Slechte Langzame service, uiteinde;ijk redelijk opgelost

Zeer duur premium padelracket gekocht, binnen een week gebarsten, kan tennisdirect natuurlijk niks aan doen maar de service is vervolgens belachelijk. Eerst duurt het 5 dagen voordatver op de mail gereageerd wordt, terugsturen voor controle logisch, had je ook na 1 dag kunnen zeggen, vervolgens moet je een formulier invullen en opnieuw de klacht uit leggen en dit formulier uitprinten!!! Kost weer allemaal extra tijd, wie jlheeft er thuis nog een printer staan in deze digitale tijd... Racket teruggestuurd nu ruim een week verder en nog steeds niks gehoord. Nu al ruim 2 weken zonder racket waar heel veel geld voor is betaald. Dit is de laatste keer dat ik hier heb besteld! 1,5 week na verzenden van het defecte racket telefonisch contact opgenomen toen wel goed geholpen en een nieuw racket toegestuurd gekregen. Blij met de uitkomst maar had in mijn ogen niet zo lang moeten duren.

Duidelijke website en snelle levering.

Binnentennisschoenen besteld. Helaas waren de schoenen te klein omdat ik er steunzolen in moet dragen. Een maat groter was er niet meer. Heel jammer.

Altijd optijd in huis

SJENG..Zeer comfortabel en heerlijke zachte kwalitatieve tenniskleding…ik mis alleen een zwarte body warmer Nike tennisschoen..licht gewicht aan de voet alvast in huis voor het voorjaar. Een echte eyecatcher!! Sokken Nike….had al de iets kortere..maar nu iets hoger. Fijn voor de koude tennis dagen!

SLECHT

Giftcards werken niet, en dan kom je er pas later achter dat je via een ingewikkelde manier je je giftcard kan inwisselen. Dit gedaan en vervolgens een fout melding gekregen! waardeloos

Snel en een mooi trainingspak geleverd

vlotte levering

Grote keuze en aantrekkelijke prijzen

Snel en correct..

uitstekende ervaring m.b.t. de aankoop en de levering.

geen verdere toevoeging.

Zeer snelle levering

Ruim assortiment snaren met scherpe prijzen. Ondanks de Black friday drukte mijn bestelling snel binnen

Helaas lange levertijd

We bestellen regelmatig bij Tennisdirect en altijd correcte levering. Bij de laatste bestelling helaas al 9 dagen aan het wachten op de levering.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed, product voldoet aan de verwachting

Prima service, product voldoet aan de verwachting

Goede product beschrijving

Duidelijke website. Ik kan direct vinden wat ik zoek.

Al heel vaak bestellingen gedaan en altijd prima in orde. Ook telefonisch goed bereikbaar.

Zeer matig verpakt

Een (duur) padelracket besteld die alleen met een dun zakje verpakt was in een veel te grote doos. De grip was verpakt met plastic, dit zat echter zo vast dat ik met het voorzichtig uitpakken stukjes van de grip meetrok. Het is niet onoverkomelijk, maar niet heel leuk als je een nieuw racket koopt.

Fijne tennisschoenen, mooie aanbieding

En vlekkenloze bezorging

Bestellen prima verlopen top

Topservice!

Top service en goede info omtrent levering!

Snel geleverd!!

Vandaag besteld, morgen netjes geleverd!

Binnen 24 uur geleverd! Producten zijn goed en zoals omschreven

schoenen zijn nog niet geleverd

bestel precies ging prima alleen nog geen schoenen geleverd gekregen, die zitten nog in de molen bij DHL

snel

goed tennisassortiment

Vlot en juist

Snelle bezorging, juiste maten

Goede ervaringen

Product wordt snel volgens afspraak geleverd. (Net als vorige bestellingen)

Geen antwoord meer

Ik had contact over mijn verjaardagscadeaubon via KNLTB. Ondanks emailwisseling niet kunnen incasseren.

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk