Mooie producten tegen scherpe prijs

Mooie producten tegen een scherpe prijs, fijne website en snelle levering!

.....

Als aangekondigd wordt: ‘vóór 20u besteld, morgen in huis’, dan moet je je daar ook aan houden!

Zie hierboven

fijne tennisschoenen

Handig om vanuit thuis te bestellen.

De bestelling die ik gedaan heb, was een cadeau voor één van mijn vrienden en die was blij verrast!

Snel en goed verpakt geleverd

Mooie site, goede producten en goede service!

Snelle afhandeling!

Heb nog geen gebruikservaring

Goeie prijzen, snel geleverd

Mooie spullen voor goeie prijzen en snel geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit, snell levering

grote keuze uit het assortiment en kwaliteitsvolle producten

Bestelling tijdig geleverd - kwaliteitsvol product - grote keuze uit het assortiment

Snel en goed. Mooie collectie om uit te kiezen

Mooie collectie. Goed geprijsd en snel geleverd. Retour procedure ook eenvoudig. Schoenen vielen kleiner dan mijn 'normale' schoenmaat. Moest ze dus een maat groter bestellen.

Leuke winkel

Groot assortiment, snelle levering, goed werkende klantendienst. Minpunt: terugsturen met post nl is soms lastig, weinig afleverpunten.

Goed geregeld

Snel geleverd tegen scherpe prijs, verder prima

Slechte levering via DHL

Al twee keer achterelkaar niet op komen dagen en verlaat!

Prima service, prijs en levering

Duidelijk snel en betaalbaar

Geheel volgens verwachting

Alles naar wens!

Ruilen geen probleem.

Perfecte service

Probleem met een niet werkende cadeaukaart was heel erg snel opgelost.

Snelle levering en redelijk goede service

Redelijk goede service toen ik een vraag had. Het duurde echter enkele dagen voordat ik antwoord kreeg. Verder top!

Snelle levering maar omschrijving anders dan werkelijkheid.

Omschrijving van artikel (schoenen) komt niet overeen met werkelijkheid. Schoen heeft géén sokachtige pasvorm en ook geen brede pasvorm.

Snelle levering voor exlusief producten met concurrerende prijs

Was al bekend met Tennisdirect als oud-tennisleraar. Vond daar mijn favoriete Nike tennisschoenen uit 'oude tijden' als een soort jubileum remake: de Nike Air Zoom Vapor 9.5 Tour Premium. Direct (what's in a name ;-) twee paar besteld. Binnen twee dagen stond ik op de baan in mijn nieuwe schoenen. De kleur is wel een beetje heftig, maar ze voelden weer vertrouwd aan.

Trage levering & service.

Trage klantenservice, levering niet volgens levertermijn op de site.

Snelle levering en bij acties lage prijs vertering

Harde werkers

Gantelstraat 14