Voorziet de klant in zijn/haar behoeften.

TennisDirect in Zoetermeer heeft een grote voorraad. Doordat er binnen- en buitenbanen aanwezig zijn, heb ik meteen tennis racquets kunnen uitproberen. Ideaal! Medewerkers helpen je graag en denken met je mee. Super!

vlotte correcte levering

prima website met mooie aanbiedingen

Altijd prima in alle jaren dat ik zo nu en dan wat bestel

Als ik dan een verbetertip mag geven: ik zocht schoenen die aan de voorkant lekker ruim zitten. Misschien iets met een zoekfunctie op pasvorm, materieel en dat soort dingen. Dus nog verder verfijnen.

Slecht product

Kwaliteit echt onder de maat helaas, met name van de personalisatie. Wel snel contact en snelle verzending!

Goede levering, mooie spullen

Mooie tennisspullen te krijgen. Levering gaat snel en duidelijk. Retour sturen is ook eenvoudig. Voor herhaling vatbaar.

Goede en snelle service

Het is op de website gemakkelijk navigeren, waardoor ik snel kon vinden wat ik zocht. Het bestellen en betalen ging prima en de bestelling werd snel verzonden.

Duidelijke updates en snelle levering

Itt andere sites maakt tennis direct het "vandaag bestellen morgen leveren" wel waar. Je krijgt duidelijke info waar het pakketje is en ook een melding als het is afgeleverd. Verder was de info op de site erg makkelijk en duidelijk.

Snelle levering en overzichtelijke site!

Super leuke en aantrekkelijke prijzen voor tenniskleding, rackets en verschillende accessoires!

Groots aanbod, duidelijk, goede deals & snelle levering

Kortom: eigenlijk een top online store! Een ontzettend breed assortiment. Hele goede deals voor tennissers die eventueel net gaan beginnen en een duidelijk mail-contact bij levering. Daarbij was de levering super snel, ook niet geheel onbelangrijk! Al met al super!

Kwaliteit en snelle levering

De bestelde producten zijn van goede kwaliteit en worden snel geleverd. Producten die niet naar wens zijn kunnen gemakkelijk geretourneerd worden waarna je geld snel weer op de rekening staat.

Direct contact , retourneren gratis en omruilen voor andere maat , top geregeld

De bestelde artikelen werden snel volgens afspraak geleverd. Bij de tweede bestelling ging er iets mis met het kiezen van de juiste afleveringsmethode. Dat werd na een mailtje snel opgepakt en kreeg ik de bestelling de volgende dag netjes thuis geleverd. Niets dan lof voor Tennisdirect.

Ruime keuze en bijzonder vlotte service

Duidelijk, transparant en zeer goede service met vlugge verzending wat zeer belangrijk is!

snelle en goede levering !

mooie producten, netjes verpakt en een hele goede prijs. blij met deze snelle levering !

Goede en snelle levering

Ik had een tennisoutfit gevonden in de Sale. Mooie bij elkaar passende set samengesteld. Hierdoor een goeie prijs voor een merkproduct.

Shirt goed vochtafvoerend en heeft goede pasvorm

snelle levering, juiste maat. Ziet eruit als op site

TennisDirect doet al jaren wat zij mij als klant beloven/schrijven. Makkelijk werkende site, overzichtelijk en scherpe prijzen. Kortom: dit is voor mij de winkel als tennisspeler.

Korrekte levering

Kom zeker nog eens terug.

Game, Set, Match!

Snelle service, goede producten en zeer gemakkelijk te retourneren. Voor een tennisser echt een matchpoint!

Het geleverde artikel was niet volgens de specificatie op de website

Het geleverde artikel was niet volgens de specificatie op de website. Volgens de specificatie is de enkelbrace een ‘Basko ASO Standaard’. Geleverd werd de ‘Basko ASO EVO’.

Order niet conform afspraak bezorgd

De vrijdag voor Pinksteren een bestelling gedaan. Er was aangegeven dat er verhuisd werd en de bestelling pas dinsdag verstuurd zou worden. Op dinsdagmiddag contact opgenomen, omdat de order nog steeds de status verwerken had. Er werd aangegeven dat de bestelling woensdag bezorgd zou worden en idd kreeg in een track and trace code en stond er dat de bestelling woensdag tussen 13:20 en 17:00 uur bezorgd zou worden. Ervoor gezorgd dat ik de hele woensdagmiddag thuis was en om 16:55 uur voelde ik nattigheid. Bij controle van site bleek de bestelling pas donderdag te komen. Contact gehad met TennisDirect, geen excuses of een tegemoetkoming, "wij kunnen er ook niks aan doen.". Dat viel me dus erg tegen...

Goed en simpel

Snelle goede service niks te klagen Gr. Leo

snelle verzending

fijne keuzehulp voor de aanschaf van mijn tennisraket. snelle verzending. helemaal top!

100% score alles goed en op tijd!!

Prima geregeld doen wat er afgesproken is,goed geïnformeerd en op tijd geleverd!

Goede kwaliteit en snelle levering!

De bestelling was erg afgeprijsd, van goede kwaliteit en binnen 2 werkdagen geleverd. Helemaal prima dus!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk