Thuisbezorging ondermaats

Ik bestelde een racket na de slogan “voor 22.00 u besteld, morgen geleverd” gezien t hebben. De dag nadien kreeg ik van PostNL bericht dat ze zouden leveren, tevergeefs door hun tie down (ik was thuis), ook een tweede maal geraakten ze blijkbaar niet op mijn adres zodat ik uiteindelijk zes dagen na bestelling mijn pakje zelf kan gaan afhalen. Ofwel moet de slogan van de website gehaald worden ofwel een betere leveringsfirma gezocht.

Top service met ruilen en terug sturen

Meerdere keren tenniskleding besteld zowel levering als ruilen of terugsturen gaat super, Dus ben ik zeer tevreden

Vlotte levering, leuke prijs!

Via internet makkelijk te vinden. Goede producten voor een leuke prijs. Op zondag avond besteld en dinsdag had ik het al in huis.

Zeer correct en duidelijk

TennisDirect doet wat zij beloven. Leveren heel snel.

Mooi tennisrokje

Erg leuk rokje gescoord in de sale voor mijn dochter. Past perfect. Volgende dag al in huis, Top dus.

Snelle levering, fijne communicatie en breed assortiment

Fijn dat je snel wordt geholpen als je problemen hebt bij het bestelproces! Snelle levering en prima service. Door het brede aanbod is er voor ieder wat wils!

Matig

Het heeft 2 uur geduurd, voordat mijn bestelling werd afgerond. De website geeft aan voor 2200uur besteld de volgende dag in huis. De schoenen waren op voorraad de sokken zouden 4dagen later binnenkomen. Vervolgens werden de schoenen en sokken gezamenlijk maar apart verpakt pas verzonden toen de sokken binnen waren. Dus helemaal de volgende dag.

Snelle service, duidelijke mails

prima snelle levering van mijn bestelling, duidelijke website en heldere correspondentie.

Hele snelle levering , mooie kwaliteit van de aangeschafte spullen en prima service. Reageren heel snel en goed op e-mail, zelfs een achteraf verkregen code konden we nog verzilveren en werd verrekend met de totaalsom. Top!!

Goeie service en snelle levering

Fijne broekrokjes zit prima

Uitstekende eerste kennismaking met zeker een vervolg.

Mijn bestelling kon helaas niet worden geleverd conform de gewenste specificaties. Dit werd via een mail aan mij gemeld met direct daarbij een alternatief aanbod dat aansloot bij mijn eerder gewenste artikel. Prima dat meedenken! Mijn bestelling is diezelfde avond nog verzonden en de volgende ochtend had ik deze in de bus. Kortom, voor mij een uitstekende eerste kennismaking met Tennis Direct en in het vervolg staan zij op nummer 1.

Goede en snelle levering

Gebruiksvriendelijke site en de bestelling wordt inderdaad snel geleverd.

Zeer goed, alles top!

‘S avonds om ca 20.15 uur besteld en de volgende morgen rond 09.00 al in huis! Goed product, exact zoals weergegeven.

Duidelijke site, goed aanbod

Vlotte afhandeling van de order

Prima op tijd!

Snelle levering van mijn product. Ben alleen in de keuze fase dus niet zeker of ik het behoud. Kom zeker terug..

Super snelle levering

Tennisschoenen en -sokken gekocht. Werden de volgende dag al geleverd, super snel! 👌🏻

Vlotte probleemloze afhandeling van bestelling

We kwamen tot de ontdekking dat een K-Swiss sportschoen die me uitstekend bevalt omdat die breed uitvalt nauwelijks meer verkrijgbaar was in mijn maat. TennisDirect had gelukkig nog een paar met een mooie korting. Direct besteld en snel zonder problemen afgeleverd op ons vakantieadres. Enig minpuntje: de postcode werd niet automatisch herkend en moest met de hand ingevuld worden.

Altijd snel en bezorging keurig op tijd

Snelle en goede service

Snel en netjes ontvangen en duidelijke formulieren voor retour zending

Positief

Tennisschoenen waren er supersnel. Helaas op een poloshirt wacht ik weken.

Zeer tevreden over de snelle levering.

Snelle service, volgens afspraak.

Retourenboek binnen enkele dagen geregeld. Top

Klantenservice is zeer klantvriendelijk en behulpzaam, snelle goede service.

Ik had waardebonnen gewonnen waarvan de kortingscodes niet werkten op de website. Even de Tennisdirect klantenservice gebeld en het werd direct veholpen zodat ik meteen een bestelling kon plaatsen. Prima service.

Goed!

Prima, niks op aan te merken! Ga zo door!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk