Betrouwbare en snelle levering

Bestelde artikelen voor een goede prijs binnen een dag geleverd.

snelle levering en goede servies en goede prijs

snelle levering en goede servies en prijs

Snel en goed!

Alles prima verlopen vanaf bestelling tot levering.

Duidelijke site met heel veel keuze.

Een artikel zoeken op TennisDirect gaat heel makkelijk en snel. Er is heel veel keuze en gelukkig is alles overzichtelijk. De bestelling werd snel en op de afgesproken dag geleverd. Prima webshop.

supergoede service

kwaliteit shirtjes prima en maat klopte precies. Fijn geholpen toen ik wilde ruilen ivm de kleur

Prima, snelle service

Bestelling snel en goed afgehandeld

Goede kwaliteit snel gelieerd

Meer kwaliteit voor een mindere prijs

Zeer te vrede over de gemaakte afspraken van prijs tot en met de levering zeer correct , zal zeker blijven kijken en hopelijk kopen Mijn hartelijke dank 👍😜

Levering op tijd, netjes verpakt.

Alles oké!

Uitstekende service en snelle levering

Uiterst tevreden. Duidelijke site en snelle levering

Duidelijk snel , toppie.

Via internet besteld en betaald. Navolgende keurig op tijd geleverd op de aangegeven tijd. Vooral nu waren geen verzendkosten , wat een leuke bijkomstigheid was. Super

Bij omruil prima geholpen

Geen levering op de volgende dag

Vrijdag besteld voor tien uur 's avonds. De website 'schreeuwt' dat het de volgende dag bezorgd wordt. En wat blijkt? Komt gewoon op maandag. Lousy belofte en service. Bah.

Snelle en voordelige levering

Een Nike sport bidon werd keurig de volgende dag geleverd. En ook big eens zonder verzendkosten.

Super goed service!

Veel besteld bij Tennisdirect. Wat zo fijn is dat het duidelijk is hoe je kan bestellen, betalen en eventueel hoe te retourneren. Mooie website en goede service

Goed!

Goede service. Snel in huis, goede kwaliteit.

Niet efficient

Ik had een kapotte tas waarbij de klantenservice verzocht tot het maken van foto's van het probleem. Ik maakte vervolgens de foto's en zonder reactie op de foto's werd er verzocht om de tas retour te sturen. De retournering was gratis echter diende ik zelf voor de inpakdoos te betalen. De kosten met het feit van niet gebruikte foto's en onnodig gemaakte/geuploadde foto's maakt dat ik uw service inefficiënt vind. Update: de volgende tas bevat overigens ook weer scheur

Zeer snelle levering! Na het avond eten besteld en nog geen 18 uur later in huis! Ook het retour sturen gaat makkelijk, er zit een brief bij waar je aanvinkt wat niet past dit in de doos terug stoppen, terug brengen bij het postkantoor en klaar! Ideaal!

Snelle levering en goede infotmatie

Snelle en goede service

Snelle levering thuis en nette communicatie aan telefoon. Pakketje was netjes ingepakt en ook mogelijkheid om te retourneren was duidelijk.

Alles klopt Direct

Alles volgens bestelling snel afgeleverd!

Goede service, zowel online als in de winkel

Overzichtelijke website, goede prijs en snelle levering. Het is alleen wel aan te raden tennisschoenen in de fysieke winkel te kopen zodat je kunt passen. Ik heb mijn online gekochte schoenen in de winkel geruild, en ben daar erg goed geholpen.

Zeker goede service

Snel afgeleverd en goede service.

Besteld via de website. snelle levering, netjes verpakt en geheel gratis geleverd.

Goede service en vriendelijk personeel.

Uitstekend.

Gantelstraat 14