Snelle levering en goede kwaliteit en service

Zeer positieve ervaring -snelle levering -goede service. Ook bij het ruilen

Goed en snel.

Zeer betrouwbare en snelle service. Alles prima geregeld conform bestelling.

Goede service, wel een omslachtige retourprocedure.

De producten waren prima. De service (via What's App) vond ik ook prettig. De retourprocedure zou wat makkelijker mogen. Ik moest een heel formulier invullen, terwijl je met mijn ordernummer alle gegevens hebt.

Ik wacht alleen nog op de terugbetaling van mijn retourzending (week geleden terug gestuurd)

Gewoon goed zonder poespas

Al meerdere keren besteld bij Tennis Direct. Goed spul, goede sale en geen problemen met ruilen en retourneren.

Topservice

Nice

Alles prima!

Bestelling snel geleverd en in orde. Tevreden.

Supersnelle levering.

Twee verschillende witte shorts besteld en snel geleverd. Één short geretourneerd en andere gehouden. Nu nog even afwachten of dat goed gaat met geld terug en verwerking Giftcard.

Een tennistas besteld, die elders niet (meer) leverbaar was. Tennisdirect.nl geraadpleegd en daar waren er nog twee voorradig. Gelijk een besteld en de volgende dag werd de tas, goed ingepakt afgeleverd.

Snelle en correcte levering maar jammer genoeg veel zichtbare schrammen op een nieuw racket. Op 3-4 plaatsen is de lak van het racket.. jammer, ik had toch iets meer professionaliteit verwacht

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed product

Fijne kwaliteit en snelle levering

Prima communicatie

Conform afspraak

Correcte levering

Geleverd war besteld is

Voldoen prima, passen perfect

Besteld en snel geleverd.

Mindere service

Levering ging heel snel, maar bij de retour zending, omdat de maat niet goed was, is men een stuk minder snel. Ik wacht al een week op terugbetaling ( want ruilen kan ook niet)

snelle, probleemloze levering tegen scherpe prijzen

snelle, probleemloze levering tegen scherpe prijzen

Snelle service en goede kwaliteit!

Voor de eerste keer iets besteld. Ben zeer tevreden over de kwaliteit.

Heel correct en snelle levering!

Heel tevreden, altijd correct en snelle levering.

Super en snel en goed

Goed, keurig verpakt, snel. Meteen bevestigingsmail. Zeer tevreden.

Correct en zeer snelle levering.

Tennisbroek besteld en keurig de volgende dag al binnen.

Super webshop!

Tot heden 2 bestellingen gedaan die helemaal prima zijn verlopen. De items zagen er ook perfect uit en de prijs was nog mooier! Een webshop die ik zeker aanbeveel.

Snelle levering, uitgebreid assortiment

Een probleem in levering via DHL werd netjes opgelost door TennisDirect.

Super de andere dag al geleverd correct bedrijf

Dure leveringskosten

Dit keer een misser

Normaal zijn mijn ervaringen meer dan goed. Vandaar dat ik regelmatig ook bij hen bestel. Deze bestelling nooit mogen ontvangen. Na de bestelling en na klein weekje wachten contact opgenomen met de vraag waar de bestelling bleef. In eerste instantie kreeg ik de boodschap dat de goederen wel overhandigd waren aan DHL. Na 2 dagen wachten nogmaals contact opgenomen en vervolgens te horen gekregen dat de zending retour is gestuurd. En dat zij niet konden zien wat er precies fout is gegaan. Jammer....want ik had een T-shirt besteld die ze nu niet meer leveren in de gewenste maat. Het blijft verder een top zaak...dus ik blijf gewoon nog bestellen. Ik ga er van uit dat het een eenmalig domper is.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk