Besteld en geleverd

Verder geen opmerkingen. Gegaan zoals ik had verwacht

Compleet starterspakket

Gekocht bij Queenies. Werd netjes bezorgd door Martijn zelf met 2 ontzettend lieve gerbils. Echt een top service, zo hoefde wij niet af te reizen ;)

Gewoon in 1 woord TOP

Geweldige service en zeer vriendelijk

Ze hebben veel ervaring, zijn betrokken en enorm begaan met de beestjes

Goede service, sympathieke mensen

Onze gerbils hebben hun vakantie bij Queenies doorgebracht en zijn daar prima verzorgd voor een zacht prijsje. Hebben bij het ophalen direct twee nieuwe gerbils uitgezocht voor onze andere dochter.

Met passie

Wij hebben onze Gerrie laten koppelen na het verlies van Bill. Vanaf het eerste moment zijn we liefdevol opgevangen. Tijdens de koppeling werden bijna dagelijks op de hoogte gehouden van de voortgang met een foto. En dat werd ontzettend gewaardeerd, want we misten onze Gerrie natuurlijk enorm. Aan alles is duidelijk merkbaar dat Martijn het doet uit liefde en passie! Ontzettend bedankt Martijn!

Jaren tevreden klant

Al jaren klant en na vele bestellingen nog nooit teleurgesteld. Levering vaak op tijd. Verder een zeer mooi assortiment en persoonlijke service!

Snel en goed geleverd

Meer dan degelijk gerbilarium. Vlotte opvolging en vriendelijke mensen bij queenies

Veel informatie en kennis

Je kan altijd met je vragen terecht. Je wordt vakkundig te woord gestaan.

Uitzonderlijk goede service. Sympathieke mensen. Topkwaliteit!

De service, de producten, de gerbils, de uitleg,... alles is gewoon echt top! Aanrader voor iedereen die met knaagdieren bezig is. Assortiment huisjes, toebehoren en Gerbilaria is uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.

Bak besteld (maatwerk). Volgende dag direct op mee met de eigen bezorgservice. (Top dat ze die aanbieden, en ook nog gratis!)

Goed op orde

Bestellingen worden snel verwerkt, en zijn snel in huis. Altijd iets extra's en persoonlijke aandacht.

Fijne ervaring met gerbilfokkerij Queenies

We werden vriendelijk ontvangen, er werd alle tijd voor ons genomen. Ook konden we kiezen uit mooie gerbil pups, ze zagen er erg gezond uit, en waren al heel erg handtam op jonge leeftijd. Je ziet aan alles dat hier met liefde voor de dieren gewerkt wordt.

Savonds ons gerbilarium besteld, en de volgende middag al geleverd!

Vriendelijk geholpen. Koppeling laten doen bij Queenies. We werden via de app op de hoogte gehouden, en ook kregen we regelmatig een foto doorgestuurd. Pure betrokkenheid dus!

Pluspunten

De glazen bak werd netjes geleverd en werd zelfs door de bezorger op zijn plaats gezet. Geen beschadiging en precies zoals ik verwachte. Ook de losse spullen die ik er bij besteld hadden zaten er netjes bij. En was netjes in een doosje gedaan. Alleen ontbrak er helaas het gratis snackje bij me bestelling. Wat ik wel jammer vond.

Was zelf vergeten de glasverzekering aan te vinken. Deze gevraagt om apart erbij te kunnen krijgen en te betalen. Helaas was het niet echt snel en makkelijk contact te krijgen met iemand daar. Maar eenmaal contact, was het wel erg netjes en snel geregeld. Helaas zater de gratis snacks er niet bij. Deze ook niet achteraf gekregen helaas. Vond ik wel jammer, aangezien hetbop de website wel vermeld stond dat je het er gratis bij kreeg.

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

de losse producten van dit bedrijf zijn goed. maar voor een gerbelarium zou ik u doorverwijzen naar een andere shop. het hok kwam wel binnen de 21 dagen levertijd maar was beschadigt bij het bezorgen. vanuit de organisatie werd verwacht dat wij zelf het hok uit de auto haalde terwijl we duidelijk de service van hun besteld hadden. ook werd ons niet in dank afgenomen dat we een handicap wat tillen lastig maakt niet van te voren gemeld hadden. en hadden wij dus 2 mensen van queenies in moeten huren en dat zou 125 euro meer kosten. zoiezo klopt het niet dat als je een hok van 120 centimeter maar levert met 1 persoon. ook vond ik de manier hoe ik gediscrimineerd werd vanwege mijn handicap niet aanvaardbaar. ik ga niet te koop lopen met het feit dat ik maar 1 hand heb. en hoef dit dus ook zeker niet aan te geven met een bestelling die ik doe waarvan ik er vanuit ga dat hij door meerdere personen geleverd word. het hok is aan de bovenstrip beschadigt en waarvoor dient dan eigenlijk de glasverzekering die je verplicht bent af te sluiten bij bezorging. de schuld van de beschadiging werd gelijk in onze schoenen geschoven. terwijl met uitladen de beschadiging er al was. en na diverse mails waar heel slecht op gereageerd word en je totaal niet vriendelijk te woord gestaan word. ben ik bang dat er vanuit queenies geen oplossing zal komen.

lever een compleet en onbeschadigd hok. het dak word een ruime week na de levering van het hok pas opgestuurd. ben goed bereikbaar en discrimineer je klant niet.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer prettige ervaring met Queenies. Leuke dame aan de telefoon die al veel vragen had beantwoord. Levering van onze spullen snel en goed verpakt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kennis, liefde, assortiment.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Veel kennis over de diertjes en de juiste zorg hiervoor. Jullie stralen de liefde uit.

Als een product kapot is, kan de service wel beter. Het is vreemd om dat te zeggen dat het geplakt kan worden. En daarna moet het terug gestuurd worden, met allerlei eisen voor de verpakking, om geld terug te krijgen. De eisen worden niet door Queenies gesteld, maar wel door het transportbedrijf. Ik kan simpelweg geen goed passende doos vinden, en het is raar dat dit probleem bij mij wordt gelegd...

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze hebben altijd precies wat ik zoek en meer, zijn vriendelijk als er vragen of problemen zijn. Koop nu al een paar jaartjes by Queenies en ben er nog steeds tevreden over.

Amelandseplein 7

3083 SB Rotterdam