Pluspunten

Super snelle levering. Goed contact gehad per mail vooraf waar ook snel op werd gereageerd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ontzettend fijn om contact te hebben met een bedrijf dat zich echt heeft gespecialiseerd en liefde heeft voor wat ze doen. Bij Queenies vind je niet alleen superleuke spullen voor je gerbils, maar ook nog eens supergoed advies van betrokken personeel. Dat vind je echt niet bij de grotere webshops. Van mij een dikke pluim!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Goede kwaliteit, goede prijzen en mooie hokken. Maar na het bestellen blijkt er 20 euro extra voor de verzending bij te komen. Vervolgens kan je een dag wachten op de betaallink, waardoor je de bestelling niet op tijd in huis hebt. Ze zijn wel goed bereikbaar, maar sturen veel incomplete mails. Waardoor ik 12 keer op en neer gemaild heb en 2 keer heb moeten bellen om de levering van een hok rond te krijgen. Jammer.

Tip aan queenies: juiste info op website en in 1 keer goede afspraken maken met de klant.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Er is niks positiefs te vermelden over dit bedrijf.. een bedrijf die denkt dat ze goed handelen maar eerlijk zijn ze niet.. En ook niet professioneel op de mail. Dat lees ik ook bij andere mensen dat ook al hebben mensen kritiek op de mail horen jullie als bedrijf toch een gepaste oplossing te hebben en niet op deze manier te reageren ...actie reactie dus van beide kanten en als de afspraken niet na gekomen worden en jullie bij gls de verantwoording leggen dan horen jullie alsnog de verantwoording tot dat het is afgeleverd is en uitgepakt en gecontroleerd is bij de klant horen jullie als laatste verantwoordelijk te zijn ook als er dus iets mist een trapje in dit geval en dan mailt de beste meneer ik laat me niet in de maling nemen.. hahah jullie nemen klanten in de maling

Een glazen hok besteld moest er wel de hele dag voor thuis blijven en er kwam dan 25 euro extra glasverzekering bij vanwege het vervoeren. Nou vooruit dan maar uiteindelijk een hele dag zitten wachten maar helaas geen hok. Gemaild gebeld en weet ik veel wat allemaal maar gelijk de mail terug dat ik het word schandalig niet kom gebruiken want dat stopte tegen zijn borst het is toch ook schandalig dat je een hele dag zit te wachten op een hok wat niet komt. En de track and tracé code werkte ook niet dus kon ook niks volgen. Ik moestaar tegen gls uit me dak gaan. Echt professioneel antwoorden kunnen ze ook niet en dat voor een bedrijf. Meneer vond het gek dat ik beetje teleurgesteld was aangezien ik nu de maandag vrij moest nemen want als je niet thuis was verviel de glasverzekering voor een 2de zending en zaten er extra kosten aan. Dus toen uiteindelijk maandag het hok werd gebracht was ik verbaasd dat het 55 cm trapje er niet bij zat maar wel een halve kokosnoot dus weer gemaild over het trapje maar geen reactie. Uiteindelijk weer gemaild en kreeg te horen dat ik mailde als een klein kind en dat het trapje er gewoon bij zat. Hij trapte er niet in.. Nou kan je vertellen het trapje zit er echt niet bij. Meneer zegt dat alles gecontroleerd is en alles compleet is afgeleverd. Wel raar dat er dan een kokosnoot bij zit en geen trapje. Erg aardig en begripvol zijn ze dus absoluut niet! Dus het trapje hebben we nu dus maar bij de echte dierenwinkel gekocht. Triest dit

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Niks

Een hok besteld met glasverzekering moest er wel heel de dag voor thuis blijven dus gedaan maar geen hok gekregen..uiteindelijk na veel mailen en bellen waar overigens niet opgenomen werd eindelijk een niet al te vriendelijk mailtje terug meneer vond het niet nodig om de schuld bij hem te leggen maar bij de gls. En dan zeggen dat wij als een klein kind reageren waar gaat dit heen zeg! Uiteindelijk maandag maar werk afgezegt om het hok in ontvangst te nemen. Het bestelde trapje van 55 cm zat er niet bij helaas wel een halve kokosnoot die we niet besteld hadden..dus mail dat het trapje er niet bij zit ik moest normaal doen ik doe als een klein kind en gewoon zeggen dat het trapje er bij zit. Ik ga niet mailen als het trapje er wel bij zat. Maar ze mogen het trapje houden hoor.. koop wel bij een echt dierenzaak het trapje maar we zullen niemand deze zaak aanbevelen. En dan zeggen wij dat niet netjes reageren. Als bedrijf hoor je professioneel te blijven en dat moeten ze duidelijk nog leren...

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Onlangs een klacht ingediend vanwege een geleverde kokosnoot met scheur. Aangeboden werd een korting van 20% of retour sturen en crediteren. Vanwege minimale bestelheid was opnieuw bestellen geen optie en daarom dan ook gewezen op de rechten van een consument en de verplichtingen van een verkoper. De herlevering van een onbeschadigd product was totaal geen optie. Na het vermelden dat dit geen mooie recensie zou opleveren de meest onprofessionele en klant onvriendelijke mail gekregen. Jammer want als men zich aan zijn verplichtingen had gehouden was deze beoordeling niet nodig geweest.

• Nazorg & Garantie

Pluspunten

Mooie producten, snelle levering.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede duidelijke website. Snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

goede kwaliteit en vriendelijk

• Communicatie

Pluspunten

Snelle reactie op de gestelde vragen, goede opvolging van de afspraken over de levering. Heel positief is de extra informatie over het product bij de levering.

Spijtig van de toeslag bij betaling met kredietkaart.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Super goeie en snelle service Mooie kwaliteit producten

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Bestelling ging heel vlot, stevig verpakt. Zeer tevreden

Pluspunten

Fijn geholpen door Relinde. mooie producten. ook webshop bestellingen verlopen altijd perfect.

• Communicatie

Pluspunten

Mooie producten, groot assortiment. Wij kijken uit naar het gerbil boekje!

Pluspunten

Gerbilarium werd snel geleverd. Zonder schade of extra kosten.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prachtige dieren, mooie spullen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Volledig assortiment en goede tips op de website

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

nvt

nvt

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Geweldig kleinschalig bedrijf met veel hart voor de dieren. Goede snelle communicatie waarbij je alles kan vragen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring