Snelle levering, goed online advies

A

Snelle en correcte service

Ik weet het nog niet

Helaas heb ik mijn bestelling terug moeten sturen, omdat de tennisschoenen te klein zijn. Indien ik mijn geld snel teruggestort krijg geef ik een hoger cijfer, even afwachten

Snel

Snelle nette levering

prima service

Alles in zeer snel geleverd en de goederen waren prima.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goed geholpen ondanks de winkelwagen die niet meewerkte. Vriendelijk en behulpzaam

Tennisschoenen besteld. Volgende dag binnen. Blij mee

Verschrikkelijk

K*t site, giftcards werken niet. Wil je bestellen gooit de site tot 2x toe mijn winkelwagen leeg. €35 aan giftcards zo de prullenbak in! Nooit meer tennisdirect

Klacht afhandeling uitstekend.

Lekker makkelijk bestellen en snelle levering. En belangrijk goede en leuke aanbiedingen

super

Vlugge levering. Artikelen van goede kwaliteit

Voortreffelijk.

Zeer goede service

Bij mijn bestelling tennisballen kwam 1 koker beschadigd aan. 1 telefoontje was genoeg. Zonder problemen en gezeur, direct een nieuwe zending gestuurd. Grote klasse.

Altijd goed. Snelle levering. Als je belt wordt je goed te woord gestaan. Retourneren peace of cake!

uitstekende levering

het product voldoet geheel aan mijn verwachtingen.

Snelle service!

Snelle service en goede aanbiedingen

Bestelling niet ontvangen

Mijn vorige bestelling werd goed uitgevoerd. Mijn laatste bestelling is echter niet aangekomen. Bij doorgave had Post NL 5 dagen tijd om te antwoorden. Bijna 14 dagen later wacht ik nog steeds op enig nieuws. Mijn bestelling van 17/10 is dus nog steeds spoorloos. Ondertussen heeft Tennisdirect mijn geld terug gestort en werd mijn nieuwe bestelling vlot geleverd. Heeft een tijdje geduurd maar alles opgelost dus een tevreden klant.

Prettige service

Goed product en voldoende flexibiliteit om iets wat niet helemaal klopt, meteen op te lossen.

Snelle levering.

De bestelling werd snel afgeleverd, kwaliteit en prijs in verhouding. Fijn dat er regelmatig aanbiedingen zijn.

Snelle levering en goede kwaliteit kleding

Prima grip

Prima grip voor mijn tennisracket

Geen reactie als je iets wil terugsturen

Ik heb op verschillende manieren getracht contact op te nemen om een retourformulier te krijgen voor het terugsturen van 1 kledingstuk wat ik niet wens te houden. Er wordt totaal niet gereageerd op dit verzoek, dus nu zit ik met een tennisbroek die ik niet had willen houden.

Snelle afhandeling goede info

Goede ervaring

levertijd en kwaliteit

levertijd en kwaliteit

Alles in orde!

Ruime keuze, goede merken, voor elk wat wils

Altijd top

Snelle levering, vriendelijke klantenservice!

Gantelstraat 14

5145 PH Waalwijk