Fijn dat alles zo onwijs snel geleverd werd! Mijn dank is groot. Mw. Roelvink.

goed ervaring

de klantenservice is aardig en behulpzaam

Prima levering en resultaat

Prima levering en resultaat

Minder prettige aankoop

Geachte Bij mijn laatste was er op de rugzijde een vlek. Bijzonder jammer. De overige artikels waren oké. Toch heb ik nog vertrouwen in het bedrijf Tennis direct nl.

Altijd snelle levering

Ik ben niet blij met Tennis Direct.

Op 16 november pakket retour gestuurd. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug. Ik wil wel bestellen bij jullie maar ik betaal niet meer vooruit. Als dat niet kan bestel ik niet meer. Met vriendelijke groet, Edy Koghee Tracking nummer retour: 3SPSP000979455

Goede service en mooie website

Een van de meeste complete websites. Duidelijk en overzichtelijk en snelle, betrouwbare service.

Alles komt heel snel thuis aan, duidelijke communicatie. Nog geen negatieve ervaring gehad!

Verkeerde kleur

Wederom is de verkeerde kleur rokje geleverd

Nog niets ontvangen

Bericht gekregen van BPost dat pakje er is, berichtje is in het Engels, maar op het afhaalpunt kunnen ze niets vinden. Echt jammer want van tennis direct ben ik zeer tevreden

Slechte bezorging

Na 1 dag geen contact over de bezorging, van pakket.

prima deal

geen problemen ditmaal

Schitterend

Top aankoop, zeer snelle levering

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Fijne winkel met scherpe prijzen en snelle levering

Fijne online winkel voor tennis en padel benodigdheden.

Onduidelijk met levering

Werd niet op de hoogte gehouden van de levering. Liep niet zoals het moet

Prima service en op vragen wordt snel en adequaat gereageerd

Ik kreeg geen bevestiging van retourzending. Vervolgens heb ik een mailtje gestuurd dat snel werd beantwoord en waarin werd bevestigd dat de retourzending was aangekomen.

Tennis broek

De broek is heel mooi de sevice van tennis direct ook alleen de vervoerde DHL is vreslijk but Eerst maken ze de broek kwijt daarna stuurt tennis direct het geld terug ik bestel een nieuwe afleverem bij dhl dat gaat goed ik stuur hem retour omdat hij te groot was ik krijg geen terug stuur mail van DHL helaas moet ik nu maar afwachten of ik het geld van tennis direct terug krijg want DHL snapt noet waar de retour mail is gebleven dus ik kan ook niet bij tennis direct gaan vragen want ik heb geen bewijs dat hij retour is Conklusie ik koop nooit meer bij een web winkel die laat bezorgen dopr DHL Thea bruikman

Levering top. Reactie op vragen kan sneller

Ik had een paar vragen over een product, helaas duurde het wel een aantal dagen voordat het antwoordt gegeven was. Levering was zeer snel goed en netjes ingepakt

Top service en goede hulp !

Goede service en professioneel advies.

Goede service maar soms matige vervoerders.

De artikelen die ik bestel bij Tennisdirect zijn vaak van goede kwaliteit en de koop is snel geregeld. Echter schort het nogal eens met de levering, nu helaas via DHL. Soms krijg ik mijn pakketje binnen 2 dagen maar het komt ook voor dat mijn pakketje pas na een week in huis is, jammer. Ook zijn er weinig aanbiedingen wat betreft tennis rackets. De meeste internetwinkels (tennis) hebben staffelkorting als je er 2 of meer besteld, of een extra korting met bijvoorbeeld Halloween, helaas niet bij Tennisdirect, althans niet meer, vroeger nog wel, jammer, zeker met de huidige absurde prijzen voor een tennisframe. Verder een betrouwbare winkel.

Snel geregeld maar retourneren is een drama

Tennisschoenen super snel geleverd maar retourneren.. 1 week geleden terug gestuurd maar nog niet eens ontvangstbevestiging gehad laat staan geld terug..

Pakket helaas nog steeds niet ontvangen

Tja, wat vind ik van de service. Die vraag kan ik nu nog lastig beantwoorden. Want ik wacht al 10 dagen op mijn bestelling. Ik ben heel benieuwd naar de service en afhandeling.

Zeer correcte afhandeling van mijn bestelling.

Mijn bestelling zeer correct en snel afgehandeld!

Organisatorische ramp

Bestelling nooit aangekomen. Misverstand met bezorgingsdienst en na heen en weer gemail gehoord dat het product niet meer voorhanden was en dat ik mijn geld terug kon krijgen. Heel vermoeiend allemaal. Hierna andere schoenen besteld, dat ging gelukkig beter. Dit tekstvak werk trouwens ook heel onplezierig, er is geen cursor ziochtbaar.....

Levering nooit ontvangen en na verzoek geld retour ontvangen

Levering nooit ontvangen en na verzoek geld retour ontvangen