Pluspunten

Er ging iets mis bij het personaliseren van mijn bestelling. Klantenservicemedewerker Demi deed een stapje extra om het voor mij op te lossen. Dit is ook goed gelukt. Super!

Als je 24 uur per dag in de lucht bent als webshop, kun je ook 24 uur per dag berichten krijgen. Het zou goed zijn als jullie nadenken hoe jullie dit proces stroomlijnen met de productie.

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering en goede service

Ik had geen mail ontvangen met de track en trace code, maar het pakket was wel gewoon verstuurd.

Pluspunten

Snelle levering, groot assortiment

beter beschrijven hoe het product valt. ik had een tennis trainingspak van nike bestel, xl, en deze was zo klein, ik had warschijnlijk een xxxl nodig gehad. valt klein en kort had handig geweest

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik bestelde een oranje tennisrokje en toen stuurden men een rood rokje. Er stond zelfs een sticker met rood op de verpakking. As antwoor gaf men dat de kleur niet geheel rood was. Zat tussen oranje en rood in. De kleur was harstikke rood. Ik bestel een zelfde rokje maar dan een donkerblauwe en dat wordt mij gemeld dat ik 5,95 euro moet bijbetalen. Ik wacht al vanaf 14-5-2019 op een nieuw rokje. Ik vind deze service niet goed. Ik heb geen foute bestelling gestuurd. Ik heb al vaak artikelen bij Tennis Direct besteld en ook de kans op het winnen van een waardebon van 100 euro is nihil. Ik geloof niet zo in dit verhaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle service Duidelijke communicatie, ook over retourzending!

Pluspunten

Mooie duidelijke website. Het te zoeken product is eenvoudig te vinden en is voorzien van heldere productomschrijving/kenmerk.

Het via de site kiezen van een ander afleveradres verliep niet geheel soepel maar is uiteindelijk perfect door de medewerkers opgelost.

Pluspunten

Zeer goede en snelle service!

Pluspunten

Mooie producten en snelle levering!

Pluspunten

Afspraken rond levering altijd prima! Ook telefonisch word je goed te woord gestaan en adequaat geholpen.

Het zou mooi zijn als jullie je als webwinkel voegen bij Sponsorkliks. Dan krijgen de tennisverenigingen nog een financiële bonus als hun leden bij jullie tennisspullen kopen.

Pluspunten

Zeer snelle reactive en levering. top!

Pluspunten

Gewoon gedaan wat ze beloven. Snel geleverd. Factuur en track en trace. Mankeerde niets aan.

Pluspunten

Korrect en snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Veel keuze Snelle en correcte levering

Pluspunten

Supersnelle service en vriendelijk personeel. Goed te begrijpen website die makkelijk werkt.bestellen is eenvoudig.

Geen

Pluspunten

Super website, breed assortiment Up-to-date Zeer snelle levering

Pluspunten

Snelle en verzorgde levering van bestelde producten

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Geen

Pluspunten

Prima site

Pluspunten

Really good quality product, fast delivery! I am satisfied to buy my tennis rocket from this site.

Pluspunten

- Snel en compleet geleverd - Simpel retourneren dmv bijgevoegd retourformulier en adressticker - Het retour gestuurde snel op mijn rekening - En dan ook nog eens telefonisch zeer vriendelijk geholpen! Dat is alles wat ik kan wensen.. TennisDirect?: Dikke 10!

GEEN !!!

Pluspunten

Snelle bezorging zoals beloofd, de volgende dag. Kleding netjes en goed verpakt. Bij retourzending het bedrag binnen paar dagen teruggestort op rekening. En mooie actie's m.n. wat betreft kleding.

Voor wat betreft mijn ervaring met Tennis Direct zie ik geen verbeterpunten. Men doet wat wordt beloofd.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk