Fijne webshop en snelle levering!

Komen afspraken na! 👌

Snelle en nette levering volgens afspraak

Al veel besteld. Alles is altijd compleet en netjes op tijd. Goede service dus.

Heel goed en duidelijk

Zeer snel. Precies volgens website.

Goede ervaring met TennisDirect...service is top!

Inderdaad de dag erop al bezorgd...echt super.

Alles prima geleverd en vgls afspraak

Teleurstellend

De schoenen die ik ontvangen heb, waten reeds gedragen. De gravel zat nog ih profiel en de veters waren al wat roze. Ook een teleurstellende mail ontvangen. Geen excuses. Dit was mijn eerste bestelling. Ik denk niet dat er nog een tweede komt.

Veel keus en super snelle levering.

Great website, delivery service and quality of goods

Great website, delivery service and quality of goods

Bestelling is goed gegaan.

Geweldige service.

Had een broek en shirt besteld. Broek helaas te klein. Direct terug gestuurd en 2 dagen later de nieuwe al weer in de bus. Top service!!

Niet zomaar een webshop.

Tennis direct heeft eigenlijk alles wat met tennis te maken heeft. Ik kom wel is in een winkel en dan is de keuze maar beperkt. Wat erg prettig is dat ze snel leveren. Alleen retourenboek duurt geld terug storen iets langer, maar dat is logisch ivm verwerking. Enige tip: wij hadden een racket besteld en konden tijdens de bestelling een snaar type kiezen. Voor mij was niet duidelijk dat als ik geen keus maak dat het racket dan zonder bespanning geleverd wordt. Dat mag wel iets duidelijker vermeld worden.

Altijd betrouwbaar en op tijd zoals afgesproken

Betrouwbaar en altijd op tijd geleverd

Goede en snelle service

Na de bestelling geplaatst te hebben is het fijn dat je via de mail een bevestiging krijgt. De snelle levering is prima verlopen, deze was ook goed te volgen. artikel is goed ontvangen en ben er tevreden mee.

Snelle verzending en goede service

Ik had kleding besteld maar ook een tennisracket waar ik de naam van mijn man op had laten printen (als cadeau voor zijn verjaardag). De bestelling kwam heel snel. Helaas paste ik wat kleding niet en zat er een beschadiging op het racket. Ik heb deze teruggestuurd met verzoek het racket z.s.m. opnieuw te sturen zodat ik hem op tijd had voor de verjaardag. En dat hebben ze heel snel opgelost. En het geld voor de geretourneerde kleding stond binnen een week weer op de rekening.

Goed product voor mooie prijs

Online een goed advies over tennisracket,snel geleverd,en bevalt meteen prima

Heel prettig

Goede service. Snelle verwerking van de bestelling. En ook het retourneren.

Pluspunten

Uitstekende service.

Pluspunten

Veel spullen om uit te kiezen en goed geprijsd. Plus een snelle levering.

Pluspunten

Super snelle levering

Pluspunten

Snelle service , geen retourkosten

Pluspunten

Groot assortiment, snelle levering

Pluspunten

Goede prijs/kwaliteit en om 17.00 besteld en vlg dag om 10.00 uur in huis

Pluspunten

Veel keuze, goede levering

Niets

Pluspunten

Overzichtelijke winkel, mooie aanbiedingen, snel verzonden en de paar artikelen dat ik had terug gestuurd was het geld snel van overgemaakt.

Pluspunten

Er is een uitgebreid assortiment aanwezig en ze leveren supersnel! En mocht een artikel niet bevallen dan stuur je het gewoon terug of brengt het even bij ze langs en je geld word snel teruggestort kortom een aanbeveling waard!!!

Iets meer grote maten in het assortiment zou prettig zijn

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk