Zeer tevreden.

Goede producten, snelle correcte levering en een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Voor mij de beste site om tennisspullen te kopen. Altijd de nieuwste collecties en een top service.

Geweldige service + snelle levering

Het valt mij altijd op dat tennis direct snel levert met duidelijke voorwaarden.

De laatste tijd gaat het minder soepel

Een week moeten wachten op een racket dat op voorraad lag. Oké, het moest bespannen worden maar dan nog vind ik een week wat lang. De tegelijkertijd bestelde andere zaken die ook op voorraad waren werden, hoewel wél op de pakbon, niét meegeleverd en zijn een dag later nog steeds niet binnen. Hierover een mail gestuurd om navraag te doen resulteerde in een automatisch antwoord met de reactie dat het zo druk was op de klantenservice en dat een reactie naar verwachting binnen 3 - 4 werkdagen zal komen... En zo ging het de laatste tijd vaker mis met de levering van bestellingen. TennisDirect jullie doen er goed aan je logistieke processen eens goed te evalueren en te verbeteren. Dan wordt het waarschijnlijk ook wat rustiger op de klantenservice.

Nóg wachtend

De laatste bestelling is nog steeds niet toegekomen??

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Zeer snelle levering en goede prijs

Zeer snelle levering

Wacht nog steeds om mijn bestelling van 27 december

Helaas is mijn bestelling nog niet aangekomen en wacht nog op een reactie van klantenservice

Goede levering duidelijk heid

Een mooie aankoop en een tevreden klant!

Overzichtelijke website -> vlotte bestelling -> snelle levering! Alles tip top in orde!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle en foutloze uitvoering van mijn bestelling

Besteld vóór Kerstdagen en geleverd zoals vermeld,tegen 30/12.

Gewoon TOP

Top site, veel voorradig, snelle leveringen.

Goed product vlotte levering

Tretorn al jaren vaste waarde vwb tennisballen, hier redelijk geprijsd en vlot geleverd

Snelle afhandeling en bezorging

Gewoon betrouwbaar

Veel keus, digitaal genak. Duidelijke communicatie en snel bezorgd.

wisselend

Op 20 december heb ik via de site tennisschoenen besteld. Deze zouden worden geleverd via DHL. Ordernummer 101101329890. Tot heden heb ik nog steeds niets ontvangen. Kunt u nagaan waar deze gebleven zijn. De betaling is via ideal gedaan. In het verleden heb ik nooit geen problemen gehad met bestellingen.

Op tijd gekomen.

Ze waren op tijd asn de deur gekloot en gewacht.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Leuk Kerst cadeau, optijd besteld, bestelling vermist

Vreselijke service. Kerstcadeau op tijd besteld, bestelling vermist geraakt. Schoenen zijn niet meer te leveren. Bestelling vermist. Geen kerstcadeau, ook niet na de kerst. Ontzettend teleurgesteld in de service van tennis direct. Om het wat goed te maken heb ik gevraagd om mijn cadeaubon van €10 in waarde terug te geven ipv een nieuwe cadeaubon. Naast dat zoiets niet zelf wordt geopperd, is mijn verzoek ook afgewezen.

Uitstekende product (tennistas)

Top levering.

Ik ben zo blij met mijn Fallon tennis jack. ik heb nog gekeken bij Wehkamp en daar was het jack niet 48,= euro maar liefst 79,=. Zo blij dat ik niet bij Wehkamp heb gesteld maar bij jullie!!

wacht af

terug gestuurd nog niets gehoord

Mooie broek, past perfect

Correcte en snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Mooie kwaliteit trui en snelle levering

Zonder problemen besteld na 22.00 uur en volgende dag in huis

heel snel geleverd

De bestelling is heel snel geleverd , het was een kerstkadoo voor mijn kleinzoon. Het is een heel mooi tennisshirt en hij is er super blij mee en Oma ook natuurlijk . Oja mijn kleinzoon is Max van Duivenboden en heeft bij jullie gewerkt in Warmond.

Bestelling (kerstcadeau’s) nog steeds niet binnen

:(((((

Precies zoals het hoort!

Grote voorraad, snelle levering en duidelijkheid. Precies zoals het hoort!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk