit jaar voor het eerst ook van de vakantie-opvang gebruik gemaakt en de gerbils konden niet in betere handen zijn. Heel fijn!

Vriendelijk geholpen

Er is een goede koppeling gedaan met onze gerbil zodat we weer van twee gerbils kunnen genieten. Daarbij kregen we goed uitleg en zijn we vriendelijk ontvangen.

Goede service!

Ik was op zoek naar aan glazen bak voor een Russische dwerghamster. De kast waar het hok op moest komen te staan is 90 cm lang en laat deze maat nou bijna nergens te vinden zijn. Er zijn weinig webshops die hokken op maat maken én ze ook nog eens gratis komen bezorgen. De glazen bak is van super kwaliteit met een mooie, stevige deksel. Netjes binnen de 21 dagen thuisbezorgd en ook nog eens op zijn plek gezet. Mijn hamster gaat hier onwijs veel plezier in beleven, bedankt voor de goede service!

Vriendelijk en adequaat

Vriendelijk, betrokken en punctueel.

Na het bekijken van de website had ik genoeg informatie en heb ik mijn bestelling voor een gerbilarium geplaatst. Deze is netjes thuisbezorgd door de eigen, gratis Queenies bezorgservice.

Op zoek naar een hamsterverblijf bij queenies terecht gekomen, en zo nu de trotse eigenaar van twee terrariums en een prachtig en lief koppeltje gerbils. Prima levering en fijn dat er aan huis bezorgd kan worden. Postbestellingen heb je de volgende dag al aan huis.

Prima geholpen!

Wel ver weg ;-) maar dat geldt niet voor iedereen natuurlijk..

Onze 2 kinderen wilde ieder 2 Gerbils. Het werd hun heel goed en duidelijk uitgelegd hoe ze net de beestjes om moeten gaan en verzorgen. We werden vriendelijk ontvangen en geholpen. Leuk te zien hoe enthousiast deze mensen het doen. Wij hebben een alles-in-een pakket gekocht en de gerbils voelde zich meteen thuis. We gaan zeker alles wat we nog nodig gaan hebben hier kopen. Bedankt.

Perfecte service en snel geleverd

Perfecte service en snel geleverd! Het product voldoet aan de verwachtingen. Tot de volgende keer Martijn

Goede koppeling en opvang tijdens vakantie

Vriendelijk, dieren zijn gezond en goed verzorgd, koppeling van onze gerbil met een nieuwe gerbil ging goed

Geweldige service

Binnen een dag ons gerbilarium bezorgd door de eigenaar zelf :D

Super fijn!, onze gerbil met zorg aan een nieuw maatje gekoppeld

Na ongeveer 2 jaar was 1 van de 2 gerbils die mijn kinderen ook bij Queenies hebben uitgezocht helaas overleden. Een berichtje naar Martijn leerde dat ondanks het feit dat wij op vakantie gingen, Queenies de zorg voor onze Gerbil (ze heet Rosa) tijdens de vakantie kon overnemen en dat hij Rosa aan een nieuw maatje kon koppelen. Mijn zoon van 6 had direct goed contact met een kleine zwarte Gerbil. Na 2 weken vakantie konden wij het stel weer ophalen. En ze hebben het superfijn samen. Tijdens onze vakantie hield Martijn ons nog op de hoogte van het verloop wat voor de kinderen erg leuk was. Uit alles wat Martijn met Queenies doet spreekt jarenlange ervaring en liefde voor Gerbils. Heel erg leuk - en je hebt dit ook gewoon nodig om het voor die ontzettend leuke diertjes goed te doen.

75x40x50 gerbilarium

Hammie is happy. Hopelijk verdwaald hij niet, hahaha

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam