2 weken en nog geen geld terug

Jullie hadden de verkeerde rackets gestuurd. 2 weken geleden retour gestuurd en nog steeds geen bedrag teruggestort.

Snelle goeie levering ..

Na bestellen de volgende dag ontvangen. Goed verpakt en scherpe prijs. Mooi babolat racket

goede tennischoenen mooi

goede tennischoenen ze zijn mooi en goed gemaakt voor een normaal iemand mischien wel een beetje duur ik had een kortingsbon voor 150 euro dus ik ben blij

DT heeft een ruim assortiment

Ik vind het wel jammer dat er geen loyalty programma aan hangt. Het is niet zo dat als je veel koopt bij TD je een volgende keer korting krijgt. Of heb ik het mis?

snelle levering, trage retourafhandeling

Het duurt lang voordat ik mijn retour-gestuurde spullen terugbetaald krijg. een tweede punt zijn de verzendkosten. Zowel heen als terugsturen zitten kosten aan verbonden. Dit zou er aan bij kunnen dragen om geen gebruik meer te maken van tennisdirect.

Helemaal goed en snel helaas staat mijn huisnummer er nog steeds niet goed op.

Heel makkelijk

Snelle levering, eenvoudig te bestellen, goede prijzen

Prima.

Maar klopt en snelle levering.

Goed.

Alles is goed en snel verlopen! Pakje netjes verpakt en de kleding zag er netjes uit.

zonder logo

Toen ik mijn racket voor het eerst ontving, zaten er geen snaren op, maar op de foto’s stonden ze wel. Daarna bestelde ik opnieuw en deze keer zaten er wel snaren op, maar zonder logo. Is het een groot probleem? Nee, maar ik vind het wel een gebrek.

Mooie tennistas, snelle levering Ik vond het jammer dat er op de site geen duidelijke afbeelding was van de tas met het racket er in. Het zou fijn zijn als de ritsen en vakken duidelijker te zien zijn. Het racketvak heeft een onhandige rits.

Goeie service!

Ik had een pet besteld was verkeerd maar heel netjes en goed geregeld kunnen retourneren en nou heb ik de goeie maat pet en het is een top pet!

Ik ben zeer tevreden over Tennisdirect! Groot aanbod, snelle service, fijne prijzen en hele snelle levering, super!

Snelle levering, produkt voldoet aan verwachtingen

Zaterdagavond mijn binnentennisschoenen besteld. Werden de maandag daarop om ca. 12 uur al geleverd.!! Trackingoverzicht door Post.NL goed te volgen. Nette prijsstelling. Zeer tevreden. 5 Sterren geef ik bij geen enkele echt goede leverancier. Ben bang dat men dan “achterover” gaat hangen en niet meer “scherp” blijft.

snel eenvoudig en handig

prima, snel in huis

Na bestelling kreeg ik direct bericht over aflevering. Vlot en vakkundig geregeld !

Snelle en correcte levering

Betrouwbare site, goede kwaliteit en snelle levering.

super goed

mooie artikelen en snelle levering

Prima levering, trage afhandeling retour

Levering was snel, maar retour laat nu al weken op zich wachten… Ook nog geen contact kunnen krijgen met klantenservice via whatsapp

Super blij met mijn spulletjes, snelle levering.als ik weer wat nodig heb , weet ik jullie te vinden

Altijd weer prima !

Ditmaal tennisschoenen besteld. Prijs was uitstekend, snelle correcte levering, altijd weer prima om hier tennisspullen te bestellen.

prima service maar....

ik had iets snel nodig en dus besteld omdat er bij de artikelen stond voor 17:00 uur besteld, morgen in huis. echter kwam het pas op maandag ipv zaterdag.

Blij

Heldere communicatie