Uitstekend!

Goeie, vlotte en vriendelijke service!

Goede kwaliteit en service

Het was tevens een positieve verassing dat hun eigen transport op zondag kwam bezorgen. Super service en aardige/behulpzame bezorger.

Op tijd bezorgd, geen schade

Ik heb een goudhamster terrarium besteld. Deze werd binnen de aangegeven tijd bezorgd, met nog een appje vooraf toen de bezorger er bijna was. De kooi had geen schade.

Prima maatwerk en service

Ik heb maatwerk in metalen deksels besteld. Het is keurig afgewerkt en past perfect. Fijn dat dit kon mogelijk gemaakt worden door Gerbil Shop Queenies.

goede en deskundige service

Goede uitleg en wat we nodig hadden toen ik de 2 Gerbils kwam halen. ook Gerbilarium 100x40x80 erg fijn voor de Gerbils mooie afwerking en staat mooi in onze huiskamer, goede uitleg wat voor een bodem bedekking we nodig hadden. De Gerbils zijn dagelijks bezig om tunnels te bouwen, ze hebben daar ook goed de ruimte voor ook heerlijk om naar te kijken. Ze klimmen ook regelmatig in de kokos nootjes en slapen daar soms met z'n tweetjes in. Ook regelmatig gemaild en netjes binnen 24 uur bericht gekregen van Martijn met goede en leuke uitleg voor verzorging van de Gerbils.

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Veel keus aan gezonde snacks! Ruim assortiment. Perfecte service.

In en in triest!!!

Aangezien ik nu voor de 3e keer mail krijg om een beoordeling te geven bij deze! Terrarium besteld en na omstandigheden meteen terug gestuurd naar queenies, het terrarium is blijkbaar kapot terug gekomen bij queenies, het glas is met vervoeren stuk gegaan! Dit betekent dat het glazen terrarium NIET goed verpakt was! En ik nu alsnog het gehele bedrag moet betalen terwijl het ik het niet eens in handen heb gehad! Schofterig en onacceptabel!!!

Alleen de bezorgdienst houd niet aan zijn geleverde afspraak. Als je daar voor thuis blijft is het vervelend.

Alle bestellingen zijn helemaal naar wens

Goede ervaring. Heb al veel besteld. Zowel het thuis afleveren van spullen, als het zelf ophalen van spullen gaat snel. Producten zijn altijd in orde.

Mooi product, levering matig

Het hamster hok is erg mooi. De levering (zondag ochtend om 7 uur ‘s ochtends) is erg matig. Track & trace mail in de nacht verstuurd. Dit kan/moet anders op normale leveringstijden.

goede kwaliteit en vlotte levering

Heel grote keuze op de site van kwalitatieve goederen. Heel tevreden over zowel de kwaliteit als de vlotte levering.

Good

Easy to order and super fast delivery! packaging and protection of the order at the top! No complaints

Mooi terrarium, netjes geleverd

Het terrarium kwam precies in een weekend dat wij niet thuis waren. We vonden het jammer dat we de bezorgdatum niet konden wijzigen. Ondanks dat dachten de bezorgers mee en hebben we uiteindelijk gezorgd voor familie die de bezorger konden ontvangen. Het terrarium ziet er mooi en goed afgewerkt uit, wij zijn tevreden!

Goede service en snelle levering

Goede service, snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en goede producten

Ik heb hier al 2x besteld. Beide keren kwam de bestelling snel aan. Producten zijn ook van goede kwaliteit.

Alle bestelde spullen worden netjes verstuurd en je kan netjes het pakje volgen. Alle soorten voer en huisje zijn goed .

Groot aanbod, goede service

Groot aanbod, goede service. Pakketje zat minder lang onderweg dan gemiddeld bij leveringen van Nederland naar Ierland.

Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering

Per toeval kwam ik (ip zoek naar hamstervoer) op de site terecht. Hier was voldoende keuze en ook nog mooi geprijsd. Harry de hamster is blij met zijn nieuwe voet en de lekkere snoepjes. Vooral de popcorn sticks zijn favoriet. Hier kan hij mooi een tijdje lekker op knagen. Ook werd alles snel geleverd. Ook altijd erg fijn!

Goede service met oog voor het beestje!

Goede adviezen, leuke spullen, snelle service….

Zeer tevreden van jullie service!

Uitstekende service, meedenkend en vriendelijke medewerkers.

Wij hebben een terrarium van 120 cm x 120 cm x 60 cm laten maken. We werden uitstekend geholpen, er werd meegedacht over wat voor ons de beste opties waren en er is voldaan aan al onze wensen. De levering verliep vlot, super behulpzame en vriendelijke medewerker die ook nog wat extra adviezen heeft gegeven.

Professioneel en betrouwbaar bedrijf

Heerlijk weer zulke vakmanschap, ben zeer tevreden over het product m, de communicatie en de verzending!

Helemaal super

Groot aanbod met leuk prijs. Bestel hier al jaren

Snel levering, top producten

Amelandseplein 7