Goede kwaliteit en snelle levering!

De bestelling was erg afgeprijsd, van goede kwaliteit en binnen 2 werkdagen geleverd. Helemaal prima dus!

Vrijdagmiddag besteld zaterdagmiddag in huis!

Prima en op tijd geleverd. Werd direct bij de buren afgegeven gezien ik zelf niet thuis kon zijn.

Had iets besteld wat naderhand toch niet wat ik zocht,heb het retour gestuurd en werd op een op een goede manier afgehandeld zodat ik het betaalde bedrag weer op mijn rekening werd gestort.

Zeer goede ervaring en een ongelofelijke snelle en betrouwbare levering

Goede site, snelle levering en goede kwaliteit.

Makkelijk en snel!

Makkelijke besteltijden, snelle levering en goede communicatie!

Zeer snelle correcte levering!

Zeer snelle correcte levering!!

Perfect!

Easy to order, good prices, fast delivery!

Goede en snelle service

Goed en snel

Tennisracket en schoenen besteld

Goed product

Ik ben erg tevreden met mijn aankoop (babolat drukloze tennisballen). De levering was snel en het het product goed.

snelle afhandeling

Een super geweldige tennisspeciaalzaak!

Ik heb tot nu toe maar 2 keren besteld, en ben tot zo ver blij met de service die TennisDirect aanbiedt aan klanten. Verder heb ik geen enkele hindernis bij mijn bestellingen gehad, alles ging zo snel en gemakkelijk. Bij mijn eerste bestelling had ik nog wat moeite over keuze maken van de juiste maten van t-shirts en racket grip, en toen belde ik TennisDirect klantenservice en kreeg toen een advies welke maat het beste voor mij zou zijn. Met dat advies heb ik mijn bestelling geplaats en toen die was aangekomen bleek alles gewoon de juiste maat te zijn, waar ik heel gelukkig mee was. Ik kijk ernaar uit om meer bestellingen te plaatsen bij TennisDirect, omdat het gewoon kan en ze zijn top!

Super service, mijn bestelling komt een dag later en ik krijg gewoon een tegoedbon van € 10

Goede info en prima spullen!

Goede site en snelle bezorging!

Heel fijne site met ruime keuze! En vooral snelle bezorging👍🏼

Snelle levering, klantenservice makkelijk bereikbaar en zeer klantvriendelijk, omruilen verkeerd geleverd artikel snel geregeld.

Prima Komt afspraken na .Bericht als het langer gaat duren.

Niks op aan te merken

Snelle verzending, goede acties in de sale en mooie producten! Fijne tenniskleding van de beste merken. Ik ga zeker vaker bestellen bij tennisdirect.

Altijd goed!

Ik ben heel tevreden over tennisdirect. Ze leveren altijd op tijd, zijn flexibel en komen afspraken na. Gewoon zoals het hoort zou je zeggen, maar zoals het helaas niet altijd gaat. Maar bij tennisdirect dus wel! Bij mijn laatste bestelling kreeg ik zelfs geld terug via de laagste prijs garantie! Kortom, hier spreekt een tevreden klant.

Snelle levering, duidelijke website

Snelle levering, duidelijke website

prima, alles volgens schema

idem

Met deze snelle service en het mooie racket is mijn kleindochter 2e geworden gisteren, terwijl ze maar een paar weken aan het tennissen was.

Veel keus. Prima prijs en vlotte levering.

Bestellen gaat makkelijk en er wordt snel geleverd. Retourneren geen probleem en vlot geld weer terug. Van alle online aanbieders van tennis artikelen is dit bedrijf de beste keuze.

Goede service!!!

Ik had onlangs een vraag over de levering en ben zeer snel geholpen. Probleem lag bij transport maar heb extra info gekregen zodat ik beter kon plannen wanneer ik thuis moest zijn om bestelling aan te nemen. Dat kom je niet overal tegen.

Betrouwbare en snelle levering

Bestelde artikelen voor een goede prijs binnen een dag geleverd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk