Pluspunten

Pluspunten

Super snelle bezorging, retour en service!

Wat tips voor productkeuze zou fijn

Pluspunten

Heel goede site, alles makkelijk te vinden en een prima afhandeling van de bestelling door goede communicatie en een zeer vlotte bezorging.

Geen.

Pluspunten

Snelle en correcte levering.

Ga zo door.

Pluspunten

Snelle levering, en goed advies

Online bestellen & de winkel afrekenen

Pluspunten

Veel keus, goede snelle service

geen

Pluspunten

Snelle levering, Makkelijk retourneren.

Bij de rokjes zou het fijn zijn als er een optie is om te selecteren of er een zak voor de ballen in het broekje eronder zit. Ik wil altijd een zak/ optie op het broek om de ballen in te stoppen. Dat kan ik hier niet selecteren. Gevolg, iedere rok aanklikken en het rokje bestuderen of de omschrijving lezen. Dat kan beter :)

Pluspunten

Bij TennisDirect vind je een groot aanbod van tenniskleding, -schoenen, -rackets en -accesoires. Het is eenvoudig te bestellen en alles wordt keurig en vlot bezorgd. Een aanrader.

Pluspunten

Supersnelle service en prima telefonische bereikbaarheid en ondersteuning.

Pluspunten

Duidelijke website, makkelijk bestellen en snelle levertijd.

Pluspunten

snel, vriendelijk, op tijd!

geen!!

Pluspunten

Online tennisschoenen besteld, leken iets te ruim. Omdat ik toevallig een dag later in vestiging Zoetermeer kwam, werd daar een maatje kleiner besteld om te passen. Was ik bijna na sluitingstijd, maakte dat ook nog eens niet uit en kon ik ze kosteloos ruilen. Uitstekende service!!!

Op dit moment niet.

Pluspunten

Zeer fijne site. En een snelle bezorging. Mijn zoon is heel erg blij met de tennisbroek. Precies wat we er van verwacht hadden.

Pluspunten

Zeer snelle levering.

Geen

Pluspunten

Bestelling stond al binnen 2 uur klaar om op te halen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

E-mail contact over de bestelling en bij vertraging wordt aangegeven wanneer je wel het product kunt verwachten.

Als je een tennisracket koopt via een afbeelding aangeven de verschillende vormen en grote van het blad. Maakt het ook overzichtelijker. En de websitebezoek voor de telefoon kan beter.

Pluspunten

alles snel en perfect geleverd

Pluspunten

Snelle levering, netjes en stevig verpakt ook!

Pluspunten

Supersnelle aflevering van bestelling. (binnen 20 uur in mijn geval). Netjes verpakt, niets op aan te merken.

Pluspunten

Goede levering

Levering duurt langer i.v.m. dat jullie het product zelf niet op voorraad hebben. Dat is jammer.

Pluspunten

Snelle verzending, topservice bij retouren, correcte afhandeling en vriendelijke klantenservice

Betere selectiemogelijkheden op de site

Pluspunten

Ontzettend snelle levering Degelijke verpakking

Pluspunten

Snel geleverd zoals beloofd.

Pluspunten

Duidelijke voorwaarden Snelle levering Goede beschrijving van het product Product komt volledig overeen met afbeelding en omschrijving website. Handige aanbieding bij afrekenen

N.V.T.

Gantelstraat 14