Precies zoals het hoort!

Grote voorraad, snelle levering en duidelijkheid. Precies zoals het hoort!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

i bought and thez send it used and broke

I am from Brazil and I sent it to a friend over there and when i picked it up it was used and broke. I cant find someone to talk too and i would like to know if there is something we can do

Goede collectie, concurrerende rijzen

Mooie merken, voldoende keuze, concurrerende prijzen. Prima!

Geweldig. Snel en kwaliteit.

Heel goed proficiat !!

geweldige service

had in eerste instantie te kleine schoenen besteld en had daarbij een kortingsvoucher gebruikt. Heb de schoenen terug gestuurd en een grotere maat besteld. Kon daarbij de voucher niet meer gebruiken. Contact gehad met de klantenservice en zij hebben ervoor gezorgd dat ik het geld van de kortingsvoucher alsnog terug krijg. Verder maken ze waar, vandaag besteld en morgen in huis. In een woord: TOP

Great choices and prices together with perfect delivery!

N/A

Beantwoord volledig aan de verwachtingen

Tevreden met kwaliteit van de pantoffels en snelheid van levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Ik ben al langer dan een week aan het wachten op mijn bestelling

Ik krijg geen respons op mijn vraag wanneer mijn bestelling aankomt.

Super tevreden!!!!

Super snel ontvangen en goede kwaliteit... Gr. Coen

Snel

Snel geleverd. Na een klacht over een retourzending, werd dit netjes opgelost. Goede communicatie

prim

Goededag, ik heb de bestelling ontvangen. 3 van de 4 artikelen heb ik weer retour gestuurd. Ik zou graag willen weten of jullie dit ontvangen hebben want ik heb er geen bevestiging van gehad. Graag hoor ik dit z.s.m. Mvg Henriëtte Kramer

Altijd perfect

Nooit een probleem met aankoop

ander artikel geleverd

Ander artikel geleverd - meteen retour gestuurd maar geen feedback over wanneer juist artikel geleverd wordt of terugbetaling plaatsvindt. Order staat op mijn account op 'completed'

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Zoals altijd, snelle levering van de juiste producten

Zie hierboven: ook bij het retourneren klopt alles

Vlotte levering van kwalitatief materiaal

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Super goede en snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Alles prima snel en geregeld!

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Betaling uitgevoerd maar schoenen nooit ontvangen

Zelf heb ik moeten vragen waar mijn bestelling bleef want deze bleef na 8 dagen nog steeds op pending staan. Via Whatsapp contact opgenomen en daar kreeg ik te horen dat het vast is omdat het geld niet gestort werd en dat hij de bestelling al geannuleerd had. Terwijl het bedrag wel van mijn rekening was gegaan 1 dec. Er mocht wat meer doorgevraagd worden alvorens mijn bestelling zomaar te annuleren...

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goed product voor een interessante prijs

Goed product en voor een goede prijs.

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Herhaalde positieve ervaring met bestellen en bezorgen.

snelle service

snelle service

Pakket niet ontvangen

1,5 week geleden pakket besteld nog niks ontvangen. Maandag gemaild met klantenservice, ontvang niks terug?

Ik ben tevreden

Mooie artikelen. Snelle service

Prima webshop!

Snelle levering en product was goed verpakt.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk